188 ΣΧΟΛΙΑ

Κονέ: Με προσβάλει ο Βιεϊρίνια. Εμείς δεν κλέψαμε τίποτα (VIDEO)

Απαντήσεις με τη γλώσσα της αλήθειας έδωσε ο Κονέ στην προσπάθεια ενοχοποίησης της ΑΕΚ με την συνέντευξη Βιεϊρίνια στο κανάλι του Σαββίδη


Ο Παναγιώτης Κονέ δεν άφησε αναπάντητα τα όσα άκουσε από τον Αντελίνιο Βιεϊρίνια σε συνέντευξη που είχε δώσει σε εκπομπή του Καναλιού του Ιβάν Σαββίδη.

Ο πρώην άσος της ΑΕΚ που ήταν προσκεκλημένος στη συγκεκριμένη εκπομπή, εμφανώς προσβεβλημένος μίλησε ευθέως και τόνισε: «Εμένα με προσβάλει αυτό που είπε ο Βιεϊρίνια. Εγώ δεν έκλεψα κανένα πρωτάθλημα. Εγώ την ημέρα του αγώνα κοιμήθηκα με 5 βαθμούς διαφορά και ξύπνησα με δύο. Θα παίζαμε ένα ματς χωρίς φιλάθλους και ξυπνάω με μία Τούμπα που είχε sold out. Έκανε λάθος ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ και ο ΠΑΟΚ το πλήρωσε και έχασε το πρωτάθλημα».

Για το αν οι ομάδες πρέπει να παίρνουν τους βαθμούς εκτός γηπέδων: «Το ίδιο πράγμα που έκανε ο ΠΑΟΚ με τον Ίβιτς. Έκανε τον πεθαμένο. Εγώ είμαι την άποψης να τιμωρείται η ομάδα».

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
kamai21 - 3/12/2018 22:49

Όλα τα περίμενα αλλά ρε κοντε να σε δω απο τα κάγκελα κρεμασμένο στην σκεπαστή,υπάλληλο του Τσετσένου να τον γλύφεις με τίποτα!!!

aekopoulo21 - 3/12/2018 22:13

O Kονέ είπε το πιο απλό και το πιο σωστό.Ο Βιερίνια φέρεται απο πέρσι προσβλητικά απέναντι σε όλη την ΑΕΚ(παίχτες,προπονητές,κόσμο κλπ)!Προσβάλλει σε κάθε ευκαιρία και παρ΄όλες τις παραστάσεις που έχει ποδοσφαιρικά,αποδεικνύει πόσο μίζερος είναι,πόσο γλείφτης και πόσο χαζός!Έχει δηλαδή όλο το πακέτο για αρχηγός του παοκ.

pyrinos21 - 3/12/2018 21:43

Να βγεις να πει ότι με το χέρι του έκλεψε τον μισθό των παικτών της Λαμίας..

kouligan - 3/12/2018 21:40

Παιχτης με καρυδια. Πισω μαζι με Βρανιες να αναψουν λιγο τα αιματα στα αποδυτηρια γιατι χαλαρωσαμε λιγακι

giannisaek211 - 3/12/2018 21:39

Α ρε Ντέμη πες μας και ένα με τον Τοτό τώρα εδώ θα έπρεπε να πέσει κατηγορία ο σμπαοκ πέρσυ και συ μας για το ματς άστο αγοράκι ασχολεθσου με τίποτα αλλο

Downunder - 3/12/2018 21:25

Ο διαιτητής κύριε Νικολαΐδη να τιμωρηθεί η όχι αν κάνει λάθος και χαλάσει το παιχνίδι αν ο ποδοσφαιριστης είναι ντοπε και πετάει φωτιές και αλιωσει το παιχνίδι να τιμωρηθεί ( μάλλον πρέπει να τιμήσουμε το ψωμί που τρώμε) αυτό δεν είναι κακό αλλά ρε Ντεμη όμορφα σ αγαπάμε αλλά μην μας .....

zacaek1971 - 3/12/2018 21:20

Ο Ντέμης όπως όλοι μας έκανε λάθη στη ζωή του. Τα χρόνια πέρασαν οι επιλογές είχαν το κόστος τους ψυχολογικό συναισθήματικο και ίσως και χρηματικό. Το να ασχοληθεί κάποιος με την ΑΕΚ δεν είναι μικρό πράγμα. μεγάλα καράβια μεγάλες φουρτούνες. Ο Ντέμης πότε δεν μίλησε για το τι ακριβώς συνέβη με τους μετόχους, το μόνο που ξέρουμε είναι ότι κάποια στιγμή έφυγε μετά από διαφωνία με τους μετόχους. ...ποιος ξέρει κάποια πράγματα είχε υπολογίσει αλλιώς του ήρθαν. ....Αλλά το να ακούω ότι... Συνέχεια δεν είναι αεκτζης και ότι είναι προδότης αυτό το θεωρώ απαράδεκτο.....γνώμη μου

panayiotis21 - 3/12/2018 21:11

ο ντεμης ειναι για λυπηση..!!οπως ολοι οι πλουσιοι,χαλανε πολυ γρηγορα τα λεφτα τους λογω της πολυ ακρινης ζωης που κανουν ..!!γι'αυτο τωρα γλυφει κατουρημενες ποδιες στο καναλι του αχυρανθρωπου,βαλτου του πουτιν..

jav21ier - 3/12/2018 13:59

Ο Ντέμης στο συγκεκριμένο μια χαρά τα είπε, ξυπνάτε μερικοί εδώ μέσα γιατί με τις απόψεις σαν νομιμοποιητε το πρωτάθλημα βαλνερ υπέρ του ολυμπιακού. Ξέρει μια χαρά τι είπε

Fotakos_monoAEK - 3/12/2018 20:13

Ε αφού τα είπε μια χαρά κ εμείς κοιμόμαστε κ εσύ είσαι ο ξύπνιος έλα ευκολακι θα είναι...Πες μου σε ποιο σημείο της συνέντευξης αυτός που λέει ότι "εγώ είμαι ΑΕΚ" θύμισε στον τιναφτορε,ότι η ομάδα του τιμωρήθηκε γιατί ο ιδιοκτήτης της μπήκε με το όπλο στο γήπεδο κ καμία δεκαριά μπράβους επίσης οπλισμένους κ πριν είχε μπει κ ο αντιπρόεδρος της ομάδας του κ απείλησε τον διαιτητή πως θα τον τελείωσει ? Σε ποιο σημείο της συνέντευξης τον ρώτησε ο ΑΕΚτζης τον μπαοκ ουγκανο,του θύμισε η τον... Συνέχεια ρώτησε για ποιο λόγο έκρυβε το πρόσωπο του με τη φανέλα του κ γιατί έλεγε στον μπουκαδορο να βγει έξω από το γήπεδο ? Επειδη έκαναν δηλώσεις οι παίχτες της ΑΕΚ ? Για να δούμε λοιπόν,θα μου βρεις έστω μια λέξη που να είπε από αυτά ,έστω μια αναφορά σε όπλο μέσα στο γήπεδο,από αυτόν που ξεκινάει τη κουβέντα κ τη συνέντευξη τονίζοντας ότι είναι ΑΕΚ αλλά δεν τον χαλαρό να βγάζει φράγκα εργαζόμενος στους υβριστές της ΑΕΚ ? Αφού "μια χαρά τα είπε" έτσι λες εσύ που είσαι ο ξύπνιος κ εμείς οι κοιμισμένοι.. Όριστε για να σε δούμε θα βρεις μια λέξη έστω βρε παιδί μου από αυτά που σε ρωτήσα..

Constantinoupoli86 - 3/12/2018 14:33

Το πρωτάθλημα βάλνερ είναι μετατροπή ήττας σε νίκη μέσω δικαστικών αιθουσών και μέσω ενός ασαφούς νομικού πλαισίου. Μην μπερδεύουμε άσχετα πράγματα μεταξύ τους! Οι γαύροι τόσα χρόνια προσπαθούσαν να περάσουν το μήνυμα ότι πρόκειται για κανονισμούς που πρέπει να εφαρμόζονται και πέρυσι λέγανε εμάς "χάρτινους". Είναι σαν να προσπαθώ να σε πείσω ότι ο Χίτλερ έστειλε τους Εβραίους στα κρεματόρια επειδή αυτοί απομυζούσαν το πλούτο του λαού, και μετά να σου λέω ότι ο Στάλιν έστελνε... Συνέχεια στα γκούλαγκ αστούς γιατί τους στερούσε το δικαίωμα στην ιδιοκτησία. Αυτό ακριβώς κάνουν οι γαύροι, τα λένε κάθε φορά όπως τους βολεύει!

BlackKnight - 3/12/2018 14:15

Καμία σχέση. Μα καμία σχέση. Είπαμε να δικαιολογούμε, αλλά μην το... Είναι ξεκάθαρο για το τι θέλει να πει.

Thomas11 - 3/12/2018 14:08

τι είπε; και δεν το ακούσαμε είπε οτι η τιμωρία έτσι και αλλι8ώς για μια είσοδο με όπλο στο γήπεδο ειναι αφαίρεση βαθμών Οχι μόνο ίσως αλλα πολύ περισσότερων από τους 3 βαθμούς που δίνει η νίκη πράσγμα που θα έδινε το πρωτάθλημα στηνν ομάδα μας έτσι κ αλλιώς .......ΑΝ το έλεγε τότε και Μαγκας θα ήταν ΚΑΙ για δημοσιογράφος παρουσιαστής θα έκανε.........τωρα δεν κάνει για ΄τιποτα άλλο παρά για καποιον που Προσπαθει σκληρά για πα΄ρτη του και καλά κάνει όλοι αυτό κάνουμε .@ και στο λέω εγω που... Συνέχεια μέχρι το πρωι ειχα τ ονομα του στο νικ μου thomas 11 demis...αλλα τωρα πια θα μείνω με τον Θεωμα

Fotakos_monoAEK - 3/12/2018 18:16

Κοντε ...ο κονέ ΣΕ ΤΑΠΩΣΕ Κ ΣΑΣ ΤΑΠΩΣΕ !!!

ΑΕΚ ΟΛΕ ΟΛΕ ΚΑΙ ...ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΚΟΝΕ !


ΥΓ Κάποιος που πίστευε ότι υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν έχουν θεό τους το χρήμα κ έφερνε σαν παράδειγμα τον Ντέμη κ τη στάση του απέναντι σε Αλαμανο κ Κόκκαλη ..Δεν περίμενα ότι ο ίδιος... Συνέχεια άνθρωπος,πολλά χρόνια αργότερα,θα γινόταν πάλι παράδειγμα αλλά για το αντίθετο...Πόσο κάνει η αξιοπρέπεια σου ρε Θεμιστοκλή,έκανες καλή έρευνα αγοράς γιατί μπορεί ο Χοντρός να σου δίνει περισσότερα κ να έχει κ μπόνους σε σκονακια ..Ελπίζω να μη τη ξεπουλησες φτηνά ..

Fotakos_monoAEK - 3/12/2018 20:01

Εσύ με τα ντισλαικ...σε Πόνσε ο Κονέ ...

PARISI_97 - 3/12/2018 19:49

Γι'αυτό έλεγε ο Σόλωνας μηδένα προ του τέλους μακάριζε. Μπορεί να βαρας τατουαζ το δικέφαλο κ να πανηγυριζεις στα κάγκελα της σκεπαστης αλλά παντα υπάρχει χρονος κ πιθανότητα να ξεφτιλιστεις αργότερα, πριν το τέλος.

Μονο ΑΕΚ!

AEK-SERRES - 3/12/2018 19:32

ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΝΕ! ΕΒΑΛΕΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΟΚΟΤΑΔΕΣ ΚΛΑΨΕΣΚΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ...ΑΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΣΚΟΥΖΟΥΝ ...ΟΙ ΜΟΝΙΜΑ ΕΥΝΟΗΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΙΛΑΝΕ ΓΙΑ ΑΔΙΚΙΑ...ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΝΑΝΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΤΡΕΜΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΣΟΣ Κ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΤΟΥΣ ΔΩΡΙΣΑΝ ΤΡΙΑΝΤΑ!!! ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΤΣΕΤΣΕΝΟ ΠΙΣΤΟΛΕΡΟ Κ ΤΡΕΧΟΥΝ ΝΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΟΥΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΕΖΕΜΠΟΡΑ Κ ΚΑΝΟΥΝ ΚΟΥΜΑΝΤΟ ΣΕ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ Κ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΚΕΦΤΟΤΑΙ Ο ΚΟΥΛΗΣ ΜΗΠΩΣ ΒΡΕΙ... Συνέχεια ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΣΑΝΤΗΡΙ...

Α ΡΕ ΤΙΓΡΗ, ΣΕ ΠΟΛΕΜΑΝΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΩΠΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΤΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΑ ΜΑΣ, ΠΑΛΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΟ ΑΛΟΓΟ...

ΦΟΡΤΣΑ ΑΕΚΑΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΥΠΕΛΛΑΡΑ!!!

Thanos91 - 3/12/2018 14:08

Απορώ ποιος εδω μέσα έχει το δικαίωμα να κρίνει

τον Ντεμη για το πόσο ΑΕΚτζης είναι... Μιλάμε για έναν τύπο που αρνήθηκε τα φράγκα του Κόκκαλη, που κοντεψε να κοψει την καριέρα του όταν είπε "ή ΑΕΚ ή πουθενά", που απέρριψε πόσες προτάσεις απο το εξωτερικό, που σαν πρόεδρος δέχτηκε (δικαίως ή αδικως) τρελό πόλεμο απο τους οργανωμενους με τα γνωστα "ρουφιανε, κοντε κλπ", που του κλεψαν το πρωτάθλημα το 08, που το 06 δεν περασε η ομαδα στον... Συνέχεια επόμενο γυρο του τσου λου γιατι άνοιξε τα μπουτια η Μίλαν κπλ κλπ... Κ καθομαστε τωρα εμείς να πούμε τι; Πάλι καλα δλδ που δεν υπήρχαν τα site και τα social επι Μπαρλου, γιατί κ σε αυτόν τίποτα "Θεσσαλονικιε, σκουλήκι, οπαδε του Αρουλη" θα γραφαμε...

Fotakos_monoAEK - 3/12/2018 18:55

Δεν κατάλαβα ποιος είναι ο Ντέμης για να μην έχω δικαίωμα να τον κρίνω ? Εγώ δικαίωμα να τον κρίνω κ ο καθένας μας εδώ μέσα γιατί εμείς ΦΡΑΓΚΟ ΔΕΝ ΈΧΟΥΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΕΚ ο Ντέμης έβγαλε σαν ποδοσφαιριστής κ καλώς έβγαλε κ δεν θέλω να πιστέψω ότι έβγαλε κ σαν πρόεδρος..Υπεράνω κριτικής ΚΑΝΕΝΑΣ !

ΚΑΙ ΣΤΗ ΤΕΛΙΚΉ ΔΕΝ ΦΤΑΊΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΣΚΕΙ ΚΡΙΤΙΚΉ ΓΙΑΤΊ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΑ ΦΡΆΓΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ... Συνέχεια ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ ΤΟΥ ..Και όλα αυτά που γράφεις ο ίδιος τα ζύγισε κ τα έβγαλε λιγότερο σημαντικά από τα φράγκα του υβριστή του κ υβριστή όλης της ΑΕΚ .Έχεις κάποιο επιχείρημα για το αντίθετο ?

BlackKnight - 3/12/2018 14:23

Και να σκεφτείς ότι τον συμπαθώ. Έχουμε και λέμε. Αυτά τα ΑΕΚ ή πουθενά τα έχουμε ακούσει ακόμα και από τα χειλάκια του Αλεξανδ... του ακατανόμαστου. Τα γεγονότα μετρούν. Και τα γεγονότα λένε ότι ο Ντέμης χάρη στο ταλέντο του και χάρη στην ΑΕΚ που το ανέδειξε, έγινε από τους πιο αναγνωρίσιμους και πλούσιους Έλληνες ποδοσφαιριστές.

Τα γεγονότα λένε ότι έφυγε αρκετά περίεργα από την ΑΕΚ σαν παίκτης και ακόμα περισσότερο σαν... Συνέχεια πρόεδρος.

Σαν πρόεδρος "έχασε" ή σπατάλησε ένα πολύ καλό momentum της ομάδας το 2005-2006 και κατάφερε να την αφήσει σε οικτρή κατάσταση το 2008. Ας μην αναφέρω άλλα. Ας μείνω εδώ.

Μην μας λες λοιπόν αν έχουμε δικαίωμα να κρίνουμε.

Thanos91 - 3/12/2018 15:44

Αδερφέ θυμάμαι πολύ καλά πως έφυγε σαν πρόεδρος , τώρα σαν παίχτης δεν καταλαβαινω τι εννοείς... Τα ή εδώ ή πουθενά κρινονται όντως εκ του αποτελεσματος... Εγω δεν ειπα να μην δέχεται κριτικη για τις πραξεις κ τη στάση του ο Ντεμης, αλλα οχι να αμφισβητουμε κ αν ειναι ΑΕΚτζης, να διαβαζουμε "πατα το τατου" κλπ

BlackKnight - 3/12/2018 20:42

Να σου εξηγήσω τι εννοώ. Όπως πιστεύω ότι ένας επαγγελματίας πρέπει να αμοίβεται για τις υπηρεσίες του, πιστεύω ότι έχει και την υποχρέωση να φέρεται σαν επαγγελματίας. Εκείνη την περίοδο και αρκετά πιο πριν, πολλά ακούγονταν για την εξωγηπεδική ζωή του. Και ήρθαν να το ενισχύσουν τα γεγονότα με τον Ψωμιάδη, τα αστυνομικά τμήματα και τις μηνύσεις, πράγματα που γελοιοποιούσαν την ομάδα ακόμα περισσότερο.... Συνέχεια
Και αν αυτά δεν στάθηκαν ικανά να μειώσουν την αγάπη προς το ατομό του, ο απαράδεκτος τρόπος με τον οποίο παράτησε την ομάδα το 2008, το έκανε.

kostasfarsalios21 - 3/12/2018 18:43

Άσε ρε Βιερίνια που έχεις μούτρα να μιλάς. Τα παράπονα στον πρόεδρo σου τον ιβανοσυριζανέλ κοντοφουλαράκια. Και μια ερώτηση λαλίστατε Βιερίνια. Στη Γερμανία που έπαιξες, οι πρόεδροι έκαναν μπούκα μς τα κουμπούρια. Αν είμασταν κανονική χώρα, έπρεπε να είχατε πάει στην football league. Για αυτό μη μιλάς, γιατί εκτίθεσαι γλυφτοπροεδράκια.

kostasfarsalios21 - 3/12/2018 18:39

Άσε ρε Βιερίνια που έχεις μούτρα να μιλάς. Τα παράπονα στον πρόεδρo σου τον ιβανοσυριζανέλ κοντοφουλαράκια. Και μια ερώτηση λαλίστατε Βιερίνια. Στη Γερμανία που έπαιξες, οι πρόεδροι έκαναν μπούκα μς τα κουμπούρια. Αν είμασταν κανονική χώρα, έπρεπε να είχατε πάει στην football league. Για αυτό μη μιλάς, γιατί εκτίθεσαι γλυφτοπροεδράκια.

makis1810 - 3/12/2018 18:32

Μπραβο ρε Παναγιωτη. Φερτον πισω στην ομαδα προεδρε........

tvo21 - 3/12/2018 18:12

Να ρωτήσω εγώ κάτι; Ο αγώνας γιατί να ξαναγίνει; Είναι 0-0, έχεις ρίξει τον ιδρώτα σου στο γήπεδο και μπαίνει ένας πρόεδρος αντίπαλης ομάδας για να το διακόψει. Ακόμα και το 0-0 είναι ένα καλό αποτέλεσμα για την ΑΕΚ. Γιατί πρέπει να ξαναπαίξω 90 λεπτά ή πόσες φορές πρέπει να παίξω ώσπου να "κάνει" το αποτέλεσμα στην αντίπαλη ομάδα; Δεν πάει έτσι. Ο αγώνας παίζεται μία φορά και αυτό είναι και όλη η ουσία του. Οι απρόβλεπτες κινήσεις των προπονητών, το μομέντουμ, η φόρμα ή η κούραση. Ο... Συνέχεια αγώνας παίκτηκε σχεδόν όλος και διακόπηκε στο 90 επειδή ένας πρόεδρος πήρε την ομάδα να φύγει. Μπήκε δηλαδή επί τούτου. Ούτε το 1 λεπτό μπορεί να παίξει κάποιος παίχτης μετά από τέτοια ταραχή, ούτε φυσικά άλλα 90. Αν ήταν έτσι, θα μπαίνανε οι πρόεδροι μέσα για να μηδενίζει το κοντέρ και να ξαναπαίζονται οι αγώνες. Ημαρτον, ένας δεν μπορεί να το πει...

Φοίνικας - 3/12/2018 14:58

Ρε μάγκες επειδή βλέπω ότι λέτε κάποιοι πως ο Νικολαϊδης το είπε αυτό περί "να τιμωρείται η ομάδα αλλά να γίνεται ο αγώνας" για την περίπτωση του Βάλνερ, μιλάτε σοβαρά? Καταρχήν εκεί μιλάμε για αγώνα που ολοκληρώθηκε και τον οποίο έχασε ο γαύρος κανονικά και καθαρά, οπότε ποιος αγώνας να γίνει που ήδη έχει τελεστεί? Μην μπαίνετε στον τριπάκι της ασπρόμαυρης προπαγάνδας και συγκρίνετε ανόμοια περιστατικά. Το ίδιο είναι να τιμωρεί η ΕΠΟ μια ομάδα για ένα δελτίο ποδοσφαιριστή που η... Συνέχεια ίδια έχει εκδόσει (αντιλαμβάνεστε ότι από μόνο του είναι αντιφατικό?) με το να μπουκάρει ένας παράγοντας με μπράβους και κουμπούρι και να την πέφτει σε διαιτητή και αντιπάλους επειδή δεν του γουστάρει το αποτέλεσμα?


Να γίνεται αγώνας Νικολαίδη μου, αλλά υπό ποδοσφαιρικές συνθήκες. Όταν κάποιος στήνει μια "Ριζούπολη" το ματς δεν πρέπει να γίνεται αλλά ούτε και να το ξεπλένεις με το να το κάνεις σε 3 μέρες. Όταν ένας παράγοντας απειλεί επειδή δεν του γουστάρει το σκορ δεν μπορεί να υπάρξει αγώνας γιατί έχουν αλλοιωθεί οι συνθήκες ισονομίας.


Εσύ ρε Ντέμη λοιπόν αποφάσισες να το παίξεις δημοσιογράφος και καλά. Και παίρνεις συνέντευξη από τον Βιερίνια που αποθέωνες μετά το ντου του Σαββίδη, αλλά δεν τον έκραξες όταν τον ξέπλενε πανηγυρίζοντας με την μάσκα του Ιβάν στην μούρη. Και βγαίνει και λέει ο Βιερίνια ότι τον έκλεψαν. Κι εσύ δεν του κάνεις την απλή ερώτηση ¨ποια κατά την γνώμη του θα έπρεπε να είναι η αντιμετώπιση μιας περίπτωσης εισβολής παράγοντα σε αγωνιστικό χώρο τραμπουκίζοντας διαιτητή και αντιπάλους και ποια θα ήταν η αντίδραση του Βιερίνια αν ερχόταν αντιμέτωπος από την άλλη μεριά στην Φιλαδέλφεια, ή στην Λεωφόρο ή στο Τηγάνι" να δούμε ρε φίλε τι θα πει.


Είπε ο Βιερίνια ότι ενοχλήθηκε από τις δηλώσεις των παιχτών της ΑΕΚ και ο Ντέμης δεν τον ρώτησε "πες μας συγκεκριμένα". Ποιες δηλώσεις? Μας δουλεύει? Μισό χρόνο ανεχόμαστε τον οχετό όλου του επίσημου ΠΑΟΚ και δεν έχει βρεθεί ένας χριστιανός να κάνει την απλή ερώτηση "ποια θα έπρεπε να είναι κατά την γνώμη τους η αντιμετώπιση συμβάντων ένοπλης εισβολής παραγόντων στον αγωνιστικό χώρο επειδή δεν τους γουστάρει το αποτέλεσμα". Μια φορά ρε αδερφέ. Κι έχεις τον Νικολαίδη που υποτίθεται έχει υποστεί και τι δεν έχει υποστεί ως κομμάτι της ΑΕΚ και πετάει χαρταετό. Ε όχι ρε Ντέμη, πως κατάφερες να καταντήσεις έτσι υπερκομματικός και δήθεν και να ξενερώνεις κι εμάς που έχουμε υπάρξει φανατικοί υποστηρικτές σου πραγματικά αδυνατώ να το καταλάβω και να το συλλάβω.

pontios1979 - 3/12/2018 18:12

"Φοίνικα" συμφωνώ σε όλα μαζί σου. Και συμπληρώνω. Δηλαδή στον προπερσινο τελικό που πήρε το κύπελλο ο παοκ με 2 μέτρα οφσάιντ έπρεπε να μπει ο τίγρης, να διακόψει το ματς και μετά αυτό να ξαναγίνει; Το ματς πέρυσι με την εισβολή του Γεωργιανού ήταν 0-0 στις καθυστερήσεις. Για ποια νίκη του παοκ μιλάμε;

mousouris21 - 3/12/2018 18:01

Να δειτε την καταντια του sdna…..εγραψα σε ένα αρθρο καποιου κεφαλογιαννη παοκτση για τον ντεμη 2 φορες και δεν τις περασε και τις 2, φυσικα τα ορκ που γραφουν για χαρτινη πρωτο τραπεζι πιστα...εγραφα στο πρωτο ότι δεν γινεται πρωην προεδρος της ΑΕΚ να δουλευει σε καναλι ανθρωπων που βριζουν την ομαδα μας μερα-νυχτα και δευτερο εάν ηταν στη θεση των παικτων της ΑΕΚ εκεινο το βραδυ που μπουκαρε με οπλο ο σαββιδης τι θα εκανε??και ελεγα να θυμηθεί τι εκανε με τον ψωμιαδη… μακρυα... Συνέχεια από sdna φιλοι!!

manos_nea_smirni - 3/12/2018 17:56

Ωραίος ο Κονέ, ο οποίος αποδεικνύεται Αεκτζης χωρίς να κολωνει τελικά.... απλά δεν ήθελε να το τραβήξει θεωρώ γιατί θα έπρεπε να ρωτήσει τον Ντεμη: αν έπαιζες μπάλα κ μπλόκαραν στην τούμπα δέκα μπράβοι με τον αντίπαλο πρόεδρο που οπλοφορουσε θα ξαναμπαινες στο γήπεδο νμετά ντεμη ??? Ε ντεμη ??? Κ εκεί θα πήγαιναν για διαφημίσεις μάλλον!!!

ΗΜΑΡΤΟΝ - 3/12/2018 17:47

Διακρίνω μια δόλια προσπάθεια του Ντεμη να στριμώξει τον Κονέ χωρίς να υπάρχει λόγος. Η υπονοια να γίνει το ματς σε αλλη χρονική στιγμή τουλαχιστον ατυχής.

Οπως ειπε ο Κονέ "τα λαθη πρεπει να πληρωνονται" ξεκαθαρη απάντηση

Wazzaa21 - 3/12/2018 17:33

Καλά τα είπες ρε Κονέ, αλλα εκεί που σου λέει ότι ο αγώνας πρέπει να γίνει.

Γιατί δεν του είπες " Ωραία. Να γίνει ο αγώνας. Αλλά να αφαιρέσουν και τους βαθμούς. Άρα γιατί πήρανε πίσω την αφαίρεση για ένα κουτάκι? Το ίδιο αποτέλεσμα δεν έχουμε εν τέλει?"

-3 για την τιμωρία που πήρανε πίσω τα μεσάνυχτα

+3 για τη νίκη (που δήθεν) θα κάνανε με τον ΟΣΦΠ.... Συνέχεια
ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΝΤΕ!

monoenwsi21 - 3/12/2018 17:26

Εύγε Ντέμη αντικειμενικέ,ποδοσφαιρόφιλε,αγνέ και μέγα Αεκτζή!!!! Ε ρε κατάντια...

cloudharris29 - 3/12/2018 17:16

επιτελους να αγιασει το στομα σου κονε τι εγινε καμια δηλωση ακομα το παιζει ο βιειρηνια αγγελουδι τι μια να δειχνει στον προεδρο του με χειρονομια οτι δε ειναι σωστο να μπαινει στον αγωνιστικο χωρο και τι μια να τα αλλαζει θα ηθελα πολυ να του ελεγε εκει ο νικολαιδης το τι εγινε στο ματσ με τον παναθηναικο και τον ιβιτσ τι εκανε τοτε ο παοκ εκει θα ηθελα να δω τι θα ελεγε ο βιειρηνια και ειδικα ο λουτσεσκου πεσανε οι μασκες πλεον ολοι ξερουν πως προσπαθει να το παρει ο παοκ του ταχα... Συνέχεια μου εξυγιανση μπραβο κονε τα ειπες ολα...

Ksenos21 - 3/12/2018 17:06

Μπηκε ο αλλος με το πιστολι και τους μπραβους απειλοντας οποιον βρηκε μπροστα του και ο Ντεμης λεει να συνεχιστει(η να ξαναγινει το ματς??)ουτε καταλαβα τι ηθελε να πει.Ρε τον κρατουσαν οι δικοι να μην τραβηξει το πιστολι... πιο ματς και @@@@ θα τρελαθουμε τελειως τωρα???Αν γινοντουσαν αυτα σε αλλη ευρωπαικη χωρα, η ομαδα του αφεντικου σου θα ηταν στα τοπικα την επομενη μερα... τοσο απλα.

5elle1972 - 3/12/2018 17:05

ΡΕ ΝΤΕΜΗ ΠΟΣΟ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ ΠΟΣΟΟΟΟ?

ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΠΟΥΛΑ ΠΑΟΚΤΣΙΛΙΚΙ ΣΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ OPENOPAIDA ΤΟΥ ΜΠΑΟΚ ΑΔΕΡΦΕ ...ΕΣΥ ΔΗΛΑΔΗ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΘΑ ΕΒΓΕΝΕΣ ΝΑ ΕΠΑΙΖΕΣ ΜΠΑΛΛΑΑ ΕΤΣΙ?

ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΗΤΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ...

ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΩΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...ΕΓΩΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΟ... Συνέχεια ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ..Η ΟΜΑΔΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΗΘΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗ ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΜΕΣΑ..ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ..ΟΣΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ 100%

aekstockholm21 - 3/12/2018 17:02

Ντεμη μαλλον ηθελες να ακουσεις κατι καλο για να ευχαριστησεις το αφεντικο σου....Αλλα οι αληθειες πρεπει να λεγονται κ τις ειπε πολυ ωραια κ κομψα ο Παναγιωτης....Μπραβο ρε Πανο παντελονατες απαντησεις!!

mono_aek_r21 - 3/12/2018 16:59

όταν ο Ντέμης ήταν παίχτης απέφευγε να μιλήσει και ούτε καν κοίταζε τους δημοσιογράφους. Έδινε συνέντευξη στον Τσίμα και το Down Town. Τώρα εν μέσω της σεζόν ζητάει συνέντευξη από τον Μάνταλο για να έχουν να λένε οι μάο-μάο. Ρε ουστ από κει, μας το παίζεις και αντικειμενικός!

SOSAT - 3/12/2018 15:13

Ο Ντέμη ς όμως του είπε για τον ιβιτς..

Dean94 - 3/12/2018 16:50

Όχι ο Ντέμης του είπε για μια άλλη περίπτωση πιο παλιά τότε που κάποιος κάπου κάποτε. Ο κονε από μόνος του διευκρινησε ότι η συζήτηση είναι να τον ιβιτς.

original_linos - 3/12/2018 16:39

προσωπολατρες δεν ειμαστε και δεν θα γινουνε ποτε. αξιζει μια δευτερη ευκαιρια ο παναγιωτης ομως. παιδι που ανεδειξε η ομαδα. νομιζω τωρα που εφυγε και ο αινταρεβιτς πρεπει να το σκεφτει σοβαρα η διοικηση.

PearlJam - 3/12/2018 16:32

Κονέ παίχτουρα, γύρνα πίσω!

Manos_AEK21 - 3/12/2018 16:22

Μπράβο Κονέ!!!!! ***Ρε Ντέμη σε αγαπάμε σε εκτιμάμε αλλά όχι ρε Ντέμη για τα φράγκα ότι έχεις συμφωνήσει με τον Σαββίδη να σε προσβάλλουν κατά μούτρα για την αγαπημένη σου ομάδα και εσύ να είσαι στην μούγκα εσύ που είσαι σύμβολο και ένα μεγάλο κομμάτι της ΑΕΚ........

Manos_AEK21 - 3/12/2018 16:22

Μπράβο Κονέ!!!!! ***Ρε Ντέμη σε αγαπάμε σε εκτιμάμε αλλά όχι ρε Ντέμη για τα φράγκα ότι έχεις συμφωνήσει με τον Σαββίδη να σε προσβάλλουν κατά μούτρα για την αγαπημένη σου ομάδα και εσύ να είσαι στην μούγκα εσύ που είσαι σύμβολο και ένα μεγάλο κομμάτι της ΑΕΚ........

Thana21 - 3/12/2018 15:33

Το καλοκαίρι σε κατηγόρησα επειδή δεν τελείωσες γρήγορα με την υπόθεση της αποδέσμευσης σου από Ουντινέζε.Ότι κοιτάς να μην χάσεις λεφτά και τις διακοπές σου.Μπορεί να ήμουν άδικος.Μακάρι να επέστρεφες τον Γενάρη στην ομάδα.Μπορεί να είναι πολύ διάστημα εκτός αγώνων κι αν έρθει τώρα να μην βοηθήσει ουσιαστικά μέχρι το τέλος της σεζόν.Όμως θα είναι πανέτοιμος για του χρόνου.Κάνοντας και κανονική προετοιμασία το καλοκαίρι θα κάνει πολύ καλή χρονιά.Θα βοηθήσει πολύ και στα... Συνέχεια αποδυτήρια.

nastafaris - 3/12/2018 15:03

Αδερφια καλημερα.......Ο Πανος.......Η πιο χαρακτηριστικη περιπτωση ανθρωπου , που [ποδοσφαιρικα] , το κατω κεφαλι, [εφαγε], το πανω.........Ηταν μεγαλος παικτης.....Γιαμενα , που τον παρακολουθω απο το ξεκινημα του και πιστευα πολυ σαυτον, μια μονο λεξη..ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ .....Υ..Γ...Δεν μιλω για τον ανθρωπο ΚΟΝΕ, για τον ποδοσφαιριστη μιλω...

vassilisa21 - 3/12/2018 14:55

Μπράβο στον Κονε.Τα είπε πολύ ωραία.

thimdim21 - 3/12/2018 14:48

Ο Κονέ μια χαρά τα είπε,ο Ντέμης από ένας από μας έχει μετατραπεί σε ουδέτερο σχολιαστή που ,το χειρότερο, δουλεύει σε αντίπαλο στρατόπεδο.Δεν θέλω να πω κακή κουβέντα για έναν άνθρωπο που έχουμε λατρέψει, μέχρι εδώ.Να είσαι καλά Ντέμη και η οικογένεια σου, αλλά ......

Nikolaos - 3/12/2018 14:29

Εκτος οτι εβαλε στη θεση του τον Βλαξιερινια πολυ σημαντικη ειναι και η γνωμη του Κονε για τα πιθανα αιτια της πτωσης της ΑΕΚ τον Νοεμβριο,μια πολυ συγκροτημενη αποψη που μπορει να βοηθησει πολλους απο εμας να αποδαιμονοποιησουμε καποιους παιχτες αλλα και το τεχνικο τιμ.

BlackKnight - 3/12/2018 14:36

Μήπως είναι εύκολο με λίγα λόγια να πεις τι είπε αδερφέ, γιατί δεν παίζουν ακουστικά;

Nikolaos - 3/12/2018 15:31

Μιλησε για μια περσινη μπαρουτοκαπνισμενη ομαδα η οποια εφτασε στα ορια της λογω των πολλων συνεχομενων αγωνων της και στις τρεις διοργανωσεις με την ατυχια των πολλων τραυματισμων και σχεδον οριακα πετυχε το μεγαλο στοχο της,ειπε οτι αυτη η ομαδα στην ουσια δεν ξεκουραστηκε καθολου γιατι αρχισε νωρις την προετοιμασια,λογω των προκριματικων και του μεγαλου στοχου για εισοδο στους ομιλους και στην ουσια οι παιχτες ειναι σαν να κανουν μονοκομματη σαιζον απο περσι,αν... Συνέχεια συνυπολογισουμε ειπε,τους τραυματισμους, τις μη ανανεωσεις αλλα και τις μη ανταξιες αλλαγες παιχτων(επεμενε συνεχεια οτι ο Πονσε δεν ειναι ανταξιος αυτη τη στιγμη του Αραουχο) τοτε ηρθε αυτος ο κακιστος Νοεμβριος.Αξιοσημειωτο επισης στα λεγομενα του ειναι,το γραφω γιατι δεν ηθελε μονο να καρπωθει τις δοξες της περσινης χρονιας ειναι οτι πιστευει στην ανακαμψη αυτης της ομαδας και οτι περασε ενα κακο φεγγαρι και τιποτα αλλο.

BlackKnight - 3/12/2018 16:00

Ευχαριστούμε. Να σαι καλά.

Thomas11 - 3/12/2018 14:35

Τ ο "ή στην ΑΕΚ ή στον Απόλλωνα" είναι Υπερηφάνεια για τον του ΑΕΚτζη @Το Χάρτινο πρωτάθλημα του 2008 και ο τροπος που ΗΘΕΛΕ ο Ντεμης να αλλλάξει την Παράγκα ειναι υπερηφάνεια για τον ΑΕΚτζη@

Μετα τελειώνει ο Ντέμης ΜΑΣ .......αρχίζει ο Ντέμης Του


υ.γ. ...καλή του Τύχη.... τον θυμάμαι σαν Παιχτάρα... και σέβομαι την Προσφορά του στην μοάδα μου και... Συνέχεια Ελληνικο ποδόσφαιρο οταν ήταν ήταν Πρόεδρος... ...αυτό μπόρεσε αυτό έκανε .......

Ντέμης λατρεία όμως τέλος (για μένα ) για άλλους ας κρατήσει ΄σο καιρό θέλει ....μερικοί τον έιχαν ξεγράψει από το 2009 εγω από σήμερα ΚΡΑΤΑΩ αποστάσεις ...

Champ21 - 3/12/2018 14:21

Ο Ντεμης το λεει αυτο ξεκαθαρα για το κλεμμενο πρωταθλημα του 08'. Δεν ειναι ολες οι περιπτωσεις ιδιες αλλα εκει εχει κολησει τι να κανουμε. Εχω δει και τις δυο εκπομπες του και παντα λεει αυτο που πιστευει, ποτε υπερ κανενος. Δεν μπορω να ειμαι 100% αντικειμενικος με τον ανθρωπο που μου εμαθε να αγαπαω το ποδοσφαιρο και την ΑΕΚ αλλα δεν μπορω και να βλεπω αυτο που γινεται εδω. Μιλαμε για εναν ανθρωπο που προσπαθησε να χτισει μια μεγαλη ομαδα και τον εφαγαν. Τον εφαγε η ΕΠΟ,ο Κοκκαλης και η... Συνέχεια οριτζιναλ. Εκανε τεραστια λαθη σιγουρα. Το μεγαλυτερο του οτι εδωσε την ομαδα σε απατεωνες. Αλλα ψαξτε εδω οι πιτσιρικαδες ποιος αλλος το ειχε κανει αυτο πιο παλια.. Αυτος ομως φτιαχνει γηπεδο τωρα και τον εχετε ολοι σαν εθνοπατερα.

BlackKnight - 3/12/2018 14:25

"Αυτός" φτιάχνει γήπεδο εκεί που ο "άλλος είπε ότι δεν γίνεται.

Και αυτό μου θυμίζει κάτι σαν αυτό που λέει "Αυτός που λέει ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι, να κάνει ησυχία και να μην ενοχλεί αυτόν που το κάνει".

Champ21 - 3/12/2018 14:59

Δεν εχει νοημα να συγκρινουμε ποιος ειναι ο καλυτερος προεδρος απο τους 2. Σε καμια περιπτωση δεν εκανα αυτο. Μιλαμε για εναν πετυχημενο επιχειρηματια και εναν πρωην ποδοσφαιριστη. Αυτο που λεω ειναι οτι λαθη κανουν ολοι. Η τοση απεχθεια προς τον Ντεμη ειναι αυτο που κρινω

jav21ier - 3/12/2018 14:32

Αυτό ακριβώς το λέει ξεκάθαρα για το 2008.την ερώτηση θα έπρεπε να την κάνει στον γιαννακοπουλο καλύτερα. Στην ουσία λέει να τιμωρηθεί η καλαμάρια για την παράνομη συμμετοχή του παίχτη όμως δεν γίνεται να πάρει ο Ολυμπιακός τους 3 βαθμούς που έχασε αγωνιστικά.

Nic21 - 3/12/2018 14:26

Κοχονες ο Κονέ. -

Όσο για τον Θεμιστοκλή ας κάνει ότι θέλει. Η ΑΕΚ να ναι καλά και οι πρώην ότι τους φωτίσει ο Θεός

vagaslanis - 3/12/2018 14:22

Μπραβο στον Κονε!Ντεμη εχεις καμια φανελα Ριβαλντο να μου δωσεις?Α κ χαιρετισμους στον παπαστρουμφ...

leon21 - 3/12/2018 14:15

Και μόνο που πήγε να δουλέψει ο Ντέμης σε αυτο το κανάλι εμένα με χαλάει.Ασχετα με τις απόψεις που Έχει!

SuncityEagles21 - 3/12/2018 14:14

Για το θάρρος να βγει και να τα πει και μόνο ας έλθει το Γενάρη!

kakomoytsoynos - 3/12/2018 14:06

Καλή φάση αν μια ομάδα δεν θέλει να γίνει ο αγώνας την συγκεκριμένη μέρα πλακώνουν με τις πέτρες τον αντίπαλο και γίνετε άλλη μέρα το παιχνίδι.

Aeklife24 - 3/12/2018 13:59

ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΟΝ ΚΟΝΕ. ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΙΑ ΖΩΗ.

dominick - 3/12/2018 13:16

Την ΑΕΚ το 2008 γιατί δεν την υπεραπίστηκες έτσι Ντέμη; Όπως υπερασπίστηκες τώρα τον ιμιτασιόν δικέφαλο;


Είναι πολλά τα ρούβλια; Κρίμα πραγματικα για σένα. Που πήγε ο ασυμβίμβαστος Ντέμης που όλοι αγαπήσαμε;

Thanos91 - 3/12/2018 13:50

Συγγνώμη κιόλας αλλά που υπερασπιζεται τον ΠΑΟΚ ο Ντέμης; Οκ δουλεύει στο σαββιδοκαναλο αλλά μην λεμε και οτι θέλουμε...

NORTH_GREECE_21 - 3/12/2018 13:20

Γιατι κράζετε το Ντέμη ρε μάγκες? Μια χαρά και ΑΕΚΤΖΙΔΙΚΑ τα λέει. Τι πρέπει να κάνει δηλαδή να αναψει καπνογόνο στο στούντιο και να φωνάζει ''να παιζει η ΑΕΚΑΡΑ στα φιλαδελφεια''?

Simosk - 3/12/2018 13:37

Το πιθανοτερο που θα φωναζε ειναι: ΄΄να παιζει η ΑΕΚΑΡΑ στα Ανω Λιοσια''!!!!!!!

NORTH_GREECE_21 - 3/12/2018 13:29

Κι επειδη άρχισα να μαζευω dislike να θυμίσω ότι είπε στο Βιερίνια ''εγώ είμαι ΑΕΚΤΖΗΣ και δε γουστάρω να με λένε κλέφτη και αναγκάστηκε να τα γυρίσει ο Πορτογάλος.

stevepyr - 3/12/2018 13:05

Τα τελευταία χρονια εχουμε γινει κωλοτουμπες (μεσα κι εγω, μεσα κι ο Ντέμης)....

Λεμε και ξελεμε...

Θελουμε και δε θέλουμε...

Αποθεωνουμε και απομυθοποιουμε...

Το dna μας δεν πρεπει να αλλάξει ομως παιδια!... Συνέχεια
Εγω ελεγα για τον Κονε οτι επειδη εχει το στυλακι μπαοκτζη και πολλους φιλους εκει πανω, θεωρουσα σιγουρο οτι θα παει στον μπαοκ για τους εξής λογους:

1. Για να εκδικηθει την ΑΕΚ που δεν του ανανέωσε.

2. Για επικοινωνιακή νικη και σπάσιμο του ρωσου...

Μπραβο του για την τοποθετηση, αλλα οπως λεγαμε και πριν απο 4 μήνες, οτι δλδ παικτης απο παραλια δε μπορει να προσφέρει, ετσι πιστευω και τωρα.

Οτι ειναι ξηγημενος, ναι.

Αν ερθει ομως, να ειναι σε αλλο ποστο ....

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

Simosk - 3/12/2018 13:24

Αν ερθει τωρα θα εχει 1 μηνα να ετοιμαστει για το Γεναρη. Στην τελικη καντου 6μηνο συμβολαιο σα του Μασουντ και 2 χρονια οψιον.Και απο εδω και περα θα κανει κανονικα προετοιμασιες,οποτε ποιο τα προβλημα?

stevepyr - 3/12/2018 16:14

Το πρόβλημα φιλε μου ειναι οτι προτιμάει τις παραλιες απο την προετοιμασια και οτι ειναι 8 μηνες απροπονητος....

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

chrisaek21 - 3/12/2018 13:17

Μπράβο στον Κονέ που δεν κώλωσε και ας έπαιζε "εκτός έδρας".Για τον Ντέμη δεν ξέρω ρε μάγκες τι σας πείραξε όλους απο αυτά που είπε;Την άποψη του είπε ο άνθρωπος που με βρίσκει και σύμφωνο.Η υπαίτια ομάδα πρέπει να τρώει οτι τιμωρία πρέπει και -20 άμα χρειαστεί αλλά το ματς πρέπει να τελειώνει και να μην παίρνει η αλλή ομάδα τους 3 πόντους.Η πιο σωστή απόφαση πέρσι δλδ ήταν ένα καλό -9 στο ΠΑΟΚ και να παιχτούν τα τελευταία λεπτά απο το 0-0(αποφάσεις στα αποδυτήρια δεν υπάρχουν).Η ΑΕΚ πρωταθλήτρια... Συνέχεια θα ήταν και χωρίς αφαίρεση βαθμων των κλαψιάρηδων και με το 0-0 που ήταν το σκορ του αγώνα στο 89' η ΑΕΚ θα έβγαινε πρωταθλήτρια αυτός ακριβώς είναι και ο λόγος που δεν κλέψαμε τίποτα και κανέναν

dave_mustaine21 - 3/12/2018 13:12

pisw sthn omada ths kardias sou paixtoura mou!!!

dortmunder77 - 3/12/2018 13:07

Αυτος ναι.ειναι ΑΡΧΙΔΑΤΟΣ! Μπράβο του!χωρίς μισόλογα

nasos1924 - 3/12/2018 13:07

Τελικα νικολαιδη εισαι μεγαλο νουμερο άκου να ξανά γίνεται ο αγώνας. Μια απορία μόνο ήσουν τόσο ψεύτης όταν έπαιζες στην ΑΕΚ Η είσαι τόσο ψεύτικος τώρα?

Droit_Au_But - 3/12/2018 13:05

Θα έλεγα να γυρίσει πίσω αλλά σίγουρα η δοίκηση θα έχει κάποιον 23χρονο αργεντινό να φέρει στην θέση του απλά για να πιάνει χώρο στα Σπάτα ...

erethn_xrhnai_prwta_genes - 3/12/2018 12:50

Αν είχαμε τον παναγιώτη θα είμασταν ακόμα στο κόλπο. Εγώ αυτό έχω να πω. Ta υπόλοιπα (για όσους ξέρουν ) είναι γνωστά. To ότι έριξε κόκκινο και εν'όσο δεν είχε ομάδα στον γιωργάκη και έπειτα βγήκε αυτός και το είπε παλαίμαχο, και πολλά αλλά.....

Gambler - 3/12/2018 12:05

Κάποτε λέγαμε τον Νικολάου ολυμπιακό, στον Ντέμη θα κολλούσαμε;

biker - 3/12/2018 12:46

Ο Νικολάου είναι απόφοιτος της Ιατρικής Σχολής Αθηνών. Διδάκτορας ορθοπεδικής Πανεπιστημίου Αθηνών. π. Πρόεδρος Ε. Ε ορθοπεδικής, χειρουργικής και τραυματιολογιας. Έχει διατελέσει γιατρός όλων των Εθνικών ομάδων για 12 χρόνια και φυσικά της ΑΕΚ για 30. Ηταν παράλληλα για 7 χρόνια και στον ολυμπιακό αποκλειστικά σαν επιστήμονας, γιατρός. Όπως θα μπορούσε να είναι παντού, δεσμευμένος με το λειτούργημα που εξασκεί και τον συνεπή επαγγελματισμό του. Υπάρχει κάποια διαφορά με τα... Συνέχεια δημόσια πρόσωπα που προβάλλουν λογο, δικην πληρωμένου μαϊντανού, όπως πρώην μοντέλα, πρόεδροι, παρουσιαστές, τραγουδιστές, ποδοσφαιριστές, γενικώς οπορτουνιστες celebrities. Περίεργο που κάποιοι δεν την καταλαβαίνουν.

Gambler - 3/12/2018 13:04

Τα περί ολυμπιακού λεγόντουσαν κατά τη διάρκεια της προεδρίας του στην ομάδα. Δεν μου κάνει εντύπωση που δεν κατάλαβες το σχόλιο μου!

vasiagap - 3/12/2018 12:12

Τον Μανωλά βάζελο κλπ.. Πάντα για όλους θαχουμε κάτι να πούμε. Λες κ ο Νικολάου (καλύτερος ορθοπεδικός χειρούργος στην Ευρώπη) όταν στο ιατρείο του/ κλινική ήρθε ο Γκαλέτι έπρεπε να του πει φίλε πήγαινε αλλού εγώ είμαι ΑΕΚ.. ΜΟΝΟ ΑΕΚ

Simosk - 3/12/2018 12:38

Παναγιωτη εισαι ενας απο εμας!!!!! Το καλοκαιρι κανατε κι οι 2 πλευρες λαθος, διορθωστε το ΤΩΡΑ!!! Λυμπε σημερα μιλας με Κονε και απο αυριο στα Σπατα,ωστε σε ενα μηνα να μπορει να παιξει εστω σαν αλλαγη!!!

gdmidis59 - 3/12/2018 12:35

"Έκανε λάθος ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ και ο ΠΑΟΚ το πλήρωσε και έχασε το πρωτάθλημα!" ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ

nonserviam21 - 3/12/2018 12:29

διπλουρα κονε μεσα στο open!!!!!

epitoukanapeos21 - 3/12/2018 12:27

O Ντεμης εχει στριμωχτει μονος του με τη δουλεια που κανει. Οσο και να προσπαθεις να σε αντικειμενικος με αφεντικο το Σαββιδη δεν γινεται. Για μενα λαθος επιλογη και καποια στιγμη θα τον αδειασουν σαν στημενη λεμονοκουπα αφου τον ξευτιλησουν. Χθες τον βαλανε στην τουμπα με καρεκλα του παοκ να παρει συνεντευξη του βιερινια. Πεφτει στα ματια μας για μερικα χιλιαρικα. Αν δεν τον νοιαζει μαγκια του αλλα χθες τον ειδα κουμπωμενο ειδικα στη φαση του επιμαχου διαλογου με Κονε.... Συνέχεια Οσο αναφορα τον Κονε εχει ανεβει πολυ στα ματια μου οχι μονο γι αυτα που ειπε σχετικα με το περσινο πρωταθλημα αλλα δειχνει εξυπνο και συγκροτημενο ατομο. Ισως αργοτερα να μας ειναι χρησιμος και απο αλλο ποστο στην ομαδα.

aris1924 - 3/12/2018 12:25

Μπράβο Παναγιώτη. Όμορφα και παντελονάτα

pater_nikolao - 3/12/2018 12:25

One Bourbon, One Scotch, One Beer (και μια Μαλαματίνα)

https://youtu.be/--AvCsh48bk

Constantinoupoli86 - 3/12/2018 12:11

Αρκετά ασχοληθήκαμε με τον κύριο Θεμιστοκλή. Είναι γνωστό ότι εδώ και 10 χρόνια προσπαθεί να εκφράσει έναν "αιρετικό" λόγο ο οποίος στην ουσία απενοχοποιεί αυτούς που κατέστρεψαν το ελληνικό ποδόσφαιρο. Τώρα απενοχοποιεί και τους wanna be καταστροφείς. Λες και μπήκε ένα ξένο πνεύμα στο σώμα του και τον κατοίκησε αφού πρώτα σκότωσε τον παλιό Ντέμη, τον μάγκα που τόσο αγαπήσαμε!

enwsiths74 - 3/12/2018 12:07

Βάλνερ

bill - 3/12/2018 11:37

Ντεμη έχω ένα φίλο, που σβήνει τατουάζ!! Αν δε το χεις κάνει ήδη,σου τον προτινω!! Α!!! Τα αλλάζει κιόλας!!! Τα αυθεντικά τα μετατρέπει σε ημιτασιον!!!

vasiagap - 3/12/2018 11:55

Φίλε την άκουσες την συνεντευξη; Είδες ότι υπερασπίστηκε την ΑΕΚ; Γιατί μίλησε για τα μτς που ΔΕΝ γίνονται.. Στην δική μας περίπτωση υπήρχαν ακόμα 4 λεπτά αλλά οι έξυπνοι του ποακ θέλανε να παίξουμε και με σκορ 1-0... Τους πήραμε το πιο αρχι..το πρωτάθλημα της 20ετίας. Ο Ντέμης εχθες δεν είπε κάτι κακό το ποδόσφαιρο υπερασπίστηκε όχι τον παοκ. Και ξεκίνησε με την έκφραση ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΕΚ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΙΒΑΝ. ΦΙΛΙΚΑ.... Συνέχεια

ΜΟΝΟ ΑΕΚ

loucid_dreamer - 3/12/2018 11:36

Α ρε Ντεμη...στο ετριψε στην μουρη ο Κονε, πηγαινες γηρευωντας ομως και εσυ.

tsigo - 3/12/2018 11:26

Ξέρει τι κάνει ο Ρώσος προπαγανδιστής εκεί στο open αλλά κι εσύ ρε Ντέμη τι αξία έχει μια θέση με καλά λεφτά μπροστά στην ιδέα της ΑΕΚ;

kabamaru1 - 3/12/2018 11:21

Γρηγορη και αξιοπιστη λυση για 3ος-4ος στο κεντρο. Εχει δοκιμαστει και θα βοηθησει.

kostis21 - 3/12/2018 02:29

Αυτές τις κουβέντες έπρεπε να τις είχε πει ο ίδιος ο Ντέμης. Με εχει στενοχωρήσει όσο δεν πάει.

al_vin_21 - 3/12/2018 11:17

Δεν θα έπρεπε να σε στεναχωρησει αδερφε. Ο Νικολαιδης χρόνια τώρα το έχει πει κι έχει δείξει την αδιαφορια του και την απόσταση του απο την ΑΕΚ με ειλικρινεια. Η προσωπολατρεια στον ποδοσφαιριστή Ντεμη, απλά κάνει πολλούς να του βρίσκουν χιλιάδες δικαιολογιες γιατί είναι δύσκολο να το δεχτούν. Εμφανώς προσπαθησε να υποστηρίξει τη θέση του παοκ κι όχι να πει τις κουβεντες που ηθελες εσύ να ακουσεις. Η σταθερότητα του Κονε ομως κι η γνωστη έλλειψη ειρμου... Συνέχεια μεταξύ των δηθεν λογικοφανων προτάσεων του Ντεμη, έβγαλε κάτι πιο θολο. Χαμενα πάνε τα λεφτά σου Ιβάν. Η προπαγάνδα θέλει κι άτομα με επίπεδο, διπλωματία κι ετοιμότητα λόγου, ενώ εσύ επενδυεις σε φιλοχρηματους, φιλοδοξους "δήθεν".

franki - 3/12/2018 11:10

μαγκας και αλανι ο Παναγιωτης κ προεδρε μηπως πρεπεις αυτο το παλικαρι να μπει σην ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ μονο ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΜΑΓΚΙΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ δεν ειμαι σιγουρος αν την εχει ολο το τιμ της ομαδας

europaek - 3/12/2018 08:35

Δηλαδή ο Ντέμης θέλει να φάει -20 ο Παοκ για την μπουκα ας πουμε αλλα το ματς να ξαναγίνει για να παρει ενδεχομενος τους συγκεκριμενους 3..... οτι να ´ναι Ντεμη... έτσι την έτρεχες και την ομαδα γιαυτο την φουνταρες...

htheod - 3/12/2018 11:10

Αν αρχίζαμε με το -20 του ΠΑΟΚ θα είμασταν στο σωστό δρόμο. Ο ΠΑΟΚ δεν θέλει ούτε αυτό.

Θέλει νίκη στην Τούμπα με γκόλ 11 και κάτι στα αποδυτήρια και ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ της ΑΕΚ.

Εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει ο ΠΑΟΚ ..

Thomas11 - 3/12/2018 11:07

Ντέμη .....βγαίνεις απ το νικ μου ...δεν σου πάει το μακιγιάζ ρε φιλαράκι ....

andreasco - 3/12/2018 11:05

Μάγκας Κονέ, πήγε μέσα στο σπίτι τους και τους κατ***σε για πλάκα και με ειρωνεία. Το γεγονός οτι αυτός στον οποίο τα έλεγε και του έκανε ερωτήσεις είναι αυτός που ανέβαινε στα κάγκελα της σκεπαστής, με τρελαίνει.. Απαντάει ο Κονέ και ο Ντέμης επιμένει ντε και καλά για να πάρει την απάντηση που θα αρέσει στο αφεντικό. Και ο Κονέ συνεχίζει να τους γλεντάει... Και η αμήχανη σιωπή εξαπλώωωωωνεται στο πλατό. Α ρε Ντέμη....... Συνέχεια

Κάνει συνέντευξη στον Βιειρίνια, λέει ο Βιειρίνια "νιώθω οτι μου έκλεψαν το πρωτάθλημα οι παίχτες" και δε ρωτάει ο Ντέμης για τη μπούκα του αφεντικού του με το όπλο, αλλά τον Κονέ επέμενε να τον ρωτάει αν τα ματς κερδίζονται στο γήπεδο. Ε πάρε και το "έκανε τον πεθαμένο ο Ιβιτς στη Λεωφόρο" και όλοι μούγκα. Α ΡΕ ΝΤΕΜΗ.

enwsiths74 - 3/12/2018 10:25

Κάποτε ο οσφπ πήρε 3 βαθμούς στα χαρτιά επειδή ο Βάλνερ είχε αγωνιστεί σε άλλες 2 ομάδες την ίδια χρονιά. Τους 3 βαθμούς που δίκαια *έχασε* στο γήπεδο και τελικά "έκλεψε" το πρωτάθλημα της ΑΕΚ. Σε μια χρονιά που η ΑΕΚ ήταν καλύτερη σε όλα τα επίπεδα από όλες τις ομάδες. Τότε ποιος ήταν πρόεδρος στην ομάδα... κάτσε να δεις...Α! Ο Ντέμης. Εσείς όλοι που βιάζεστε να κατηγορήσετε (δηλαδή ξυπνάτε το πρωί και λέτε... "για να δούμε, ποιος μου φταίει σήμερα;;") σκεφτείτε πριν ανοίξετε τον στόμα σας.

aekcy01 - 3/12/2018 10:21

Ο κύριος Θεμιστοκλής να μην ξαναπλησιάσει στην ΑΕΚ. Ήταν που δεν του άρεσε το ελληνικό ποδόσφαιρο και δεν πατούσε γήπεδο, αλλά τώρα υπερασπίζεται τον πιστολέρο που πήρε να αρπάξει το πρωτάθλημα όπως τα άρπαζε ο Κόκκαλης επί παράγκας από τον Θεμιστοκλή σαν παίκτης και πρόεδρος.

DikefaleGiaSenaZW - 3/12/2018 10:10

Ο Κονέ το καλοκαίρι στην Μύκονο είπε σε έναν γνωστο μου πως είχε πρόταση από τον ΠΑΟΚ και δεν δέχτηκε με λόγους ηθικής και ήθελε Ιταλία

nikpit30 - 3/12/2018 10:00

Που αλλού ξεκινάει ένα ματς στις 19 30 και οι ομάδες φεύγουν στις 2 τα ξημερώματα.Και εμείς και γαύρος αντιμετωπιστηκαμε σαν όμηροι στην Τούμπα και αυτό έμεινε ατιμώρητο.Οταν τους ρωτάς γιατί δεν πήγαν στο Gas να δικαιωθούν ξεχνάνε τα λίγα ελληνικά που μιλάνε.

vasilis_v - 3/12/2018 09:55

Πόσο μάγκας είσαι ρε Κονέ...??? Σήμερα είχες την ευκαιρία να πάρεις συμβόλαιο από τον Σαμπίντι και του το πέταξες στα μούτρα υπερασπίζοντας την τιμή της ΑΕΚάρας... Επιστροφή και περιβραχιόνιο μαζί με τον Πέτρο...!!!

G339 - 3/12/2018 09:54

Ο Κονέ με τις δηλώσεις του, υπερασπίστηκε τον εαυτό και τους συμπαίκτες του, για την προπαγάνδα του Σαββίδη, στην οποία δυστυχώς εν μέρη συμμετείχε και ο Ντέμης. Αυτό δεν αλλάζει όμως κάποια γεγονότα. Πέρσι του πήρε πολύ καιρό να φτάσει σε αγωνιστικό ρυθμό, περίπου ένα γύρο. Είναι μεν αξιόλογος παίκτης, αλλά σε μια θέση που υπάρχουν και άλλοι και κυρίως ο Άλεφ, που για μένα αξίζει να επενδύσει πάνω του η ομάδα, όπως επίσης και ο Μοράν που έχει συμβόλαιο που δεν λύνει. Ακόμη στο ματς... Συνέχεια της Τούμπας ο Κονέ έχασε την κεφαλιά στην φάση που έγινε μετά το έλα να δεις, όπως και στον ημιτελικό κυπέλλου από τον Ταχτσίδη, σε ένα ματς που μετατράπηκε από περίπατος σε ντέρμπι. Και να έρχονταν δηλαδή αμφιβάλω αν θα ήταν σε θέση να παίξει πριν από 2 μήνες, ενδιάμεσα θα έρθει και ένας κανονικός αμυντικός χαφ, ο οποίος θα γίνεται δίδυμο με τον Γαλανό ή τον Άλεφ, ενώ υπάρχει και ο Μοράν, που δεν είναι σίγουρο ότι δέχεται να λύσει το συμβόλαιο του. Γενικά η ομάδα αυτά τα χρόνια λειτουργούσε στην λογική να βρω λαυράκι, αποκτούσε παίκτες ανεξάρτητα από θέση, αν θεωρούσε ότι ήταν σε καλή τιμή για την αξία του. Το αποτέλεσμα σε κάποιες θέσεις να υπάρχουν πολλοί καλοί παίκτες (Μανταλος-Λιβάγια-Μπακασέτας) και αλλού να μην υπάρχει κανείς. Για να μην το κουράζω άλλο, πρέπει να έρθει ένας δεξιός μπακ για back up του Μπακάκη, πχ ο Βασιλαντωνόπουλος πίσω. Ο Γκάλο λογίζεται περισσότερο ως δεξιός μέσος, αφού φεύγει και αυτός, πρέπει να έρθει και κάποιος εκεί. Φυσικά ο αμυντικός χαφ, που είναι η νο1 πληγή αυτή την στιγμή. Αν τώρα θέλει να έρθει με χαμηλό συμβόλαιο ο Κονέ, πάντως φέτος δύσκολα θα προσφέρει κάτι πριν 2-3 μήνες.

AEK_echte_liefde - 3/12/2018 09:50

Επιστροφή στην ΑΕΚάρα άμεσα για πολλούς λόγους ... επιτέλους τα πράγματα με το όνομα τους.

Θεμιστοκλή, σε αυτά που σου είπε ο Παναγιώτης για τον αγώνα στη τ(ρ)ούμπα κανένα σχόλιο, έτσι, ε ρε κατάντια....

Nedved - 3/12/2018 09:42

Και ο πρωην προεδρος της ΑΕΚ εκει να επιμενει να πει ο Κονε οτι το ματς επρεπε να επαναληφθει. Κριμα ρε Θεμιστοκλη και παλια ησουν ενας απο μας...

athpap21 - 3/12/2018 09:42

Ντεμη να κανουμε ενα πρωταθλημα με αγωνιστικες τιμωρημενων ομαδων και ενα με μη τιμωρημενων.Μπαβο στον Κονε πολυ καλα μιλησε.

themis_6 - 3/12/2018 09:27

Οχι λογω των δηλωσεων του αλλα σαν ποδοσφαιρικη αξια και μονο, πιστευω οτι ο καλος Κονε θα μπορουσε και βασικος στην φετινη ΑΕΚ.

Μισοτελειωμενη υποθεση: Αυτος θελει. Εμεις?

diomidis60 - 3/12/2018 09:27

Τις δηλώσεις του Κονέ βλέπετε κι όχι τη κατάντια του Νικολαίδη;Ερωτήσεις στοχευμένες κάνει για να τιμήσει τη θέση και το συμβόλαιό του με ένα κατάπτυστο κανάλι, κινήσεις τάχα σιγουριάς και αυτοπεποίθησης, που ουσιαστικά μόνο περισότερο απαξιωτικό τον κάνουν. Κρίμα.

enwsiths74 - 3/12/2018 09:26

Πέρα από οτιδήποτε η εκπομπή σε γενικές γραμμές είναι καλή και ποδοσφαρική. Βλέπεται ευχάριστα και τα ερωτήματα που τίθενται είναι σωστά. Ο Ντέμης τα λέει αυτά γιατί θυμάται τον Βάλνερ. Προσωπικά δεν ξέρω με ποιον συμφωνήσω. Και ο Κονέ έχει δίκιο αλλά και είναι κρίμα για τους παίχτες να μην παίζουν και να χάνουν το παιχνίδι.

Φοίνικας - 3/12/2018 08:50

Δηλαδή ο Νικολαϊδης παρέχοντας έμμεση αλλά σαφέστατη στήριξη στα σαθρά επιχειρήματα του παοκ σου λέει ουσιαστικά όποτε δεν συμφέρει μια ομάδα το αποτέλεσμα να διακόπτει το παιχνίδι και μετά αυτό να ξαναγίνεται. Κρίμα τον κατάντημα ρε Νικολαΐδη. Τι άλλο να σου πει κανείς?

Constantinoupoli86 - 3/12/2018 09:07

Για να καταλάβεις πόσο άτοπη είναι αυτή η λογική, σκέψου τώρα να παίζει η ΑΕΚ στον ΟΦΗ, να κερδίζει 0-3 και στο '90 να μπουκάρουν μέσα οι παράγοντες του ΟΦΗ για να το διακόψουν ώστε να ξαναεπαναληφθεί από την αρχή το παιχνίδι. Ξεκάθαρα ανόητο!

aekp - 3/12/2018 09:03

μοραν σπίτι του και απόκτηση κ κονε και ενός άλλου χάφ παιχταρα. κ 4αδα στα χαφ κονε-γαλανό-αλεφ-μεταγραφή

chris_farges - 3/12/2018 09:02

Τετοιους θελουμε στην ΑΕΚ καλος παιχτης και ετσι σε λιγο θα ειναι ετοιμος .Μπραβο του

Constantinoupoli86 - 3/12/2018 08:21

Βλέπω γράφετε όλοι από κάτω να έρθει πίσω ο Κονέ. Να έρθει καμία αντίρρηση, αλλά με γνώμονα το αν μπορεί να προσφέρει αγωνιστικά και όχι επειδή έκανε αυτές τις δηλώσεις (παλληκαρίσιες δηλώσεις και μπράβο του). Μην μπερδεύετε το συναίσθημα με το αγωνιστικό κομμάτι, δεν πάει έτσι!

aekp - 3/12/2018 09:00

με το κέντρο που έχουμε φέτος παπάδες θα εκανε ο κονε και κακός δεν τον πήραμε...

europaek - 3/12/2018 08:44

Καταρχάς θα κάνει καλό στα αποδυτήρια (αποδεδειγμένα) κατα δεύτερων για 4 λύση που αυτη την στιγμή απο τον κανεναν που εχεις τον προτιμώ!

Constantinoupoli86 - 3/12/2018 08:57

Σίγουρα καλύτερη λύση από το Μοράν, δεν το συζητώ καν!

Van Propersie - 3/12/2018 08:58

Judge Kone strikes his hammer. Πέραν των όσων είπε χθες, τα οποία ήταν και λίγα, κι έκανε το πάνελ του ρωσοχόμπιτ να σωπάσει και να προσπαθεί να μετριάσει την κατάσταση, αποδεικνύει και το τι λείπει από την ομάδα αυτή τη στιγμή, σε επίπεδο έμψυχου δυναμικού. Παίκτες προσωπικότητες, με παραστάσεις που στα δύσκολα θα βγουν μπροστά και θα παρασύρουν και τους υπόλοιπους (η ΑΕΚ έχει το τρίτο νεανικότερο ρόστερ στο πρωτάθλημα και το πιο νεανικό στο Ch.l. ) Πέρσι, όσο περίεργο κι αν ακούγεται, πολύ... Συνέχεια σημαντικό μερίδιο στο πρωτάθλημα έχει και ο Κονέ. Η παρουσία ενός καθαρού 8ριου που απελευθέρωνε το αμυντικό χαφ (Σιμόες - Γαλανόπουλο) από την αρμοδιότητα να προωθήσει την μπάλα στο τελευταίο τρίτο του γηπέδου, και δεν καταλάβαινε ούτε από έδρες, ούτε από καραγκιοζιλίκια αντιπάλων. Χαρακτηριστικό είναι πως το καλύτερο του ματς πέρσι το έκανε στην Τούμπα, όπου με το Σιμόες έκαναν επικό παιχνίδι και γι' αυτό δεν απειλήθηκε στιγμή η ΑΕΚ σε ροή αγώνα, ενώ το χειρότερο παιχνίδι της το έκανε η ΑΕΚ στον τελικό κυπέλλου με τα ορκ, στο οποίο ο Κονέ ήταν τιμωρημένος με κάρτες (οι 2 ανύπαρκτες) και η ΑΕΚ με Σιμόες και Γαλανόπουλο δεν μπορούσε να κρατήσει καθόλου μπάλα στο χώρο του κέντρου, με αποτέλεσμα να χαθούν οι αποστάσεις και να κοπεί η ομάδα στα δύο (ό,τι δηλαδή έχει συμβεί σε πολλά παιχνίδια φέτος). Αυτό είναι και το σημείο κλειδί, κατά την άποψή μου στις μεταγραφές του Γενάρη. Η απόκτηση δηλαδή, πέραν του αντικαταστάτη του Σιμόες, ενός παίκτη με πιο οργανωτικές αρετές, ενός 8ριου που να μεταφέρει το παιχνίδι από την άμυνα στην επίθεση, να ηρεμεί το παιχνίδι και να ελέγχει το τεμπο.

Starman21 - 3/12/2018 08:37

Αξίζει μια θέση στην ομάδα της καρδιάς του

Aekapokounia - 3/12/2018 07:38

Ο κοντός δεν ήθελε να πάρει η αεκ τους, 3 βαθμούς

ake. - 3/12/2018 08:37

Αναφερθηκε μονο στα δυο παιχνιδια με την ρηψη αντικειμενου..παο-παοκ κ παοκ-οσφπ παντως..μονο για αυτα ειπε να ειχαν ξαναγινει..

Δεν ιοθετω καμια αποψη απλα λεω τι ακουσα..

chris_farges - 3/12/2018 08:34

Να γυρισει τωρα εκτος στοχων ειμαστε ανεβηκε στην υποληψη μας

salaraujo21 - 3/12/2018 08:32

Δηλ προτείναμε εναν άγνωστο στα χαφ που μπορεί να μας βγει αλλά μπορεί να αποδειχθεί κιαλλος αινταρεβιτς η μοραν από το να πάρεις πάλι πίσω τον κονέ?η διαφορά στην ΑΕΚ την περσινή στα χαφ είναι ο κονέ αδερφέ....

Aek1981 - 3/12/2018 08:24

μπράβο ρε παναγιώτη πάντα σε γούσταρα!!!!επιτέλους κάπιος απάντησε στους πιο κομπλεξικούς.....αυτό ήθελα με τον ιβιτσ που έκαναν το ίδιο και κανενας δεν ασχολήθηκε να το πει....

Alex_Kourso - 3/12/2018 08:13

Φερτον πίσω ρε τριγρηηηηηη

cloudharris29 - 3/12/2018 08:13

επιτελους να αγιασει το σομα σου τι εγινε καμια δηλωση ακομα το παιζει ο βιειρηνια αγγελουδι τι μια να δειχνει στον προεδρο του με χειρονομια οτι δε ειναι σωστο να μπαινει στον αγωνιστικο χωρο και τι μια να τα αλλαζει θα ηθελα πολυ να του ελεγε εκει ο νικολαιδης το τι εγινε στο ματσ με τον παναθηναικο και τον ιβιτσ τι εκανε τοτε ο παοκ εκει θα ηθελα να δω τι θα ελεγε ο βιειρηνια και ειδικα ο λουτσεσκου πεσανε οι μασκες πλεον ολοι ξερουν πως προσπαθει να το παρει ο παοκ του ταχα... Συνέχεια μου εξυγιανση μπραβο κονε τα ειπες ολα...

kisoun - 3/12/2018 07:59

ειδα μονο το βίντεο.την εκπομπη δεν την βλέπω.

δεν άκουσα ΕΝΑΝ να λέει 'τι προβλέπει ο κανονισμος'.

τι πάει να πει τι θα έπρεπε.

αν ο κανονισμός,για μπουκα προεδρου με μπραβους στον αγωνιστικό χώρο, προβλέπει -3 και καταχώρηση του ματς στην αντίπαλη ομαδα, τελος.... Συνέχεια
δεν είναι θεμα για συζήτηση.

αν δεν σας αρέσει,αλλαξτε τον κανονισμό.


για τα φετινά αναφέρθηκε κανείς??

εκαναν πολυ χειρότερα οι φετινοι εραστες και πηραν μόνο πρόστιμο.

εμείς -3.

αυτό θα το πει κάποιος απο το βήμα της τηλεόρασης ή το κάνουμε γαργαρα!!!???

και δεν με νοιάζει το -3,μη τυχον και μας στερήσει το πρωτάθλημα.πλεον έχουμε κάνει τοσες βλακείες που το -3 είναι πτεσμα.

εμενα με νοιάζει που τοσο ξεδιαντροπα ειναι σαν να λενε 'με το παραμικρό θα τιμωρειστε με βαθμους,και εμείς θα κάνουμε ο,τι γουστάρουμε και δεν θα κουνιεται φυλλο'.


και η απάντηση ειναι μια.

δεν σας εκλεψε κανείς τίποτα.

απλά,σε μια χρονιά που σας ευνοουσαν οι παντες και τα πάντα,σας το ειχαν έτοιμο να το πάρετε, εσείς είστε τόσο ουγκανοι,που κάνατε τόσες βλακείες όσες χρειαζονταν για να το χάσετε.

αυτός που σας 'εκλεψε' λοιπόν ειναι στον καθρέφτη.

ζώα

demetrio_drama - 3/12/2018 07:56

Παικτούρα κι ποτέ δεν δημιούργησε θέμα!Αρχοντικο στυλ,ηγέτης στα χαφ!

costasseretis21 - 3/12/2018 07:53

EINAI KRIMA NA MHN ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ

cloudharris29 - 3/12/2018 07:45

επιτελους να αγιασει το σομα σου τι εγινε καμια δηλωση ακομα το παιζει ο βιειρηνια αγγελουδι τι μια να δειχνει στον προεδρο του με χειρονομια οτι δε ειναι σωστο να μπαινει στον αγωνιστικο χωρο και τι μια να τα αλλαζει θα ηθελα πολυ να του ελεγε εκει ο νικολαιδης το τι εγινε στο ματσ με τον παναθηναικο και τον ιβιτσ τι εκανε τοτε ο παοκ εκει θα ηθελα να δω τι θα ελεγε ο βιειρηνια και ειδικα ο λουτσεσκου πεσανε οι μασκες πλεον ολοι ξερουν πως προσπαθει να το παρει ο παοκ του ταχα... Συνέχεια μου εξυγιανση μπραβο κονε τα ειπες ολα...

naftilos - 3/12/2018 07:38

Έτσι...πρώην παίκτης μας είπε την μεγαλύτερη αλήθεια...ειδικά αυτό με τις τιμωρίες που ακυρώθηκαν στις 3 τα ξημερώματα το έχουν περάσει όλα τα μμε στα ψιλά γράμματα.μπραβο κονε

taxiss21 - 3/12/2018 07:33

ΑΕΚ ΟΛΕ ΚΑΙ ΓΛΕΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΟΝΕ!

kwstas_menidi21 - 3/12/2018 07:24

Γειά σου Ντεμη.

Τώρα που πληρώνει ο Σαββίδης ρωτάς αν τα ματς θα έπρεπε να γίνονται άλλη μέρα.

Κριμα γιατί όταν σε αδίκησαν έφυγες ακόμα και από την εθνική και τώρα λες αλλα

vkallis21 - 3/12/2018 07:20

Ποσο γρηγορα χανονται οι δηθεν «αξιες» Ντεμη οταν πεφτει το μαρουλι στο τραπεζι,ποσο γρηγορα ξεχναει ενας ανθρωπος αυτα που ειπε..Εσυ ησουνα που ελεγες πριν κατι μηνες πως ΑΕΚ κ παοκ πρεπει δηθεν να ειναι αδελφα σωματεια και πως δεν πρεπει να γινονται αυτα και τα καταδικαζες!!Και να σαι..2-3 μηνες μετα σε βρισκουμε να δυναμιτιζεις ξανα το κλιμα στο βωμο της δημοσιοτητας και της προπαγανδας για την οποια πληρωνεσαι..Εισαι πολυ μικρος τελικα και σε ειχα σε μεγαλη εκτιμηση.

makrei - 3/12/2018 07:18

Φωνάζω απο το καλοκαίρι πάρτε τον κονεεεεεεεεεεεεεεε

vangelisaek - 3/12/2018 07:15

Έπρεπε το καλοκαίρι να τον πάρουμε!!!!!αλλά και τώρα δεν είναι αργά......ποιος άλλος βγήκε να υποστηρίξει το δίκιο της ΑΕΚ....... μπράβο του!

nikos_akadimia_platonos_2 - 3/12/2018 07:09

ΕΛΑ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΣ!!!


ΑΕΚ ΟΛΕ ΚΑΙ ΓΛΕΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΟΝΕ!!!


ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΩΣΕ ΟΛΟΥΣ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ!!... Συνέχεια
ΛΑΙΚΗ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ

BlackKnight - 3/12/2018 07:06

Όχι φίλε Ντέμη. Η άλλη ομάδα πρέπει να πάιρνει τους βαθμούς. Ξέρεις γιατί; Γιατί έτσι λέει ο Νόμος.

Αν δεν σου αρέσει, πήγαινε με τους καινούριους σου φίλους όπου πρέπει, να τους αλλάξετε και εμείς μαζί σας. Έτσι κι αλλλιώς, λάστιχο τους έχετε κάνει.

nikos_akadimia_platonos_2 - 3/12/2018 07:05

ΚΑΡΥΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΙΓΡΗ ΦΕΡΤΟΝ ΧΘΕΣ!!!


ΜΑΓΚΑΣ Ο ΠΑΝΟΣ ...ΠΟΝΕΣΕ ΖΜΠΑΟΚΙΑ Ε??

21AEriKos - 3/12/2018 06:45

Α ρε Κονε...ψυχαρα εισαι ρε φιλε!!!


Για να καταλαβω,ο Ντεμης πηγε να δικαιολογησει τι ακριβως??

- 3/12/2018 06:21

Μπράβο ρε Κονέ, έχεις καρύδια. Πάντα μιλούσε στράτα. Συμφωνώ με τους kk_kostas & aLIGaToR, φέρτε τον πίσω.

Cat21aek - 3/12/2018 06:21

TERASTIOSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AEKARAkozani - 3/12/2018 06:18

Μπράβο Παναγιώτη και λίγα του είπες του Ντέμη που έσπευσε αμέσως να πάει αλλού την κουβέντα και μακάρι να σε είχαμε ακόμα στην ομάδα

Straekmono - 3/12/2018 06:09

Επιτέλους κάποιος να τους πει !!!!!! Μπράβο παιχταρα κονε

chris_farges - 3/12/2018 05:55

Ανεβηκε στην εκτιμηση μου ειναι ελευθερος να ερθει σημερα κιολας και θα ειναι χρησημος

Φοίνικας - 3/12/2018 05:19

Φέρ' τον πίσω πρόεδρε. Και παιχτικά λείπει από την ομάδα και έτσι και αλλιώς χρειαζόμαστε δύο χαφ πλέον.

leontas_021 - 3/12/2018 04:43

α) Μπραβο στον Κονε που ειπε αυτονοητες αληθειες χωρις να υπολογισει την πικρα του απο τη σταση της ΠΑΕ στο ζητημα του (με ενα μικρο ποσο μπορουσε η ΑΕΚ να τον αγορασει απο την Ουντινεζε και θα ειχε κανει και προετοιμασια, η απουσια του κοστιζει πολυ αγωνιστικα και ερριξε και την αποδοση του Σιμοες).

β) Αντιθετα ο Ντεμης φαινεται πως δεν ξεχασε τις προσωπικες του πικρες απο τον Τιγρη απο την εποχη... Συνέχεια που ηταν Προεδρος ο ιδιος και αυτη ειναι η μονη ερμηνεια για οσα λεει.

γ) Περιεργη η σιωπη των παλαιμαχων που στραφηκαν αδικαιολογητα εναντιον του Τσιαρτα (το περιεχομενο των αρθρων του ειναι αψογο και σιγουρα οχι κατα της ομαδας που τον ανεδειξε) τη στιγμη που ο Ντεμης κλεινει το ματι σε οσους υποστηριζουν οτι επρεπε να επιβραβευθουν τα απαραδεκτα γεγονοτα περσι ενω φετος που αφαιρεθηκαν βαθμοι απο την ΑΕΚ (και για εκτος γηπεδου επεισοδια χωρις φθορες και τραυματιες) ολα εγιναν καλα...

δ) Σωστη αλλα απο αλλο πρισμα και η αρνηση του Μανταλου να μπει σε αυτη τη συζητηση γιατι το συγκεκριμενο θεμα εχει αναλυθει υπεραρκετα και η συντριπτικη μεριδα των φιλαθλων ασχετως οπαδικης προτιμησης δεν ξεγελιεται απο τα επαναλαμβανομενα παραπονα των δευτεραθλητων...

bebantas - 3/12/2018 04:38

Είδα το βίντεο κάποιες φορές και σχολιάζω 3 πράγματα:


1. Ωραίος ο Κονέ που λέει τα αυτονόητα, την αλήθεια, στο "εκτός έδρας" μέσο και δημιουργεί μια αμηχανία... Το ειρωνικό χαμόγελο στα λεγόμενά του δε.. το κερασάκι στην τούρτα!... Συνέχεια
2. Συμφωνώ με Ντέμη για τη διεκδίκηση των 3 βαθμών σε εξ αναβολής αγώνα, άσχετα με την τιμωρία της ομάδας που ευθύνεται για τη διακοπή.. (κ όχι πόντων ρε Ντέμη, δεν είναι μπάσκετ ρε συ..)


3. Τι άκυρος ο Γιαννακόπουλος! Προσπαθεί να μας διδάξει για τον επαγγελματισμό των "καταπιεσμένων εργαζόμενων ποδοσφαιριστών", όταν ο ίδιος έκανε επάγγελμα τη βουτιά εκμαιεύοντας σφυρίγματα από φοβισμένους διαιτητές, κοροϊδεύοντας κόσμο και συνειδήσεις.. Προκλητικότατος.. Αίσχος!

cloudharris29 - 3/12/2018 04:31

επιτελους να αγιασει το σομα σου τι εγινε καμια δηλωση ακομα το παιζει ο βιειρηνια αγγελουδι τι μια να δειχνει στον προεδρο του με χειρονομια οτι δε ειναι σωστο να μπαινει στον αγωνιστικο χωρο και τι μια να τα αλλαζει θα ηθελα πολυ να του ελεγε εκει ο νικολαιδης το τι εγινε στο ματσ με τον παναθηναικο και τον ιβιτσ τι εκανε τοτε ο παοκ εκει θα ηθελα να δω τι θα ελεγε ο βιειρηνια και ειδικα ο λουτσεσκου πεσανε οι μασκες πλεον ολοι ξερουν πως προσπαθει να το παρει ο παοκ του ταχα... Συνέχεια μου εξυγιανση μπραβο κονε τα ειπες ολα...

cloudharris29 - 3/12/2018 04:31

επιτελους να αγιασει το σομα σου τι εγινε καμια δηλωση ακομα το παιζει ο βιειρηνια αγγελουδι τι μια να δειχνει στον προεδρο του με χειρονομια οτι δε ειναι σωστο να μπαινει στον αγωνιστικο χωρο και τι μια να τα αλλαζει θα ηθελα πολυ να του ελεγε εκει ο νικολαιδης το τι εγινε στο ματσ με τον παναθηναικο και τον ιβιτσ τι εκανε τοτε ο παοκ εκει θα ηθελα να δω τι θα ελεγε ο βιειρηνια και ειδικα ο λουτσεσκου πεσανε οι μασκες πλεον ολοι ξερουν πως προσπαθει να το παρει ο παοκ του ταχα... Συνέχεια μου εξυγιανση μπραβο κονε τα ειπες ολα...

orbon - 3/12/2018 04:27

Οπως ηρθαν τα πραγματα με τους τραυματισμους/αποχωρησεις ισως θα επρεπε να ειχε μεινει το καλοκαιρι, αν και ακομα δεν θα ειχε φτασει σε φουλ ετοιμοτητα. Αν βρει ομαδα για το επομενο 6μηνο και δειξει καλα στοιχεια, καλως να ερθει το καλοκαιρι να τον δουμε με προετοιμασια τι μπορει να δωσει. Ειναι καλος παιχτης ο Παναγιωτης και εχει 2 καλες χρονιες ακομα σιγουρα.

spyross - 3/12/2018 03:52

οποτε εγω κοντε αν εχω τραυματιες και +6-7 ποντους κανω μανουρα γινετε το παιχνιδι σε 4 μηνες ε χω μπει μπροστα με 1 ποντο γιατι ο αλλος εχει χασει πχ στο οακα και εφαγε -3 και παιζουμε σε ΓΕΜΑΤΗ τουμπα το παιχνιδι αυτο και νικα ο παοκ 1-0 και περνει πρωταθλημα.ποιος τιμωρητε τελικα?και πριν πειτε ιδιο φυλλο αγωνα εγω λεω οι καρτες που θα παρουν οι παικτες στους ενδιαμεσους αγωνες θα μετρανε αν συμπηρωσει καποιος παικτης καρτες πριν ξαναπαιξουνε η τραυματιστει οπως περσυ... Συνέχεια μανταλος γιοχανσον και δεν μπορουν να παιξουν ενω αν γινοταν κανονικα θα επαιζαν δεν θαναι αλλοιωση?αλλη ομαδα θα επαιζε αλλη θα παιξει τελικα.κατι αλλο αν το παινιδι ειναι δεκεμβριο και παιξουν γεναρη η φλεβαρη και εχει φυγει η πουληθει παικτης μιας απο τις 2 ομαδων τι γινετε?μπαζει ντεμη μου απο παντου αυτο που λες.η καθε τιμωρια την στιγμη που εγινε αυτο μονο πρεπει!!!δεν εισαι χαζος μην μας δουλευεις ομως!!!!

Dimismisa - 3/12/2018 03:27

Αν ήταν από την αρχή της σεζόν θα ήμασταν πολύ καλύτεροι και είμαι σίγουρος για αυτό που λέω! Καί στα αποδυτήρια θα βοηθούσε και αγωνιστικά. Ας έρθει τώρα ως μία έξτρα λύση στο κέντρο μόλις πάρουμε και τους κατάλληλους που έχει η διοίκηση στο στόχο!

YellowKing21 - 3/12/2018 03:22

ΚΟΝΕ ΨΥΧΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΕΚΑΡΑ

europaek - 3/12/2018 03:12

Φέρτε τον πίσω τώρα να δέσει και τα αποδυτήρια!

irish_21 - 3/12/2018 02:46

Ο νικολαιδης δεν περημενε τετοια απαντηση αχαχχαχχαχα...τα χασε αλλα λογια να αγαπιομαστε... ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΕΛΙΣΣΑΝΙΔΗ ΔΩΣΕ ΤΩΡΑ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΟΝΕ...

jr21 - 3/12/2018 02:42

Ρε Παναγιωτη μιας και εισαι εκει κανε μια ερωτηση.Εφοσον ο Βιερινια λεει οτι δεν του εκλεψε η ΑΕΚ το πρωταθλημα,μηπως μπορει να μας πει ποιος του το εκλεψε?Οι ΕΛ,οι εξωγηινοι,οι αρχαιοι Αιγυπτιοι,ο ψηλος και ο κοντος?Γιατι απο περυσι κλεφτες μας ανεβαζουν,χαρτινους μας κατεβαζουν.Αντε με τις κωλοτουμπες του βορρα.

pavlosalfa - 3/12/2018 02:26

Bravo Π. ΚΟΝΕ πολυ καλα τα ειπες και ΑΝΤΡΙΚΙΑ.

οσο για τον κ. ντεμη τι να πω??? δεν λεω αυτα που σκεφτομαι γιατι δεν θα περασει το μνμ. Θα πω μονο . κριμα και παλι κριμα. απο ινδαλμα χιλιαδων για να μην πω εκατομυριων ...εγινες απλα ενας υπαλληλος... λυπαμαι για σενα

yellowstorm2121 - 3/12/2018 02:26

αυτη η δηλωση σου ειναι το εισιτηριο της επιστροφης σου.χαλαλι τα μοχιτο στην μυκονο,φιλαρακι Κονε με αυτο που ειπες δειχνεις οτι εισαι ενας απο εμας,οτι σου κρεμονται ως το πατωμα και τετοιοι στρατιωτες που ξερουν και μπαλιτσα δεν μας περισσευουν.

combatiente_21 - 3/12/2018 02:23

Τα είπε σωστά ο Παναγιώτης, θα ήθελα να θίξω και λίγο το θεμα με τον ντεμη.


Σίγουρα σε κανέναν δεν αρέσει που τον βλέπουμε εκεί, πριν ξεκινήσουμε το ανάθεμα όμως να θυμηθούμε πως αυτό το παιδί κάποτε έφτυσε τα λεφτά του κοκκαλη για να παίξει στην ΑΕΚ, θα είχε πρωτάθληματα, σίγουρα μια καλή μεταγραφή, προφανώς πιο πολλά λεφτά.... Συνέχεια
Επίσης θυσίασε και την καριέρα του όταν η ΑΕΚ τον χρειάστηκε ως πρόεδρο (όταν κάνεις άλλος δεν ήθελε να εμπλακεί).

Από την άλλη έχουμε παραδείγματα που κάναν ακριβώς το αντίθετο (τα ξέρουμε ολοι)


Ο Θεμιστοκλής λοιπόν συμβόλιζε για την ΑΕΚ παρά πολλά,πολλά παραπάνω από τον καλύτερο Έλληνα επιθετικό και σίγουρα η κίνηση του αυτή δεν μπορεί να αναιρέσει την αγάπη του για την ΑΕΚ και όσα έχει προσφέρει.

AndreasCh - 3/12/2018 02:19

Πας τους απαντάς και τους εξευτελίζει με επιχειρήματα, όπως έκανε ο Κονέ. Η σιωπή και η άρνηση να απαντήσεις, δεν είναι λύση. Δυστυχώς ή ευτυχώς στη χώρα που ζούμε εκλαμβάνεται μόνο ως αδυναμία.

kk_kostas_ - 3/12/2018 01:25

Δεν με νοιαζει πως θα χαρακτηριστει απο αλλους..Αλλα εγω απο αυριο το πρωι θα τον ηθελα να κανει προπονησεις στα Σπατα...

combatiente_21 - 3/12/2018 02:18

Δεν διαφωνώ μαζί σου(αν και νομίζω πως η διοίκηση δεν θα το πράξει),το θέμα είναι ποτέ θα είναι έτοιμος να παίξει..

kk_kostas_ - 3/12/2018 11:16

Μια χαρα θα ειχε παιξει τωρα αν δεν γινοταν το καλοκαιρινο λαθος για λογους εγωισμου.Ο Κονε θελησε να διεκδικησει χρηματα απο τον προηγουμενο εργοδοτη του και αυτος τον ειχε στο περιμενε για να του κανει ζημια και να τον αναγκασει σε μικροτερες απαιτησεις.Η ομαδα επρεπε να το κατανοησει αυτο και να επιμεινει στην προταση συμβολαιου του.Απο εκει και περα ακομα και αγωνιστικα ο Κονε ειναι ενας παικτης που θα σου εδινε πολλα παραπανω απο οσα σου εδωσαν οι Αινταρεβιτς και Μοραν .Η παρουσια του... Συνέχεια στα αποδυτηρια θα ηταν πολυ χρησιμη και ο ηγετικος του λογος θα ειχε απηχηση εντος και εκτος αυτων ..οπως το απεδειξε με τις επικες δηλωσεις του μπροστα στο παιδικο του ινδαλμα ..

Απο εκει και περα Δεκεμβριο αρχες εχουμε ..αν θεωρητικα ξεκινουσε προπονησεις μια χαρα ετοιμος θα ηταν τον Ιανουαριο να παιξει.Και θεωρω κιολας πως ο φετινος τροπος παιχνιδιου του Ουζουνιδη ταιριαζει καλυτερα στα χαρακτηριστικα του Κονε καθως απο οτι εχω καταλαβει ο Μαρινος θελει το ενα απο τα δυο αμυντικα χαφ του να ειναι και λιγο μπαλαδορος..οχι μονο ανασταλτικος..

Pote21 - 3/12/2018 02:09

Ο Παναγιώτης πάντα ήταν παντελονάτος και Αεκτζης και δεν κρύφτηκε ποτέ. Τους έκανε γλέντι μέσα στο κανάλι τους. Μεγάλε Κονέ λείπεις!!

Psychosocial - 3/12/2018 02:08

Δεν πρέπει αυτη η τυπαρα, που ειναι ΑΕΚ μεχρι το κόκκαλο και πρωταθλητής, να μην είναι στην ομάδα. Να διορθωθεί το λάθος άμεσα και να γυρίσει το Γενάρη.

kerkr21 - 3/12/2018 02:02

Φέρτε τον πίσωωωω! Είναι παιχτούρα και φούλ καλό παιδί και Α.Ε.Κτζής! Τίγρη φέρτον! ΜΟΝΟ Α.Ε.Κ !!!

CHANIA21 - 3/12/2018 01:58

Ντέμη το παρατραβας με τους βαθμούς.Σαν να συμφωνείς με τον Βειρινια .

aekarachios - 3/12/2018 01:50

Τίγρη φερτον κι ας μην παιξει λεπτό δεν με νοιάζει. Αυτήν την ψυχαρα την ΑΕΚΤΖΗΔΙΚΗ που ειχαμε πέρυσι ο Κονέ δείχνει να την εχει κάνει τρόπο ζωής.

loucid_dreamer - 3/12/2018 01:47

ΠΑΙΧΤΑΡΑΣ!!! Αλλο ενα μεγα λαθος του σχεδιασμου...

PSYCHIATRIST - 3/12/2018 01:47

Α ρε Ντέμη, πόσο με στεναχώρησες δεν μπορείς να φανταστείς. Ήσουν η μόνη μου χαρά σε όλα αυτά τα δύσκολα χρόνια που δεν σηκώναμε κεφάλι με τίποτα. Κρίμα.

ghad - 3/12/2018 01:44

Ρε παναη γιατι δεν εισαι ρε γαμωτο στην ομαδα?

mhtsos21 - 3/12/2018 01:43

Φέρτε τον Παναγιώτη στην ομάδα της καρδιάς του !! Τον θέλουμε πίσω

Helin12 - 3/12/2018 01:42

Αφήστε τον Αρεγκι και τους λοιπούς και φέρτε τον Κονε πίσω!!! Το παιδι γουστάρει να παίζει στην ΑΕΚ και ξέρει να τα λεει εξω απ τα δόντια.... Εχει ήθος και σεβασμό δεν ειναι πουλημένος!!!

Μπορεί να μην ειναι μεγάλο όνομα αλλα τον παω με χίλια και τον αγαπάω!

depon21 - 3/12/2018 01:41

Έχει πέσει βέτο να μην ακουστεί η λέξη όπλο και ντου κατά τα άλλα παντελονάτος ο Κονέ

jason21 - 3/12/2018 01:41

Αν στην ΑΕΚ έχουν αίσθηση τι γίνεται αύριο θα ανακοινώσουν την μεταγραφή του κονέ στην ομάδα. Τέτοια νοοτροπία νικητή έδινε στα αποδυτήρια

ΝΗΣΙΩΤΗΣ #21 - 3/12/2018 01:41

Δηλαδή περιμένατε να κάνει αυτή τη δήλωση ο Κονε για να τον θέλετε πίσω;;; Τόσο καιρό γιατί δεν λέγατε φέρτε κονε για 8αρι;;

A_E_K_ - 3/12/2018 01:41

Οι αποψηνές δηλώσεις του Παναγιώτη ήταν απόλαυση.Φέρτε τον οποσδήποτε πίσω. Οχι φυσικά με γνώμονα τα όσα είπε(που στην τελική για εμάς τους οπαδούς και αυτό μετράει) αλλά και αγωνιστικά μια χαρά μπορεί να βοηθήσει...


Υ.Γ ΑΕΚ ΟΛΕ και γλέντα τους Κονέ!!!

aekaramono_ - 3/12/2018 01:40

Τουλάχιστον δεν πήγε στην εκπομπή για να το παίξει δήθεν αντικειμενικός... Μπράβο Παναγιώτη

YoussoufHersi02 - 3/12/2018 01:37

ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΣ Ο ΠΑΝΟΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΟΥ

ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΣΤΩ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΠΑΤΑ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΡΙΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΙΜ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΑΣ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ...

Υ.Γ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΞΟΝΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΑΛΕΦ ΚΑΙ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΝΑΣΕΣ...

Kerkidoglou21 - 3/12/2018 01:37

αρχηγικη προσωπικοτητα !

aekstockholm21 - 3/12/2018 01:35

Καλα τους τα ειπες Παναγιωτη.....Ευγε!!

Daniel Batista - 3/12/2018 01:34

Μπράβο ρε Παναγιώτη,είπες όσα ακριβώς θα ήθελε να πει ο κάθε ΑΕΚτζης εκείνη τη στιγμή μετά τα όσα ΑΝΗΚΟΥΣΤΑ ειπώθηκαν στη συνέντευξη;;(o Θεός να την κάνει) που είχε προηγηθεί.


Όσο για τον Ντέμη πραγματικά περίμενα να δω πρώτα τη συνέντευξη και μετά να κρίνω.Είχα μέσα μου μια ελπίδα οτι θα του έκανε τις υποτυπωδώς βασικές ερωτήσεις που θα έπρεπε να γίνουν .Όπως π.χ... Συνέχεια ''Γιατί μπήκε με το όπλο στο γήπεδο ο πρόεδρος σας;''

Aντ΄αυτού παρακολουθήσαμε μια ανταλλαγή φιλοφρονήσεων και τον Ντέμη να κάνει στον Βιερινία τις κατάλληλες πάσες ώστε να ωραιοποιήσει όλη την περυσινή κατάσταση στα μέτρα του ΠΑΟΚ.Αντίλογος 0 πραγματικά όλα καλά και όλα ωραία σα να λέμε και ευτυχώς ήταν ο Παναγιώτης στο στουντιο να τους βάλει στη θέση τους.

Ντέμη δυστυχώς πέρασες στην απέναντι πλευρά μετά το σημερινό.Και το λέω εγώ που ακόμα και όταν πήγες στο κανάλι σε υποστήριξα

aLiGaToR_21 - 3/12/2018 01:21

Τεράστιος ΚΟΝΕ

ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΣ.

ΦΕΡΤΕ ΤΟΝ ΠΙΣΩ ΤΩΡΑ!!

ΕΠΟΜΕΝΟ