146 ΣΧΟΛΙΑ

«Θα στενοχωρήσω τους φίλους της ΑΕΚ που θεωρούν ότι η αγάπη μου για την ομάδα θα επηρεάσει τη στάση μου»

Ο Ντέμης Νικολαΐδης με ανάρτηση του στο Facebook απάντησε σε όσους ασκούν κριτική στην εκπομπή του μετά και τη συνέντευξη Βιεϊρίνια


Τα όσα είπε ο Αντελίνιο Βιεϊρίνια και κυρίως τα όσα για τα οποία δεν ρωτήθηκε από τον Ντέμη Νικολαΐδη προκάλεσαν αντιδράσεις. Ο ίδιος με ανάρτηση του στο Facebook θέλησε να αναλύσει την φιλοσοφία του.

Αναλυτικά το μήνυμά του στο Facebook:

«Η εκπομπή totalfootball στο Opentv δημιουργήθηκε για να δείξει ότι η διαφορετικότητα των απόψεων μπορεί να υπάρξει χωρίς φανατισμό, μέσα σε πολιτισμένα πλαίσια και με σεβασμό.

Προσπαθούμε να αναδείξουμε ό,τι θετικό υπάρχει στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και ταυτόχρονα να ασκήσουμε κριτική σε οτιδήποτε – κατά τη γνώμη μας - του κάνει κακό.

Ο λόγος δίνεται κυρίως στους ποδοσφαιριστές και αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να αισθανθούν οικεία, να πουν την άποψη τους και να μοιραστούν αυτά που νιώθουν. Δεν ψάχνουμε σε αυτούς απαντήσεις για θέματα που οι μόνοι αρμόδιοι να απαντήσουν είναι η πολιτεία, τα αθλητικά όργανα και οι παράγοντες του ποδοσφαίρου.

Ξέρω ότι πολλές φορές θα στενοχωρήσω κάποιους φίλους της ΑΕΚ, που θεωρούν ότι η αγάπη μου για την ομάδα μας θα επηρεάσει τη στάση μου. Ξέρω επίσης ότι το ίδιο θα γίνει και με κάποιους φίλους του ΠΑΟΚ, που πιστεύουν ότι επειδή η εκπομπή προβάλλεται από το Opentv θα είναι μεροληπτική.

Το ποδόσφαιρο είναι το δημοφιλέστερο άθλημα, κυρίως γιατί προκαλεί τις πιο έντονες συγκινήσεις και τα πιο ευχάριστα συναισθήματα. Το Ελληνικό πρωτάθλημα χρόνια τώρα μας στερεί πολλά από αυτά και εμείς θα προσπαθήσουμε να τα πάρουμε πίσω».

ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
Tillasfo - 7/12/2018 12:34

Ειστε με τα καλα σας; Ακουστε τι λεει και οχι τι κατεβαζει η καρκαλα σας. Ο Ντεμης ειπε εννοειται να τιμωρειται η ομαδα για αυτα αλλα οχι να παιρνει το ματς στα χαρτια. ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ, τι πιο ποδοσφαιρικο; ΜΕ την λογικη του Ντεμη η ΑΕΚ θα επαιρνε και το περσινο και του 2008. ΠΩΣ ΡΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΡΕ ΣΑΗΝΙΑ;

- 8/12/2018 02:37

Δηλαδη σούπερ Σαΐνη μου εσυ, πως να παίζονται τα παιχνίδια, αλλάζοντας το αποτελεσμα ενοπλως δυο ώρες μετα ;

- 8/12/2018 02:32

Ντέμη, η ουδετερότητα ανάμεσα σε βρομικα, λιγότερο βρόμικα και καθαρά πράγματα, σημαινει στην ουσία αποδοχή των δυο πρώτων, προστάτεψε τον εαυτο σου απο αυτην την τακτική δεν είμαστε ηλίθιοι αλλα αυτοι που σε στηρίζαμε οταν προσπάθησες να κανεις κατι, δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα επιβίωσης η δημοσιότητας για να χάσεις την αξιοπρέπεια σου, βάλε την λοιπόν πανω απο αυτα εκτός αν ειναι κατι αλλο...που ομως εχει τα ιδια αποτελέσματα !

- 8/12/2018 02:32

Ντεμαρος, Ντέμης, Ντεμακος, ισως και...ντεμιδιο σε λιγο !

DragonCiric - 6/12/2018 20:31

A ρε Ντεμη τι συμβαινει ρε φιλε;Νομιζεις οτι με ενα κειμενο που λεει οτι δεν μεροληπτεις υπερ του Καουμποι και της ομαδας βολει του παοκ(πιο μικρα δεν εχει το πληκτρολογιο)νομιζεις οτι ο κοσμος θα σβησει,ολα αυτα που ακουει απο το στομα σου εδω και καιρο,δεν μιλαω μονο απο την στιγμη και μετα που σε βαλανε να δειξεις πως γινεται μια πολιτισμενη εκπομπη(γελαω),αλλα και πριν.Πολλες δηλωσεις ρε φιλε,και πολυ...αντικειμενικες αλλα εξηγησε μας ενα πραγμα,γτ το αντικειμενικο να... Συνέχεια ριχνει την ομαδα που σε δοξασε ρε;Γιατι να μειωσεις την προσπαθεια των ποδοσφαιριστων που βγηκαν πρωτοι,μεσα στο γηπεδο,δεν ευνοηθηκαν ποτε τουλαχιστον σε σημειο εγκληματος οπως η ομαδα που ΥΠΟΝΝΟΕΙΣ οτι ΑΔΙΚΑ εχασε το περσινο πρωταθλημα!Μια ομαδουλα που ζητημα αν επαιξε 10 κανονικα ματς χωρις να της ανοιγουν τα ποδια,χωρις να βαζει κανα γκολακι με το χερι η κανενα offside...Ελεος ρε Θεμιστοκλη,γιατι το Ντεμη για μενα παει,τι μας πουλας πολιτικη;Ολα στην πλατη της ΑΕΚ θα τα κερδισετε, αν κυνηγας φραγκα ως παρουσιαστης εχεικαι πρωινο το ΟΠΕΝ αντε αγορινα μου,αλλα μην μας τα ζαλιζεις αλλο με πολιτισμο,αντικειμενικοτητα και λοιπες μπουρδες γιατι μπουχτησαμε.


ΥΓ Απο εναν υποστηρικτη σου ακομα και οταν ετρωγα χοντρο κραξιμο,την περιοδο που διετελεσες Προεδρος

BlackKnight - 7/12/2018 11:15

Πιο μικρά δεν έχει το πληκτρολόγιο είπε. χαχαχαχαχαχαχχααχαχαχαχα θεούλης. +++++++++

kisoun - 7/12/2018 09:44

Σιγά μη στενοχωρηθούμε ρε Ντέμη.

Εσύ εμμέσως πλην σαφώς μας έλεγες ότι δεν έπρεπε να εφαρμοστεί ο κανονισμός.

Κόλλησες στο γιατί η ΑΕΚ να πάρει τους 3 βαθμούς.

Γιατί έτσι ορίζει ο κανονισμός.τελεία.

Αν δεν σου αρέσει ο Ελληνικός κανονισμός, δικαίωμα σου.... Συνέχεια
Αγωνίσου να ισχύσει και εδώ ο κανονισμός Ερντογάν, που τόσο επικαλέστηκαν οι 'δεν πολεμαω' πέρσι.

Πέρσι κάνανε λάστιχο τον κανονισμό για την ΜΠΑΟΡΚΑΡΑ σας 'κύριε' Νικολαΐδη.

Φέτος τα ίδια και χειρότερα.

Και εσείς 'κύριε' Νικολαΐδη το μόνο που σας πείραξε ήταν γιατί να πάρει η ΑΕΚ τους 3 βαθμούς.

Δεν με στενοχωρείτε 'κύριε' Νικολαΐδη.

Με στενοχωρεί που εντέλει τα λεφτά νίκησαν.


Μάλλον,με ενοχλεί κάτι σε εσάς 'κύριε' Νικολαΐδη.

Με ενοχλεί που δηλώνεις ΑΕΚΤΖΗΣ για να πουλήσεις αντικειμενικότητα.

Εγώ πάντως,δεν αγοραζω.

manos2308 - 7/12/2018 09:11

απο τοτε που αγαπησε, μας ξεχασε. θυμαστε ποσα λεφτα στοιχισε στην ΑΕΚ ο νεος υμνος που πηγε να της γραψει (ιεροσυλια). αφου ο τυπος ειναι ΛΙβερπουλ δεν ειναι ΑΕΚ. μπορει να μην πηγε γαβρο αλλα ειχε παντα εγγυημενο και πολυ καλο συμβολαιο απο τα λεφτα του συνδρομητικου. δραχμη δεν εχασε. ειναι σαν τους αριστερους που εγιναν πρωθυπουργοι ενα πραγμα. οι επαναστατες της νιοτης μας εβαλαν γραβατα και αλλαξαν. ολοι αλλαζουμε αλλα μην μου το παιζει και ΑΕΚΑΡΑ.

miazoidikefalosaetos - 7/12/2018 08:59

ΜΑΡΤΙΟΣ 1999, ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ. ΡΩΤΑΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΥΣΤΗΝΟΜΑΣΤΕ, Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΊΝΑΙ "ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ?" ΑΕΚΑΡΑ, ΤΟΥ ΛΕΩ!!! "ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΚΤΑΡΑ ΜΟΥ, ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΝΤΕΜΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΔΩΛΟ ΕΔΩ ΠΑΝΩ!!!" ΛΟΙΠΟΝ ΝΤΕΜΑΡΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΩΣ ΕΙΔΩΛΟ ΣΕ ΕΙΧΑ, ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΠΟΛΛΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ! ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΣΟΥ, ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΘΕΛΩ ΜΑΣ!!!... Συνέχεια ΑΛΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΣ!!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΡΑΣΙΑ.

gipedo_sti_nea_filadelfei - 6/12/2018 23:45

Ντεμη παντοτε υπηρξα υπερμαχός σου. Σε αγαπησα σαν παικτη, σε στηριξα σαν προεδρο ακομα κ στις κακες σου επιλογες. Στα τελη του 90 υπηρετησες την ομαδα στα δυσκολα, δινοντας μας μεγαλες χαρες σε μια δυσκολη περιοδο που η παραγκα του γαυρου κυριαρχησε. Δυστυχως ομως, πλεον απογοητευεις... Δεν ειναι δυνατον να δινεις συγχωροχαρτι στους μπουκαδορους με τα πιστολια και να αφηνεις υπονοιες για την ΑΕΚ λεγοντας οτι τα παιχνιδια πρεπει να παιζονται στο γηπεδο.Γιατι ρε φιλε, ποτε η ΑΕΚ... Συνέχεια εκανε το αντιθετο? Δεν κατεβηκε στην Τουμπα μετα την σκανδαλωδη αποφαση Σκουτερη? Δεν εκανε το παιχνιδι της αντρικια κ παλικαρισια μεσα σε ενα γηπεδο που εβραζε ενα κανονικα θα επρεπε να ειναι αδειο? Τι επρεπε να γινει δηλαδη, να δεχτει την κατακυρωση ενος ανυπαρκτου γκολ με την απειλη οπλων κ μπραβων? Για κανε μας τη χαρη σε παρακαλω, απολαυσε τα ρουβλια του αφεντικου σου κ μην ξαναπιασεις την ΑΕΚ στο στομα σου.....

Apostolis_AEKAPA - 7/12/2018 07:33

Να αγιασει το στομα σου αδερφε!

Lary - 7/12/2018 02:13

Έτσι ακριβώς. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

franki - 7/12/2018 06:15

ΚΡΙΜΑ κ νικολαιδη κανεις εξ ημων δεν θελει κλοπη και αδικια την εχουμε ζησει και την απευχομαστε και για τους αλλους να ειστε βεβαιος για αυτο τωρα τα αλλα περι βελτιωσεως κλπ κλπ μια ερωτηση μονο ειναι καλο το μεροκαματο στο καναλι οπου εργαζεσθε κ νικολαιδη????

vagner - 6/12/2018 23:45

Η Δέσποινα Βανδή θα παρουσιάσει το X FACTOR στο κανάλι του Σαββίδη!Σύμπτωση μάλλον ,ε Ντέμη;

Morten - 6/12/2018 20:46

Στεναχωρεθηκαμε αφού ρε!!!!!!! :Ρ

alex177 - 6/12/2018 22:59

χαχαχα!!! Καλό φιλλλαράκι! :))))

al_vin_21 - 6/12/2018 22:48

Η μόνη απαίτηση του ΑΕΚΤΖΗ από έναν παρουσιαστή είναι η αντικειμενικότητα και οι ίσες αποστάσεις. Όταν υπάρχουν γεγονότα όπως είσοδος σε αγώνα μπράβων, παραγόντων και κουμπουροφορων προέδρων κι ο παρουσιαστής καυτηριαζει εμμέσως πλην σαφώς τον κακό παραγοντισμο, μόνο στην αναφορά της απόφασης ενός παράγοντα της ΑΕΚ, να μην αφήσει την ομάδα του να ξαναμπεί στο γήπεδο με αυτές τις συνθήκες , χωρίς να αρθρώσει λέξη για όλα τα άλλα, τότε ή αλήθεια πάει περίπατο. Μην χαρακτηρίζουμε... Συνέχεια τεχνηέντως την ανάγκη για δικαιοσύνη του οπαδού της ΑΕΚ, σαν πίεση για μεροληπτικη κρίση υπέρ της. Είναι τουλάχιστον πολύ άτιμο για να είναι..... αντικειμενικό.

Kavala - 6/12/2018 22:43

Σε αγαπάμε με τα λάθη σου Ντέμαρε!

Anastasios73 - 6/12/2018 22:24

Μας απογοητευεις καθε μερα και πιο πολυ! Κανεις δε σου ζητησε να μεροληπτεις υπερ της ΑΕΚ.Το να συμμετεχεις ομως σ αυτο το κακοστημενο θεατρο και να κανεις πλατες στο γνωστο θιασο δε σου αρμοζει και ειναι απολυτως απογοητευτικο.Καληνυχτα κυριε Νικολαιδη!

Morten - 6/12/2018 22:21

Τι έγινε.... Εισέβαλε ο Θέμος και μοιράζει DISLIKES!

n_peramos_21 - 6/12/2018 22:13

Ειπες λοιπον ...θα ασκησουμε κριτικη σε οτιδηποτε - ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ - του κανει κακο...Προφανως η μπουκα με πιστολι δεν κανει και ιδιαιτερο κακο..Αλλα κακο κανει μονο ο κλαψας βιειρινια που υποστηριζει οτι του εκλεψαν το πρωταθλημα..

Οντως κατα τη γνωμη σας...

Καλο σου βραδυ..... Συνέχεια
Ελπιζω αυριο να ξεκινησουνε τα εργα στον ΟΔΔΥ για το γηπεδο.........

gianni06 - 6/12/2018 22:12

Μπράβο ντεμη εγώ είμαι μαζί σου.

TRELOPOULOS21 - 6/12/2018 21:54

Η αγαπη σου για την ομαδα εφερε τα γνωστά αποτελεσματα ......

dallas0021 - 6/12/2018 21:52

Το χειροτερο απο ολα ειναι πως δεν κανεις αυτοκριτικη αλλα αλλη μια φορα κριτικαρεις τους οπαδους της ΑΕΚ. Εμεις δεν σε κριναμε σαν ΑΕΚτζη κ. Νικολαιδη...Αλλα σαν δημοσιογραφο που για αλλη μια φορα κανεις κακιστη δουλεια. Τραγικος και αηδιαστικος.

jorgez28 - 6/12/2018 20:49

Άλλοι στενοχωριούνται που βλέπουν το γήπεδο (εκείνο που δε γινόταν στη ΝΦ) να προχωράει.

Morten - 6/12/2018 21:44

Σουουουτττττ....... Πιπέρι στη γλωσσίτσα!!!!! Θα σε κάνει ντα ο πρώην προεδρος

n_peramos_21 - 6/12/2018 21:31

Ειπες λοιπον ...θα ασκησουμε κριτικη σε οτιδηποτε - ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΣ - του κανει κακο...Προφανως η μπουκα με πιστολι δεν κανει και ιδιαιτερο κακο..Αλλα κακο κανει μονο ο κλαψας βιειρινια που υποστηριζει οτι του εκλεψαν το πρωταθλημα..

Οντως κατα τη γνωμη σας...

Καλο σου βραδυ..... Συνέχεια
Ελπιζω αυριο να ξεκινησουνε τα εργα στον ΟΔΔΥ για το γηπεδο.........

Morten - 6/12/2018 21:24

Στεναχωρεθηκαμε αφού ρε!!!!!!! :Ρ

ntousan_zeis - 6/12/2018 21:07

Μια ζωη ο ιδιος Ντεμης. Προσπαθει να εξωραιζει τις λαμογιες που κανει σε βαρος της ΑΕΚ. Ωστε θες να δινεις το λογο στο ποδοσφαιριστη ε; Τον βολειμπολιστα Βιειρινα πραγματι τον ακουσες να λεει τα ψεμματα του και ουτε καν τον διεκοψες. Οταν ομως ελεγε ο Κονε τη γνωμη του, προσπαθουσες να περασεις τη γραμμη του Ρωσου.... Συνέχεια
Κριμα τα παντελονια σου, Ντεμακο.

monoenwsi21 - 6/12/2018 21:07

Δε θέλουμε άλλους "αντικειμενικούς" Αεκτζηδες! ΑΕΚτζηδες που υπερασπίζονται το δικαιο και την ΑΕΚ θέλουμε.

serifis_45 - 6/12/2018 20:57

ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ????

dragan21 - 6/12/2018 20:52

Τι ναπει κανεις>?? ?? ?? Κριμα ,μονο αυτο ! Κριμα ,γιατι ο χρονος τα δειχνει ΟΛΑ,και με εσενα ειδαμε την αληθεια ..που στην δικη σου περιπτωση μας δινει το αισθημα της ντροπης ! Εχουμε περασει πολλα ,σαν κοσμος..Εχουμε πιει το πικρο ποτηρι της πτωσης ,αλλα σηκωθηκαμε Ντεμη !! Πλεον ατενιζουμε το μελλον μας με ΧΑΡΑ...Κ εσυ ,τι κανεις ??? Συνεχιζεις να απεχεις κ να απαξιωνεις απο εναν συλλογο ,που σε ανεδειξε ,και του ΧΡΩΣΤΑΣ....Κριμα κ παλι,που ΠΟΤΕ δεν εγινες ΨΗΛΟΣ

Morten - 6/12/2018 20:42

πάλι εσύ ρε?????.......

MhtsosTheTiger - 6/12/2018 20:38

Ντέμη συγγνώμη, αλλά και εμείς θα σε στεναχωρησουμε! Εμείς ποτέ δε θα πωλουσαμε την κιτρινόμαυρη αγάπη μας για έναν μισθό του Σαββιδη...

teopas - 6/12/2018 20:32

Θα διαφωνησω με πολλους.

Ηταν μια συνέντευξη του βιερινια κ πρεπει να κριθει σαν αυτο κ μονο.

Εγω για αλλη μια φορα με τον βιερινια τα εβαλα κ όχι με τον Ντέμη.

soloAEK - 6/12/2018 20:11

Και κάπως έτσι τα παντελόνια γίνονται φόστες και οι αφίσες στόχος για βελάκια. Μόνο ΑΕΚ.

Miros - 6/12/2018 20:10

ΝΤΕΜΗ ΤΕΛΙΚΑ ΓΙΝΕΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΝΦ?ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΑΝ ΟΠΑΔΟΙ ΤΗΣ ΑΕΚ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ?

andreaspaj21 - 6/12/2018 20:09

Ο ρωσαγας θα σε ξεζουμισει και Μόλις πετύχεις τον στόχο του θα σε πετάξει σαν στημένη λεμονοκουπα !!!!!!!!!

ΕΛΠΊΖΩ ΤΑ 30 ΑΡΓΥΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ ΝΑ ΠΙΑΣΟΥΝ ΤΟΠΟ ΚΥΡΙΕ ΝΤΕΜΗ !!!!!!!

psarokaselas - 6/12/2018 20:03

Ντεμη αν θέλεις να σε αγαπήσει πάλι ο κόσμος της ΑΕΚ, πρέπει να βάλεις αυτούς τους ανθρώπους να ζητήσουν συγνώμη πρώτα από τους ίδιους τους πδοσφαιριστες που τους έλεγαν κλέφτες κ μετά από την διοίκηση μέχρι κ τον κόσμο της ΑΕΚ για αυτά που άκουγε όλη την χρόνια που πέρασε. Έτσι ίσως καταλάβουν ότι το ποδόσφαιρο είναι άθλημα που ενώνει. Έχεις τα κότσια να το κάνεις στην νέα σου δουλειά; Η μήπως φοβάσαι μην απολύσεις από αυτούς που δεν δέχονται την πραγματικότητα κ θέλουν να... Συνέχεια επιβάλουν νέους νόμους.

Stamatisa68 - 6/12/2018 20:00

ΤΟ ΝΑ ΑΦΗΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΛΕΕΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΠΡΩΙΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΑΕΚ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ ΕΚΛΕΨΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΣ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ, ΠΕΡΝΑΕΙ ΔΥΟ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ: 1oν ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΝΤΕΜΗΣ Ο mister fairplay & 2ον ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΛΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΣΤΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΛΕΨΑΝ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.

jorgez28 - 6/12/2018 20:00

Ένας αντικειμενικός παρουσιαστής εκπομπής αφού θα είχε την τύχη να παίρνει συνέντευξη από τον καθ'ύλην αρμόδιο (αρχηγό του παοκ) θα έβρισκε την αυκαιρία να ρωτήσει τα εξής σημαντικά:

1. Πως είναι δυνατόν εν έτει 2018 να υπάρχουν ομάδες-δορυφόροι όπως τη δεκαετία του '80.Πως είναι δυνατόν να υπάρχουν παίκτες (Ουάρντα κλπ) που να μην έχουν δικαίωμα συμμετοχής στα ματς με τον παοκ, ενώ σε όλα τα άλλα να αγωνίζονται κανονικά.Δεν είναι αλλοίωση του πρωταθλήματος αυτό?... Συνέχεια
2. Πως είναι δυνατόν να έχουν γίνει ένα σωρό σοβαρά επεισόδια από οπαδούς του παοκ χωρίς την παραμικρή τιμωρία?

3. Πως είναι δυνατόν παράγοντες του παοκ (κωνσταντινίδης) να την πέφτουν σε αντίπαλους ποδοσφαιριστές χωρίς την παραμικρή τιμωρία?

4. Πως είναι δυαντόν να βγαίνουν δικαστικές αποφάσεις (όλως τυχαίως υπέρ του παοκ) τα χαράματα πριν τον αγώνα που αφορά η απόφαση?

5. Πως είναι δυνατόν να μπουκάρει πρόεδρος ομάδας ανενόχλητος με το όπλο και τους μπράβους για να πάρει με το ''έτσι θέλω'' το ματς με γκολ-offside''?

6. Πως είναι δυνατόν αρχηγός ομάδας (βιερίνια) να εξαπολύει οχετό ύβρεων εναντίον συναδέλφων του έχοντας τη βεβαιότητα ότι δε θα τιμωρηθεί.

7. Πως είναι δυνατόν προπονητής ομάδας (λουτσέσκου) να ξεφεύγει εντελώς και μέσα στο παραλήρημά του να εξισώνει το κράτος που εργάζεται με τη ναζιστική Γερμανία του χίτλερ?


Αυτά τα ερωτήματα είναι εύλογα. Δε χρειάζεται να είναι κάποιος οπαδός της ΑΕΚ για να τα θέσει. Αρκεί να είναι κάποιος που διαθέτει τη κοινή λογική και σέβεται τον εαυτό του.


Και κάτι άλλο.Αν κάτι από αυτά συνέβαινε στην Αγγλία (και όχι μόνο) τι τιμωρία θα είχε μαζέψει ο παοκ? Αυτό τον προβλημάτισε καθόλου τον αντικειμενικό?

barlos71 - 6/12/2018 19:49

Και όλα αυτά Ντέμη, την εξυγίανση, την αλήθεια αποφάσισες να τα ξεκινήσεις απο το κανάλι του πιστολά! Ρε συ θα μας τρελάνεις, λυπήσου μας!

Miros - 6/12/2018 19:48

ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΤΕΜΗ Κ ΕΣΕΝΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΠΑΛΙΑ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΩ Κ ΕΓΩ Ε????ΤΕΛΙΚΑ ΡΕ ΝΤΕΜΗ ΓΙΝΕΤΕ ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΗΝ ΝΦ ΤΙ ΛΕΣ?????????

mayros2017 - 6/12/2018 19:47

λυπαμαι αλλα με εσενα προεδρο δεν θα βλεπαμε ποτε πρωταλημα ουτε γηπεδο προπαντος γιατι ησουν πολυ λιγος για την ΑΕΚΑΡΑ μας.

andreaspaj21 - 6/12/2018 19:46

Όλο αυτό τον καιρό απέφευγα να εκφράσω γνώμη για εσένα για χίλιους δυο λόγους.

Ήσουν ένας τεράστιος παίχτης για την ΑΕΚ και ίνδαλμα για πολλούς ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ !!!!! Εγώ είχα την τύχη να μεγαλώσω με Μιμή και Θωμά έτσι δεν μπορώ να νιώσω προδομένος ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΞΕΣΤΟΜΙΖΕΙΣ !!!!!!!!

Ναι ακόμη και σήμερα θα σε αναφέρω σαν τον μοναδικό πρόεδρο που προσπάθησε να πετάξει την πλέμπα... Συνέχεια του χουλιγκανισμού από τα γήπεδα άλλα μέχρι εκεί!!!!Ντεμη ΟΙ ΜΙΣΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΨΕΜΜΑΤΑ !!!!!!

ΝΑΙ ΚΑΠΟΤΕ ΗΣΟΥΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ !!!!

ΦΤΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!!!!!

ΣΕ ΒΑΡΕΘΗΚΑ !!!!!

ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΕΣ !!!!!

ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΣ !!!!!!!!

ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΑΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΕΚΤΖΗ !!!!!

ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ !!!!!!!!!!!!!!

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΈΩΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚΤΖΗΣ !!!!!!!!

ΣΤΑΜΑΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΣΟΥ !!!!!!

ΕΓΙΝΕΣ ΗΔΗ ΞΕΦΤΙΛΑΣ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΙΝΑΦΤΟΡΕ!!!!!!!

ΟΧΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΝΤΕΜΗ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΕΚΤΖΗΔΕΣ

ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΑΕΚ !!!!!

ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ !!!!!

ΦΑΝΤΑΖΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΑΓΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ

ΨΕΥΤΙΚΗ ΕΙΚΟΝΑ !!!!

Ο ΝΤΕΜΗΣ ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ !!!!!!!!

ΒΓΑΛΕ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΣΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΠΙΛΕΓΕΙΣ !!!!

ΑΛΛΑ ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ !!!!

Saxon79 - 6/12/2018 19:45

Έχει ένα μοναδικό τρόπο κάθε φορά που μιλάει να τα κάνει χειρότερα

ikaros24 - 6/12/2018 19:33

Εκ του αποτελέσματος, πήρες περισσότερα από όσα έδωσες κ. Νικολαΐδη. Όσο για την αγάπη προς την ομάδα την έχουμε δει από τότε που την κοπανησες........

costasaek10 - 6/12/2018 19:32

Δηλαδη Ντεμη, αφου θα ασκησεις κριτικη σε οτι κανει κακο στο ποδοσφαιρο, θα μπορεσεις, θα τολμησεις ποτε να ερωτησεις εκει σε αυτο το καναλι, να σου πει καποιος ποσο καλο η κακο κανει στο ποδοσφαιρο η εισοδος προεδρων στο γηπεδο σε ενα παιχνιδι για να αλλαξει-επηρςασει την αποφαση ενος διαιτητη, η ποσο καλο η κακο ειναι καποιοι δικαστες να αλλαζουν αποφασεις ξημερωματα Κυριακης για παιχνιδι που θα γινει το ιδιο βραδυ η τελος πως μπορει σε αγωνα ποδοσφαιρου να βλεπουμε...βολευ. Εμπρος Ντεμη... Συνέχεια για το καλο του ποδοσφαιρου.

jorgez28 - 6/12/2018 19:30

Δηλαδή για να καταλάβω: Αντικειμενική στάση είναι να θεωρείς ότι ο παοκ αδικήθηκε που έχασε ένα πρωτάθλημα στο οποίο πήρε αμέτρητους βαθμούς από τους διαιτητές και τις φιλικά προσκείμενες ομάδες, και στην κορυφαία στιγμή του πρωταθλήματος ο πρόεδρός του (και σημερινός εργοδότης σου) μπούκαρε στο γήπεδο με όπλο και μπράβους.Και την έπεσε σε παίκτες της ομάδας σου και σε παλιό σου συμπαίκτη (Δημητριάδης) οι οποίοι έκαναν το έγκλημα να διαμαρτυρηθούν για ένα offside που πήγε να... Συνέχεια πνίξει ο διαιτητής (και να κάνει δώρο ένα γκολ που θα έκρινε το ματς). Και που οι οπαδοί του παοκ έχουν δημιουργήσει επεισόδια σε ένα σωρό γήπεδα, χωρίς καμία τιμωρία. Ο αντικειμενικός παρατηρητής δίνει δίκαιο στον παοκ ? Να τη χαίρεσαι αυτή την αντικειμενικότητα.

KEMENTZESKLARINO - 6/12/2018 19:18

Αλλάζεις, αλλάζεις.. Μέρα τη μέρα και με τρομάζεις....!!!

kwstas_menidi21 - 6/12/2018 19:09

Ρε Ντεμη. Μετά τις ερωτήσεις που δεν έκανες στο Βιεϊρίνια αλλά και τις ερωτήσεις που έκανες στον Κονε αλλά και την δήλωση σου που μιλάει για το "καλό" του πρωταθλήματος (μπράβοι ρωτάω εγώ;) μου θυμίζει πρακτικές εικοσαετίας

donniedarko21 - 6/12/2018 16:51

Ντέμη, σε είδα πρώτη φορά το 1999 στο ΝΑΟ σε ένα παιχνίδι με την Ξάνθη να σκοράρεις το πρώτο μας γκολ και να τρέχεις σαν τρελός να πανηγυρίσεις σαν ένας από μας. Ντέμη ήσουν ένας από μας ρε φίλε! Μεγάλωσα με τη φανέλα σου σα δεύτερο δέρμα..Και τώρα τι; Όλα στο βωμό του χρήματος; Τι είναι αυτά ρε Ντέμη; Το παίζεις εξυγιαντής στο κανάλι του μαφιόζου που με το έτσι θέλω παίρνει το πρωτάθλημα;;; Κρίμα και πάλι κρίμα ρε Ντέμη, σίγουρα ο Ντέμης που έβλεπα στα παιδικά μου χρόνια θα ντρεπόταν...

Psychosocial - 6/12/2018 19:07

Φοβερο nickname! Τι ταινιάρα...!

Miltojohn1970 - 6/12/2018 19:00

Ουστ ρε! Το τατουάζ σε μάρανε!

original_linos - 6/12/2018 18:58

Με τις ερωτησεις σου στον Κονε ουσιαστικα εξισωσες το πρωταθλημα το περσινο με εκεινο του ακατονομαστου το 2008. Ηθελα να ηξερα αν το επαιρνε ο εργοδοτης σου θα ρωταγες τα ιδια προχθες ή τοτε θα ηταν πεντακαθαρο; Η ουσια ξερεις ποια ειναι Ντεμη. Οτι το 08 δεν μπορεσες να υπερασπιστεις πρωταθλημα που εστησαν εναντιον σου. Δεκα χρονια μετα πηρες;;; (δεν ειμαι σιγουρος αν ακομα νιωθεις ΑΕΚ)και πηραμε πρωταθλημα που πηγαν να στησουν εναντιον μας. Ιδου ενας απο τους λογους που... Συνέχεια αποδεικνύουν γιατι δεν επρεπε ποτε να γινεις προεδρος σ αυτη την ομαδα. Ο θεος να σ εχει καλα για οτι προσεφερες στην ομαδα μας αλλα μακρια απο αυτη. Δεν εχουμε αναγκη απο αλλους σωτηρες.

enwsiths74 - 6/12/2018 18:51

haters gonna hate.

thwma_mimh_ntousan_takh_t - 6/12/2018 18:48

https://rapidgator.net/file/566b9f63c4efcb74d544d7f3925109c0/Strait.Jacket.1964.1080p.BluRay.x264.DTS-PiF4.mkv.html

Dimitris_21_ - 6/12/2018 18:48

Άστο Θεμιστοκλή.

Aekmiazoi - 6/12/2018 18:47

Αδελφια με όλο το σεβασμό θα σας πώ την αποψη μου για τον Ντέμη αλλά και κάθε Ντεμη. Καταρχάς να ξεκαθαρισω οτι για μενα ηταν μια τεραστια ποδοσφαιρικη μορφη και θα παραμεινει ως τετοια στην ιστορια της ομάδας. ΑΛΛΑ υπαρχει ενα μεγαλο αλλά .. στις μερες μας το ποδοσφαιρο εχει αλλάξει σε όλα, ειναι προιον και οπως καθε προιον εχει αξια όλα αγοραζονται και όλα πωλουνται . . Προσωπική μου γνωμη δεν υπαρχουν τα τελευταια χρονια σε καμμιά ομαδα παικτες σημαιες όπως θελουμε να τους... Συνέχεια αποκαλουμε ...ισως υπηρξαν πολυ παλαιοτερα μεχρι την εποχη του θωμα του Μαυρου και παλι με ερωτηματικό... Σημαιες εχουμε δυο την ελληνική και το δικεφαλο ΑΥΤΕΣ ...οι παιχτες ειναι επαγγελματιες γινονται ινδαλματα ισως περισσοτερο για τους μικρους φιλάθλους ή οπαδους ,αλλά σημαιες ή ηρωες δεν υπαρχουν γιατι οπως ειχε πει και ο Ατματζιδης ηρωες ηταν μονο οι ηρωες της επαναστασης...Και κλεινω, συγνωμη αν σας κουρασα καθενας κρινεται με βαση την εποχη του και το ρολο του στην ομαδα ειτεως ποδοσφαιριστής ειτε ως διοικητικος ηγετης ή παραγοντας....Μην μηδενιζουμε και μην θεοποιουμαι.....Ολοι οσοι περασαν απο την ομαδα μας εχουν την δικη τους θεση ειτε χαμηλοτερα ειτε ψηλοτερα ...η ιστορια τους κρινει και τους τοποθετει στη θεση που πρεπει.... Καλή σας νυχτα και καλες γιορτες ναχουμε

jahmartin - 6/12/2018 18:41

Είσαι λάθος και το ξέρεις. Είσαι ο Ντέμης και έχεις κάθε δικαίωμα να μεροληπτεις υπέρ της ΑΕΚ, δεν είσαι άλλος ένας υπάλληλος εκτός κι αν έγινες. Ούτε οι καινούργιοι φίλοι σου θα σε παρεξηγουσαν αν ήταν έντιμοι. Για πολλούς από εμάς θα παραμείνεις, αν όχι εσύ η ανάμνηση σου, αυτό που αγαπήσαμε και η φανέλα με το 11 πάντα θα μας καυ@%¥ει!! Καλή καρδιά...

GeorgeGlyfada - 6/12/2018 18:40

Άσε το παραμύθι Ντέμη και μην το παίζεις αντικειμενικός.

Δεν μπορείς να κρατήσεις ισορροπίες και παίζεις για τα χρήματα το παιχνίδι του Ιβάν.

Κάνε ότι θέλεις αλλά μην προσποιείται ότι είσαι κάτι που δεν μπορείς να το στηρίξεις πλέον με την στάση σου.

AEK21RPANTOYKAIPANTA - 6/12/2018 17:13

Για την ουσία ρε Ντέμη δεν μπορούσες να τον ρωτήσεις; Που είδε όλη η Ελλάδα πρίν τη διακοπή ο διαιτητής να δίνει οφσάιντ αλλά το κοράκι το έκανε 1-0 στα αποδυτήρια βουβα. Εμείς δεν είπαμε να τον ρωτήσεις σαν Αεκτζης,αλλά σαν επικεφαλής της εκπομπής, το μόνο που έκανες ήταν να δούμε ξανά και ξανά να προσπαθούν να δικαιολογήσουν την μπούκα του Ρώσου με τους μπράβους , λέγοντας μας κλέφτες και χάρτινους. Μακάρι να μπορούσα να ήμουν στην θέση σου μόνο γι αυτή την εκπομπή να τον έκανα... Συνέχεια ρεζίλι και πόσοι άλλοι, αλλά η πουτανα η μπάλα τον έκανε την επόμενη μέρα να γίνει έστω λίγο απ'ότι θα τον έκανα εγώ. Τελικά Ντέμη θα μας πεις κάποια μέρα πόσο τον ζηλεύεις τον ΤΙΓΡΗ;

R21_AEK - 6/12/2018 18:39

Τον ζηλευει πολυ και εκανε τα παντα να μην μπει στην ΑΕΚ μια το 2004 και μια το 2007 αν δεν κανω λαθος που του εκανε προταση και ειπε οτι το θελω γραπτως κι οχι προφορικα.

EnwsithsR21 - 6/12/2018 18:38

Διαβάζοντας μόνο την πρώτη παράγραφο απ'οσα λες ,σε βλέπω με τη σκέψη μου μπροστά μου,εκεί ψηλά,στα κάγκελα της Σκεπαστής και...σταματω...!!

Σε προτιμώ εκεί,ρε Ντέμη,μ'εκεινο τον ποδοσφαιρικό πολιτισμο,την ηδονή του ...τιμωρού,παρά μ'αυτον τον μουσαντενιο,τη δηθενια του οψιμου αντικειμενικού...

Άσε μας,λοιπόν,να ζούμε μ'αυτην την εικόνα και μη μας τα κάνεις άλλο... Συνέχεια τσουρέκια,χριστουγεννιάτικα...Εσύ μπορεί να ...μεταλλαχτηκες,εμείς κι ο,τι νιώθουμε παρέμειναν ...ορίτζιναλ!

R21_AEK - 6/12/2018 18:36

Κυριε Θεμιστοκλη μακρια απο την ΑΕΚ εισαι ανεπιθυμητος σχεδον απο ολους του ΑΕΚτζηδες ακομα και οι τελευταιοι που σε υποστηριζαν δεν σε θελουν πια εχεις τρελαθει που η ΑΕΚ βρηκε το δρομο της χωρις εσενα και μια ερωτηση τελικα το γηπεδο στη ΝΦ γινεται ή οχι?Απαγορευσει εισοδο εφ ορου ζωης στο νεο γηπεδο στη ΝΦ γιατι αλλο να το περιμενεις απο τον αντιπαλο κι αλλο απο δηθεν δικο σου προσωπο.

MANUEL_D0MINGUEZ - 6/12/2018 18:35

Όταν λένε ότι η πάλαι ποτέ ομάδα σου έκλεψε, και το λένε αυτοί που ουσιαστικά έκλεψαν την 2η θέση από τον γαύρο, αφού τους χάρισαν μεταμεσονύχτια 3 βαθμούς (όταν για ίδιο ακριβώς παράπτωμα είχε τιμωρηθεί άλλη ομάδα με αφαίρεση 3 βαθμών) και τους τιμώρησαν με αφαίρεση μόνο 3 βαθμών για μπούκα οπλισμένων ρωσοπόντιων (γιατί μην πει κανείς ότι οι μπράβοι δεν είχαν όπλα επάνω τους, ...άλλο αν τα έκρυβαν τα σακάκια) που εξαιτίας της μπούκας αυτής διεκόπη το ματς, τιμωρία δηλαδή ίση με αυτή που... Συνέχεια τιμωρήθηκε η πάλαι ποτέ ομάδα σου, επειδή κάποια παλιόπαιδα μάλωναν με αστυνομικούς κάπου έξω από το ΟΑΚΑ και κανείς στο γήπεδο δεν κατάλαβε τίποτα, ΕΣΥ δεν είχες να πεις τίποτα;

(τα έγραψα όσο πιο αμερόληπτα - και περιληπτικά - μπορούσα...)

mono_aek_r21 - 6/12/2018 18:31

Δεν στεναχωριόμαστε καθόλου, μια σκέτη απογοήτευση είστε κ. Νικολαΐδη εδώ και πολύ καιρό. Σε θυμάμαι πάντως ως Ντέμη να μη δίνεις συνέντευξη σε κανέναν δημοσιογράφο (πλην Τσίμα & Κωστόπουλου) και να μη λες κουβέντα στα μικρόφωνα. Τώρα ζητάς συνεντεύξεις εν μέσω αγωνιστικής κρίσης από τον Μάνταλο για χιλιοειπωμένα και αυτονόητα πράγματα. Βέβαια είναι για όλους αυτονόητα, αλλά δεν ρωτήθηκαν ποτέ στον ...υψηλό καλεσμένο σας.

aristos - 6/12/2018 17:16

δεν σου ζητησαμε να υπερασπιστεις την αεκ να κανεις ερωτησεις ειπαμε τα αυτονοητα για αραδειγμα να μια ετσι στα γρηγορα ,εσεις κυριε βιερινια πως νιωσατε οταν κλεψατε το κυπελλο στο βολο με μια αποβολη στο 5 λεπτο ακωνια του ματος σε αντιπαλο και γκολ οφ σαιτ

Aladdin_21R - 6/12/2018 18:21

Ρε φιλε δεν πηγε να δικασει εκει περα!!Γιατι τα εχετε μπερδεψει τοσο στο μυαλο σας?? Μια συνεντευξη πηγε να του παρει και να τον ρωτησει πως μπορει να λεει οτι τον εκλεψαν οι συναδελφοι του στην ΑΕΚ.Και εκει εχασε τα λογια του ο Βιειρινια. Ελεγε αλλα ντ αλλων...

stef1970 - 6/12/2018 18:18

Πολύ σωστα φιλε.

Να τον ρωτήσει ακομη πως ένοιωσε οταν αλλαξε η αποφαση μεσάνυχτα ή οταν εκαναν ντου οι παράγοντες της ομαδας του με μπράβους και απειλησαν τον διαιτητή.

Navagosmyk21 - 6/12/2018 18:19

Οτι νανε...για μερικα ΕΥΡΟ ξεφτιλιζοντε ανετα και για πλακα...

aggelo21 - 6/12/2018 18:15

Άστο Ντέμη... Άσχημο πράγμα να ανοίγει κάποιος θέματα για τα οποία ούτε ο ίδιος δεν έχει απαντήσεις... Μια σπουδαία ατάκα που διάβασα κάποτε ήταν η εξής: "Το μεγαλύτερο κακό που μπορεί να σου κάνει κανείς είναι να μη τον αγαπάς πια"...

stef1970 - 6/12/2018 18:14

Δηλαδή ρε Ντεμη με το αφηνεις τον Βιεϊρίνια να προσβάλει μια ομαδα όπως η Αεκ μιλώντας για κλεφτες και αστυνόμους χωρις να κάνεις αναφορα στα αισχη που προηγηθηκαν πριν ( αλλαγη αποφασης τα μεσανυχτα ) και αλλα και στο τελος του αγωνα ( ντου παραγοντων και μπραβων και απειλες σε διαιτητες και παγκο Αεκ ) προαγεις κατι θετικο για το ελληνικο ποδοσφαιρο ? Χωρις αντίλογο ? Για να εισαι αντικειμενικός πρεπει να αναφερεις ολα τα γεγονότα...να ακούγονται και οι δυο πλευρές την ιδια... Συνέχεια στιγμή. Να υπαρχει διάλογος.

Την αλλη φορα να καλέσεις και τον Κλαψεσκου μονο του και να τον αφήσεις να μιλάει και λεει τα δικα του χωρις να τον διακοψεις καθόλου...

g_papadimitrioy - 6/12/2018 18:13

Πιστεύω ότι είσαι ο,τι υγιεστερο εμφανίστηκε ποτέ στο ποδόσφαιρο. Είχαμε την τύχη να είσαι οπαδός της αγάπης μας. Είσαι τίμιος και καθαρός άνθρωπος. Αυτό όμως δεν φτάνει για να αποτρέψει λάθη στις αποφάσεις και τις πράξεις σου. Πηγαίνεις να κάνεις κάτι που θεωρείς σωστό σε ένα κανάλι. Το πιστεύεις βαθιά μέσα σου και σε καταλαβαίνω. Αυτό που σου διαφεύγει είναι ο λόγος ύπαρξης και λειτουργίας αυτού του καναλιού. Λόγος που ξεπερνάει τα όρια του ποδοσφαίρου και του υγιούς... Συνέχεια επιχειρείν. Συνδέεται με σχέδια και στόχους που πολλοί υποψιαζόμαστε αλλά δεν γνωρίζουμε επαρκώς. Και εσύ, ο Ντέμης Νικολαΐδης, ο άνθρωπος μας, γίνεσαι άθελά σου γρανάζι στην μηχανή αυτών των επιδιώξεων. Αυτό περίμενα από σένα να το καταλάβεις. Ότι η ανωτερότητα σου είναι το τυπικό άλλοθι για αυτούς που σχεδιάζουν διάφορα πίσω από κλειστές πόρτες

Φοίνικας - 6/12/2018 16:19

"Προσπαθούμε να αναδείξουμε ό,τι θετικό υπάρχει στο Ελληνικό ποδόσφαιρο και ταυτόχρονα να ασκήσουμε κριτική σε οτιδήποτε – κατά τη γνώμη μας - του κάνει κακό."


Η μπούκα με μπράβους και όπλο και το πέσιμο σε διαιτητές και αντιπάλους κάνει καλό ή κακό κατά την γνώμη σου ρε Ντέμη? Μάλλον κακό, ε? Η κριτική που ήταν λοιπόν όταν ο Βιερίνια έλεγε τα δικά του... Συνέχεια παραλείποντας φυσικά αυτή την βασικότατη πτυχή των γεγονότων για την οποία ακόμα και τώρα κάνουν (αρνητικά) αφιερώματα πανευρωπαικά, ε? Άσε μας ρε Ντέμη. Καλύτερα να μην έκανες καμιά τοποθέτηση. Μούτι τα έχεις κάνει.

g_papadimitrioy - 6/12/2018 18:11

Φιλε Φοίνικα, Αρβανίτης είσαι;;;

Φοίνικας - 6/12/2018 19:23

όχι φίλε. καταγωγή από Θράκη (με προσφυγικές ρίζες).

g_papadimitrioy - 6/12/2018 20:56

Σε ρώτησα εξαιτίας μιας λέξης που χρησιμοποιησε;ς, τη λέξη '' μουτι'' που είναι αρβανίτικη.

jason21 - 6/12/2018 18:06

Πηγές και έγινες υπάλληλος του ιγκνατιεβιτς που ο γιος του σε έλεγε στο ινσταγκραμ " υπάλληλο του μήνα" και η πρώτη σου συνέντευξη ήταν στον υπάλληλο του ιγκνατιεβιτς τον Βιερίνια που έλεγε τους παίχτες της ΑΕΚ κλέφτες και έκανε ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ και τον κοιταγε και δεν μίλαγες.. έχεις τελειώσει από την ΑΕΚ εδώ και χρόνια .. για πολλούς δεν υπάρχεις ούτε σαν πρόεδρος ούτε σαν άνθρωπος.. μόνο σαν παίχτης και αυτό επειδή έγραψες ιστορία.. είσαι σαν τον κανέναν στην Οδύσσεια..

Fotakos_monoAEK - 6/12/2018 18:06

Οι φιλοι του παωχ δεν νομίζω να χαλαστηκαν από την ατάκα σου Θεμιστοκλή * να τιμωρήσουν την ομάδα αλλά να γίνει το παιχνίδι την άλλη μέρα ,να πάρουν τους βαθμούς χωρίς να παίξουν ? " ..Μέχρι κ ο γαύρος ο Γιαννακόπουλος υπερασπιτηκε το δίκαιο της ΑΕΚ κάτι που δεν έκανες εσύ ,ποιος ? Ο Ντέμης που όλοι αγαπήσαμε..Τόσο οσφυοκαμψια για το παντεσπάνι ρε Ντέμη ? Την παροιμία ,τα στερνα τιμουν τα πρώτα τη ξέρεις ? Εγινες παράδειγμα αν δεν το κατάλαβες για το πότε ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ..... Συνέχεια

ΥΓ Ο νταμπλ του παωχ στην έγραψε την "ανακοίνωση" ? Ούτε πολιτικός να ήσουν τέτοιος ξύλινος λόγος ...Αντε βουρ για τη θέση του Φωκά του καραγκιοζακου σε βλέπω Θεμιστοκληηηηη ..

1924andreas - 6/12/2018 16:42

Ακομη δεν εχεις πει συγχαρητηρια στην ομαδα μας για την κατακτηση του πρωταθληματος περυσι.....μαλλον το εχεις ξεχασει......κατεβα λιγο απο το καλαμι δεν στο παιρνει κανεις,το εχεις κερδισει με την αξια σου....

DOC_TOR - 6/12/2018 18:03

Και τι είναι π Ντέμης; Ο Πρωθυπουργός ή ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης για να λέει "συγχαρητήρια"; Είναι δυνατόν ένας ΓΝΗΣΙΟΣ οπαδός της ΑΕΚ -όπως είναι ο Ντέμης-, να διατυμπανίζει τα "συγχαρητήρια"; Οι αντίπαλοι λένε τέτοια και μόνο όταν θέλουν να είναι πολίτικαλ κορέκτ (που λένε και οι αγγλομαθείς).

Straekmono - 6/12/2018 18:03

Την είδαμε την διαφορετικότητα ..... ούτε εσυ δεν το πιστεύεις ... για ρωτά με διαφορετικότητα τον κύριο Βιερινια πως νιώθει που έχει κλέψει τόσους βαθμούς και πέρυσι και φέτος με οφσαιντ και πέναλτυ ...... η πως του φαίνεται πως όλη η Ελλάδα τον λέει γαύρο του βορρά ..... είμαστε τρελοί όλοι εεεε

europaek - 6/12/2018 18:02

"Ο λόγος δίνεται κυρίως στους ποδοσφαιριστές και αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να αισθανθούν οικεία, να πουν την άποψη τους..." Δηλαδή εσύ Ντέμη θεωρείς ότι τον Κονε προχθές τον κάνετε να νιώσει οικία; Τον βάλατε στη μέση εσύ και οι άλλοι καλεσμένοι σου ένας εκ των οποίων ήταν ο Γιαννακόπουλος και τον πυροβολουσατε...να σου θυμίσω Ντέμη μου ποσα πρωταθλήματα εχει κλέψει ο βουτηχτης φιλος σου ο Στελάρας; Ειναι ντροπή να φέρνεις τον Γιαννακοπουλο μελος της ομάδας εμετός... Συνέχεια του 96-2003 (Δημητροπουλος, Ποντικης κτλ) και να βάζετε τον Κονε (μελος της ομαδας του 2008) στην μέση να τον αμφισβητειται και λετε για ηθικη !!!!

Φοίνικας - 6/12/2018 16:00

Δεν ξέρω σε ποια σελίδα το ανάρτησε, μπήκα στην κλασική "Demis Nikolaidis" που έχει κάνει και παλαιότερα ποστ αλλά δεν βρήκα κάτι. Βασικά ήθελα εκεί να σχολιάσω το εξής:


Λες βρε Ντέμη μου "η διαφορετικότητα των απόψεων μπορεί να υπάρξει χωρίς φανατισμό, μέσα σε πολιτισμένα πλαίσια και με σεβασμό". Μάλιστα. Ο σεβασμός του Βιερίνια που ακριβώς βρίσκεται μισό... Συνέχεια χρόνο τώρα γιατί όσο και να τον ψάχνω μόνο παραλογισμό και ασέβεια βλέπω. Ο αγαπημένος σου Βιερίνια λοιπόν έκανε άλλη μια φορά μια τοποθέτηση η οποία αγνοούσε και πάλι βασικές πτυχές των γεγονότων και επιδείκνυε ασέβεια προς την ίδια την ΑΕΚ αλλά και όλο το νοήμον φίλαθλο κοινό. Αφού το μοτό σου λοιπόν είναι το ανωτέρω, τι έκανες εσύ για να το υπερασπιστείς? Όχι την ΑΕΚ βρε αδερφέ, το μοτό σου και άρα την θέση σου και την προσωπικότητά σου.

sikor - 6/12/2018 18:01

Επίσης στην τοποθέτηση του Κονέ κατευθείαν πέρασε στον αντίλογο!!!

Κ. Νικολαιδη σε αγαπούσα γιατί ήσουν ο μεγαλύτερος ποδοσφαιριστής της γενιάς μου που πέρασε από την ΑΕΚ αλλά όπως πολλοί αεκτζηδες έτσι και εγώ είσαι πλέον παρελθόν, γιατί πάνω από την ΑΕΚ κανείς!!!

taxiss21 - 6/12/2018 16:14

Α μπραβο φιλε Φοινικα! Μα ακριβως αυτο ειναι το θεμα ο Βιερινια μιλησε με ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ λεγοντας ταγνωστα της κασετας Λουτσεσκου. Αν αυτο ειναι ωριμη συζητηση τι να πω. Ο ενας να κατηγορει χωρις να του λεει κανεις τιποτα με βαριες εκφρασεις οπως "κλεψανε" και ο αλλος να μην αντιδρα. Οχι για την ΑΕΚ. Αλλα για το πολιτισμενο της συζητησης.

Thana21 - 6/12/2018 16:03

Το ανέβασε στο προφίλ του στο facebook.Εκεί το είδα δεν ξέρω αν το ανέβασε στη σελίδα του.

corteaekara - 6/12/2018 17:51

Αν προσεξατε, τηρει ισες αποστασεις απο τους "φιλους" της Αεκ και του παοκ. Ειναι αποριας αξιο πως ενα πρωην συμβολο της ομαδας, κανει τοση μεγαλη προσπαθεια, να αποποιηθει την οποια σχεση του με την ομαδα, και να φορεσει τον μανδυα της αντικειμενικοτητας. Δικαιωμα του ειναι. Πρωην επιτυχημενος ποδοσφαιριστης, αποτυχημενος παραγοντας, και νυν "αντικειμενικος" σχολιαστης. Αλλα επειδη το να εισαι συμβολο σε μια ομαδα απαιτει μια συνεχη συνεπη σταση, στα ματια μου ο κος... Συνέχεια Νικολαιδης αποτελει απλα εναν ακομα καλο πρωην παικτη της Αεκ, που οπως και καποιοι αλλοι, με την συμπεριφορα του αναιρεσε την ταυτοσημη σχεση του με αυτην την ομαδα.

Panayiotis_Syros - 6/12/2018 17:51

Ντεμη σε λάτρεψα ως παίκτη και ως τον άνθρωπο που σταμάτησε πρόωρα μια λαμπρή καριέρα για να σώσει την ομάδα. Όμως φροντισες να απομυθοποιηθεις μόνος σου. Καλό δρόμο. Όπως ΕΣΥ τον όρισες. Μόνο ΑΕΚ.

marv - 6/12/2018 17:42

Την επηρεάζει και την επηρεάζει αρνητικά. Κάνε την αυτοκριτική σου και θα το διαπιστώσεις. Για να φανείς ουδέτερος, δεδομένης της αγάπης σου για την ΑΕΚ, γίνεσαι άδικος και φτάνεις να παίρνεις παράλογες θέσεις, που δεν σε αντιπροσωπεύουν. Με πιστόλι στον αγωνιστικό χώρο δεν κατέβηκε ούτε ο Ψωμιάδης, που δεν δίστασες να τα βαλεις με τον ιδιο και τις πρακτικές του. Και ώρα δουλεύεις για αυτόν που μπήκε με όπλο και ήθελε να πάρει και το πρωτάθλημα τσαμπουκά με αυτή του την ενέργεια.... Συνέχεια Αναρωτήσου αν εσυ θα δεχόσουν να παίξεις μπαλα με όπλα και μπράβους στον αγωνιστικό χώρο. Απάντησε στον εαυτό σου, εγω την απάντηση την ξέρω.

kakomoytsoynos - 6/12/2018 17:37

Κάπου τα έχει μπερδέψει, έχουμε δυο διαφορετικά θέματα στα περσινά γεγονότα το ένα είναι αν αδικήθηκε κάποιος και το αλλο είναι οι κανονισμοί.

Αν τα ανακατεύεις και τα δυο φτιάχνεις την σούπα που θέλουν τα παοκια, και ο Ντέμης αυτό έκανε ίσως άθελά του.

Πάμε πρώτα στους κανονισμούς κύριε Νικολαΐδης είναι αυτοί που είναι και με αυτούς παίζουν όλοι... Συνέχεια στο πρωτάθλημα και θα έπρεπε να ρωτήσεις τον Ραντούλοβιτς Βιερινια αν σύμφωνα με τους κανονισμούς αδικήθηκε και πότε. Και μετά μπορείς να κάνεις την πρότασή σου τι δεν σου αρέσει στους κανονισμούς και τι θα ήθελες να αλλάξει. Το ότι πρέπει να παίξεις μπάλα για να πάρεις βαθμούς είναι αλλο θέμα και αν σε ενδιαφέρει μπορείς σε μια εκπομπή να το αναλύσεις.

Δεν αφαιρέθηκαν βαθμοί πρώτη φορά πέρυσι στο παιχνίδι ΠΑΟΚ - ΑΕΚ έχουν αφαιρεθεί από πολλες ομάδες για διάφορους λόγους αλά πάντα σύμφωνα με τους κανονισμούς.

g_papadimitrioy - 6/12/2018 17:30

Πιστεύω ότι είσαι ο,τι υγιεστερο εμφανίστηκε ποτέ στο ποδόσφαιρο. Είχαμε την τύχη να είσαι οπαδός της αγάπης μας. Είσαι τίμιος και καθαρός άνθρωπος. Αυτό όμως δεν φτάνει για να αποτρέψει λάθη στις αποφάσεις και τις πράξεις σου. Πηγαίνεις να κάνεις κάτι που θεωρείς σωστό σε ένα κανάλι. Το πιστεύεις βαθιά μέσα σου και σε καταλαβαίνω. Αυτό που σου διαφεύγει είναι ο λόγος ύπαρξης και λειτουργίας αυτού του καναλιού. Λόγος που ξεπερνάει τα όρια του ποδοσφαίρου και του υγιούς... Συνέχεια επιχειρείν. Συνδέεται με σχέδια και στόχους που πολλοί υποψιαζόμαστε αλλά δεν γνωρίζουμε επαρκώς. Και εσύ, ο Ντέμης Νικολαΐδης, ο άνθρωπος μας, γίνεσαι άθελά σου γρανάζι στην μηχανή αυτών των επιδιώξεων. Αυτό περίμενα από σένα να το καταλάβεις. Ότι η ανωτερότητα σου είναι το τυπικό άλλοθι για αυτούς που σχεδιάζουν διάφορα πίσω από κλειστές πόρτες.

vassilios21 - 6/12/2018 17:23

Δεν βλέπω και πολλούς στεναχωρημένους Ντέμη . Διατηρώ το κεφαλαίο στης αρχή γιατί δεν ξεχνάω τον μεγάλο φορ. Βέβαια εκείνος θα σε έφτυνε κατάμουτρα όπως λέει και ο αδερφός παρακάτω.

kk_kostas_ - 6/12/2018 17:22

Εγω παντα σε κατι τετοιες περιπτωσεις προσπαθω να κανω την δικη μου αυτοκριτικη..Οποτε αναρωτιεμαι αν αξιζε την αγαπη μας ..Μια αγαπη που τον εκανε γνωστο και πλουσιο λογω των συμβολαιων που επαιρνε απο την ΑΕΚ χωρις ποτε να καταφερει κατι περα απο κανα κυπελλο.Αναρωτιεμαι αν τα παχυλα συμβολαια του η ΑΕΚ τα μοιραζε για 3 η 4 παικτες μηπως θα ειχαμε καλυτερα αποτελεσματα; Αναρωτιεμαι αν ειχε δεχτει την προταση του γαυρου θα ειχε κανει αναλογη καριερα και περιουσια ;

andonis_15 - 6/12/2018 17:20

Σκονάκι απο Κυριάκο Κυριάκο? Αντε βρε και σε ανώτερα....μελλοντικά και Εκπρόσωπος τύπου της ομάδας καρικατούρας....

iann - 6/12/2018 17:18

Η αγάπη σου για την ομάδα δεν επηρεάζει τη στάση σου, η τσέπη σου την επηρεάζει.

pelekan21 - 6/12/2018 17:16

Ρε φιλε κουρασες! Μας ξενερωσες παρε χαμπαρι!τι μας λες τωρα.....αι παρε το φραγκα απο το ρωσο και παρατα μας.οταν εισαι ΑΕΚΤΖΗΣ την ΑΕΚ δεν τη βαρας ποτε ντεμακο!

Kimspan21 - 6/12/2018 17:11

Ποιος είστε .... κύριε .....;;;;; Ο ΝΤΕΜΗΣ Ο ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ήταν η καψούρα του κάθε πραγματικού ΑΕΚΤΖΗ ....ΕΣΑΣ οχι μόνο δεν σας αναγνωρίζω αλλά ούτε καν σας ΓΝΩΡΙΖΩ ...όποτε όταν μιλάτε για ΕΜΑΣ να νας ρωτάτε πρώτα !!!!!

Kimspan21 - 6/12/2018 17:10

Ποιος είστε .... κύριε .....;;;;; Ο ΝΤΕΜΗΣ Ο ΝΙΚΟΛΑΙΔΗΣ ήταν η καψούρα του κάθε πραγματικού ΑΕΚΤΖΗ ....ΕΣΑΣ οχι μόνο δεν σας αναγνωρίζω αλλά ούτε καν σας ΓΝΩΡΙΖΩ ...όποτε όταν μιλάτε για ΕΜΑΣ να νας ρωτάτε πρώτα !!!!!

PaterPanos21 - 6/12/2018 17:09

Οι φίλοι της ΑΕΚ, Ντέμη, έχουν έλαχιστα που να τους στενοχωρούν και τα περισσότερα από αυτά δεν είναι εξωαγωνιστικά... Άλλοι είναι αυτοί που μπορεί να στεναχωρηθούν και μεταξύ αυτών και αυτοί που σε πληρώνουν... Αν μπορείς κάνε τη δουλειά σου σωστά και θα δούμε πόσο θα σε αντέξουν...

grigorat - 6/12/2018 17:00

Μακρυά από την ΑΕΚ και ας γίνει γιουσουφακι οποίου θέλει. Η απόλυτη ξεφτίλα.

aekovios58 - 6/12/2018 17:00

Κακώς ασχολείστε, φίλοι μου. Οι παλιές αγάπες δεν πάνε πάντα στον Παράδεισο.Και στην περίπτωσή μας δε θέλω να κατονομάσω τον τόπο άφιξης. Να είστε καλά....

Baval_21 - 6/12/2018 16:59

Δε θελουμε να κανεις το ασπρο-μαυρο, τις αυτονοητες ερωτησεις που θα εκανε οποιοσδηποτε ασχετος αν βρισκοταν στη θεση σου θελαμε να θεσεις. Με το να σιωπας και να αφηνεις τον αλλον να πει το ποιηματακι του οχι δε βοηθας το αθλημα, το αφεντικο σου (νομιζεις) οτι βοηθας. Σαν τηλεπαρουσιαστης δε θα ηθελα να εκφερεις αποψη γιατι ναι οντως τοτε θα κατηγορουσαν ως μεροληπτικος, αλλα σα δημοσιογραφος(αυτον το ρολο στην ουσια εχεις επωμιστει) οφειλεις να θετεις ερωτηματα καιρια... Συνέχεια και να μην κανεις την παπια.

Ο Προπονητής της Εξέδρας - 6/12/2018 16:59

Θυμάμαι τον εαυτό μου παλιά τις απόκριες, όλα τα παιδάκια ντυνοντουσαν Σπάιντερμαν, Μπάτμαν, Ζορό κλπ κλπ εγώ εβαζα με την φανέλα με το νουμερο 11 με μια μπάλα παρέα και πήγαινα και κρεμιομουν στα κάγκελα και εκανα οτι ήμουν ΕΣΥ. Σε είχα ήρωα και ίνδαλμα γιατί ησουν κάτι το διαφορετικό και γιατί στην τελική ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΕΚ. Τίποτα όμως δεν μου θυμίζουν τον Ντέμη που αγαπησαμε δεν θα σε κακολογησω όμως γιατί σε έχω στην καρδιά μου απλα βάλε φρένο στην κατηφορα και γύρισε... Συνέχεια πίσω αγνός και όπως σε αγαπησαμε.

ΜΙΑ ΖΩΗ ΑΕΚ.

jimmysR - 6/12/2018 16:59

Θεωρώ μεγάλο λάθος που ο κόσμος της ομάδας αναλώνεται στην αντιπαράθεση με τον Ντεμη. Ο Ντέμης απέχει από την ΑΕΚ την τελευταία 10ετια, δεν αποτελεί κομμάτι της την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Οπότε δεν βλέπω τον λόγο να τσακωνόμαστε γύρω από ένα πρόσωπο, ειδικά όταν η ομάδα μας χαίρει άκρας υγείας...

tsouk21 - 6/12/2018 16:58

- Κούρκουλος: "Είναι ανάγκη να χτυπηθούμε;"

- Καλογήρου: "Πολλά τα λεφτά Άρη"

- Κούρκουλος: "Εντάξει Μαύρε."

gr8lionx - 6/12/2018 16:57

"Ξέρω επίσης ότι το ίδιο θα γίνει και με κάποιους φίλους του ΠΑΟΚ, που πιστεύουν ότι επειδή η εκπομπή προβάλλεται από το Opentv θα είναι μεροληπτική"... Δυστυχώς η πρώτη σου κιόλας εκπομπή έδωσε ΔΕΙΓΜΑ ΓΡΑΦΗΣ... και πολύ μεροληπτικό μάλιστα. Αν είχες τα... κότσια ας φώναζες σε αντιπαράθεση έναν οποιοδήποτε παράγοντα της ΑΕΚ. Αλλά εσύ κοντέ ξεφτύλισες και την έννοια "ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ". Είναι πολλά τα λεφτά ντέμη μου...

AEK_echte_liefde - 6/12/2018 16:50

Πολύ καλός ποδοσφαιριστής ήσουν, σαν ποδοσφαιριστής πρόσφερες, όσο για τα υπόλοιπα (προεδρηλίκια, δηλώσεις, εκπομπή στο savidi tv) άσε τα καλυτερα, δεν τα έχεις.

Την αγάπη για την ομάδα την δείχνεις έμπρακτα πηγαίνοντας στο γήπεδο και στηρίζοντας την, τα υπόλοιπα είναι φιλοσοφίες σαν κι αυτές που λες στην εκπομπή σου... Εκτός κι αν το ΟΑΚΑ σου πέφτει μακριά...

texanos - 6/12/2018 16:49

Παντελονατος

ArtaJim - 6/12/2018 16:43

Ερώτηση: Η ανάρτηση-απάντηση του κ. Νικολαΐδη έγινε πριν ή μετά ΤΟ χέρι του απατεώνα που μας είπε κλέφτες;;;

mikrasiaths - 6/12/2018 16:40

Η ΑΕΚ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΗΣΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΒΑΖΕΣ ΤΟ ΕΓΩ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ Η ΟΜΑΔΑ ΤΩΡΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙς ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΕΙΣ ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!

aekpiraeus - 6/12/2018 16:39

ότι να ΄ναι..... για τα πιστόλια και τους μπράβους θα μας πεις τίποτα...;;;;;

gxsb - 6/12/2018 16:38

Το "με κλεψανε" του βιερινια ειναι ας πουμε μια αποψη χωρις φανατισμο, σε πολιτισμενα πλαισια και με σεβασμο... οτι να'ναι

yellowstorm2121 - 6/12/2018 16:35

αλλα ντ αλλα της Παρασκευης το γαλα

afev - 6/12/2018 16:35

Δεν στεναχωριομαστε Ντεμη μου...απλως στην λιστα με τα ονοματα Νεστοριδης,Παπαιωαννου, Μπαγεβιτς, Μανωλας, Σαβεφσκι, Νικολαιδης και καποιων αλλων απλα βαζουμε καποιες διαγραφες...

nick_ch - 6/12/2018 16:32

Φίλε, επειδή κουραστήκαμε, αλλά πλέον αρχίζεις να μας ζαλίζεις, δε σου ζήτησε κανείς να είσαι αμερόληπτος.

Απλά να κάνεις τη δουλειά σου. Είσαι παρουσιαστής - δημοσιογράφος. Κάνε αυτήν τη δουλειά σωστά, και όχι ως γλάστρα που παίρνει συνέντευξη από τον τάδε.

dt_1924 - 6/12/2018 16:29

Η εκπομπή στο Μπαοκ tv(προπαγάνδα tv) ήθελε να γράψει ο Θεμιστοκλής Νικολαΐδης...Ο Ντέμης που ανέβαινε στη σκεπαστη και αγαπησαμε δεν υπάρχει πια.

BTB_21 - 6/12/2018 16:26

αυτο που κάνει λέγεται damage control γιατί η εκπομπή από τα πρώτα επεισόδια κιόλας έχει πιάσει πάτο

aek21reeee - 6/12/2018 16:26

Και κάτι ακόμα...για να στενοχωρήσεις τους φίλους της ΑΕΚ (ούτε καν μιλάει για συνοπαδούς, ομοιδεάτες, συντρόφους ή κάτι παρόμοιο...) πρέπει να σου δίνουν σημασία. Και πλέον κανείς μας δε σου δίνει σημασία μεγάλε ποδοσφαιριστή και μικρέ άνθρωπε

tzitzifiotis - 6/12/2018 16:24

Προσωπικά λέω αυτό που έλεγα πάντα για σένα και στεναχωρούσα αδελφούς και φίλους.

Η στάση σου για την αγαπημένη σου αμάδα ( δεν αμφισβητώ ότι είσαι ΑΕΚ ) δεν επηρέασε ποτέ τη τσέπη σου.

Ήρθες στην ΑΕΚ με τα ίδια χρήματα που σου προσέφερε ο ΟΣΦΠ και όχι με λιγότερα όπως κάποιοι αναμάσαγαν μέχρι πρόσφατα. Διάλεγες παιχνίδια να παίξεις και να φανείς . Έκανες P.R με αυτούς που... Συνέχεια φώναζαν το όνομά σου για τις ανανεώσεις σου. Υπήρξες ο πιο ακριβοπληρωμένος παίχτης στην ιστορία του Club. Έφυγες λαβών όλα σου τα ωφελούμενα και χωρίς η ομάδα να πάρει κανένα αντάλλαγμα. Το τι έκανες στα 30άντα σου και δεν μπορούσες να παίξεις άλλο μπάλα σε έκανε πρόεδρο με τις γνωστές συνέπειες.


Υ.Γ.: Ευχαριστούμε για το υπέροχο τραγούδι ( που το πληρώθηκε αδρά ο εργολάβος της συζύγου σου Φοίβος ). Τ άλλα βλέπεις δεν επιβάρυναν την ΠΑΕ ( Π. Θαλασσινού - Γ. Μαθιανάκη , Νίκου Ζιώγαλα - Α. Μουτσάτσου)

diogeo - 6/12/2018 16:23

Λοιπόν παιδιά εδώ σε αλλά και άλλα παραγιναμε δημοκρατικοί.Οποτε δικαίωμα του καθενός να κρίνει και τον Ντέμη όπως γουστάρει.Εγω γουστάρω να τον θυμάμαι σαν ηγέτη,σαν τον άνθρωπο που έδωσε τα πάντα για να αγωνιστεί στην ομάδα που πίστευε από μικρός,σαν τον άνθρωπο που έκανε τα πάντα όσο έπαιξε για την μοναδική Ελληνική ομάδα της καριέρας του και σαν τον άνθρωπο που κάτι προσπάθησε να κάνει (και αλήθεια είναι δεν το πέτυχε) σαν πρόεδρος που μια δεκαετία πριν τα μισά να είχαμε... Συνέχεια κατορθώσει σαν φίλαθλοι δεν θα είχαμε τώρα τα προβλήματα μας εσωτερικά που πάνε να σου στερήσουν το γήπεδο αγαπητέ ομοϊδεάτη.Διαφωνω με κάποιες επαγγελματικές του κινήσεις αλλά δικαίωμα του.Οσο ήταν σε εμάς σαν παίχτης και σαν πρόεδρος ήταν παραπάνω από κύριος και ίνδαλμα για όλους.

Thomas11 - 6/12/2018 16:22

σορυ αλλα το προηγούμενο σχόλιο το έγραψε η ψυχή μου αυτό το γράφει το μυαλό μου ...."Ο λόγος δίνεται κυρίως στους ποδοσφαιριστές και αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να αισθανθούν οικεία, να πουν την άποψη τους και να μοιραστούν αυτά που νιώθουν." κοίτα ρε Ντέμη την φάτσα του Κονέ όταν με το που το λέει... και σηκώνει παράστημα!!!! του την πέφτουν δύο μαζί ...κοίτα τι άνετα τον έκανες να αισθανθεί ....ΕΥΤΥΧΩΣ που δεν μασάει κ ειναιΜΑΓΚΑΣ @ .....με το Γιαννακόπουλο ρε Ντέμη θα μιλήσεις για... Συνέχεια αντικειμενικότητα ...Ελεος φιλαράκι ...ξεκουβάλα

aek21reeee - 6/12/2018 16:21

ακόμα και σε κάποιους ελάχιστους που πίστευαν ότι ο sabiddi τον κοροίδεψε και θα τον εκμεταλλευτεί, είναι πλέον ολοφάνερο ότι ο κύριος αυτός δεν θέλει να έχει πλέον καμιά σχέση με την ΑΕΚ

mv_agusta - 6/12/2018 16:18

Φαντάζομαι να μην μας έκλεβαν και το πρωτάθλημα το 2008 τι θα έλεγε ακόμα...κρίμα,με απογοητευσες και αρχίζω να πιστεύω ότι είναι απλά θέμα εγωισμού...θα σε θυμάμαι σαν παίκτη με αγάπη...

spiros_gewrgiadis - 6/12/2018 16:17

Μπράβο,Είσαι ο υπάλληλος του μήνα!!!

ioannis64AEK - 6/12/2018 16:17

κι όταν αυτό που έκαναν οι γαύροι για 21 χρόνια πάει τώρα να το κάνει καποιος άλλος, εσύ πας και δουλεύεις γι αυτόν; κι όταν όλοι οι ρεπόρτερ ΑΕΚ φεύγουν από ιστοσελίδα ίδιας ιδιοκτησίας που κάνει αισχρή προπαγάνδα καά της ΑΕΚ...Κάτι δεν κολάει εδώ ρε Ντέμη...Καλά τα λόγια, αλλά όλοι κρινόμαστε από τις πράξεις μας...Οι πράξεις μετράνε...

Aekapokounia - 6/12/2018 16:15

Το παιδί το έφερες να δει την ΑΕΚΑΡΑ η ακόμα το πας στο εξωτερικό

Pastelas - 6/12/2018 15:58

Εγω πιστευω οτι ο Ντεμης θα εφτυνε τον Νικολαιδη

Constantinoupoli86 - 6/12/2018 16:15

Εμείς αγαπήσαμε εκείνο το μάγκα με τα περιβραχιόνια και τον τσαμπουκά που είχε σουτ βολίδα και ξεφτίλιζε την παράγκα του κοκκαλιστάν. Αυτός θα υπάρχει πάντα στις καρδιές μας και δεν μπορεί να μας τον ξεριζώσει ο κάθε κύριος Θεμιστοκλής. Γι' αυτόν μπορεί να πέθανε, να ήτανε ένας γραφικός ονειροπόλος. Δικό του θέμα!

Thana21 - 6/12/2018 16:07

Τον Ντέμη τον λατρέψαμε όχι μόνο γιατί ήταν παιχταράς.Αλλά γιατί ήταν ένας από εμας.Με την λατρεία του για την ΑΕΚ.Αυτός ο Νικολαϊδης που δεν έχει σχέση με τον Ντέμη που γνωρίσαμε,ποτέ δεν θα απολάμβανε τέτοια αγάπη κι εκτίμηση από τον κόσμο.

MaRkOsS - 6/12/2018 16:13

Ντέμη, κάνε το πρώτο σχόλιο κατά του μπαοκ και πάρε νούμερο για τον ΟΑΕΔ. Αντικειμενικέ.

Δε ξέρω που στράβωσε η σχέση σου με την ΑΕΚ, Ντέμη, αλλά σταμάτα να το παίζεις αντικειμενικός και καλά αηδιασμένος με το ελληνικό ποδόσφαιρο. Η ερώτηση είναι απλή: είσαι πλέον ΑΕΚ ναι ή όχι;

kavalaG21_AEKARA - 6/12/2018 16:13

ΕΣΥ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ ΜΟΝΟ ΣΕ ΜΑΤΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΦΙΛΕ ΝΤΕΜΗ.ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ Ο ΠΟΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΤΙΚΑΡΕΙΣ ????ΓΙΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ???ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ???ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΗΣ ???ΑΣΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ,ΚΑΙ ΜΟΝΟ Η ΦΡΑΣΗ ΣΟΥ 'ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ οσφπ ή παο' ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΙ ΟΠΑΔΙΛΙΚΙ ΠΟΥΛΗΣΕΣ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ 'ΟΜΟΡΦΑ'.....ΚΡΙΜΑ!!!!

montecristo_21 - 6/12/2018 16:12

Άσε μας ρε Θεμιστοκλή, δε μας πείθεις πια...

dasklos21 - 6/12/2018 16:12

Δυστυχως Νικολαιδη ολοι μας τουλαχιστον αυτη τη φορα εχουμε δικιο! Ισως στο παρελθον να σε εχουμε αδικησει ισως και οχι ομως. Προσωπικα πιστευω οχι. Ξερεις καλα τον ΑΕΚΤΖΗ. Αν ειχαμε κλειψει θα ημασταν οι πρωτοι που θα το δικαζαμε. Και αφηνεις ενα "ευρωπαιο" που επαιξε και γερμανια να παιρνει βημα και να λεει οτι κλεψαμε! Ποιος ο βιερινια που παρακαλουσε το σαββιδη να μη φυγουνε απτ γηπεδο.οχι νικολαιδη. Δεν κλεψαμε! Η νοοτροπια της ομαδας τους τα κανε ολα! Εισαι λαθος 100%100! Η... Συνέχεια αναρτηση σου ειναι περα ωςπερα αδιαφορη.

an0nymous - 6/12/2018 16:10

παιδιά σταματήστε να τρώγεσται ρε με τον ντέμη και τον κάθε ντέμη.. τα έχουμε αφήσει πίσω όλα αυτά.. επειδή είπε κάποιος βιειρίνια τις παπάτζες του θα τρωγόμαστε εμείς;


ούτε καν..... Συνέχεια
άλλωστε κάλεσε τον κονέ μετά και τάπωσε τα μπαόκια.

roger_federer_21 - 6/12/2018 16:02

Ναι Ντέμη πολυ μας στεναχωρεις... Δε τρώμε απο τη στεναχώρια μας!

Κάνε το κομματι σου αγορι μου και ασε την ΑΕΚ απ’ έξω... Ευτυχώς οι εποχές διοίκησης σου έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί..

Thomas11 - 6/12/2018 16:08

ειναι ντρπη για ενα ΑΕΚ τζη να μην σεβεται το ΠΑΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΡΙΣΤΟΝ

ghad - 6/12/2018 16:06

''και ταυτόχρονα να ασκήσουμε κριτική σε οτιδήποτε – κατά τη γνώμη μας - του κάνει κακό.''Aυτο και μονο αρκει ντεμακο για σενα και το κ@@@καναλο που πηγες.Ολα τα αλλα που λες ειναι αμπελοφιλοσοφιες!

depon21 - 6/12/2018 16:06

Ντέμη από την στιγμή που σε εκείνη την στημένη συνέντευξη δεν έκανες ερώτηση με το τι έγινε πραγματικά και ποια ήταν αυτά τα γεγονότα που οδήγησαν την διακοπή του παιχνίδι τότε είσαι μέρος της ασπρόμαυρης αστείας προπαγάνδας όπου αν δεν ήταν ο Κονέ θα ήταν 100% επιτυχημένη προπαγάνδα...


ΥΓ Συμφωνώ 200% με το ΥΓ του Μιαούλη... Συνέχεια

ΥΓ1 "Βιερίνια τι θα έπρεπε να γίνει μετά το ντου του προέδρου με όπλο συν έξι μπράβους και τον Μιχελ να λέει τελείωσες στον διαιτητή" αυτή την ερώτηση περιμένουμε να ακούσουμε εδώ και μήνες αλλά που προφανώς έχει πέσει βέτο να μην κάνουν τέτοιες ερωτήσεις γιατί θα πέσει η προπαγάνδα τους στο λεπτό..

ioannis64AEK - 6/12/2018 16:05

Ντέμη αυτοί που μας έκλεψαν τις Κυριακές μας τόσα χρόνια έχουν ονοματεπώνυμο, δεν είναι αόρατοι, ούτε γενικοί κι αόριστοι! Και η ΑΕΚ πλήρωσε πιο πολύ από όλους (ενδεχομένως μαζί με τον Ηρακλή) αυτό το διαρκές έγκλημα...Δεν είναι ζήτημα οπαδισμού, αλλά δικαιοσύνης. Αν θες να μιλήσουν οι ποδοσφαιριστές, βάλτους σε διάλογο και όχι σε μονολόγους. Οι μονόλογοι είναι πάντα ύποπτοι για προπαγάνδα...

Constantinoupoli86 - 6/12/2018 16:04

Αντικειμενικότητα δεν είναι όταν προσπαθείς σε όλα να δικαιολογήσεις τους αντιπάλους μας ή προσπαθείς να μας παρουσιάσεις με αυτούς το ίδιο πράγμα εκεί που διαφέρουμε. Εδώ και μια δεκαετία ο Ντέμης στην ουσία μας λέει ότι ένα κιλό πατάτες είναι το ίδιο με ένα κιλό κρεμμύδια, και πως αυτό είναι "αντικειμενικότητα". Η ισοπέδωση, εξίσωση και εξομοίωση των πάντων δίνει αέρα στα πανιά του άδικου και του χυδαίου να ξεσαλώνει. Όχι κύριε Θεμιστοκλή, εμείς δεν είμαστε ούτε ολυμπιακός... Συνέχεια ούτε παοκ, είμαστε κάτι διαφορετικό και αυτό το έχουμε αποδείξει όχι στα λόγια αλλά με πράξεις!

Thana21 - 6/12/2018 16:02

Και στο να αποστόμωνες τον Βιεϊρίνια που έλεγε του έκλεψαν το πρωτάθλημα και καλά,την αλήθεια θα έλεγες και δεν θα επηρεαζόσουν από το ότι είσαι ΑΕΚ.Ούτε θα έκανες το άσπρο-μαύρο για την ΑΕΚ.Κανένας δεν έκλεψε κανένα πρωτάθλημα από τον ΠΑΟΚ.Ούτε πέρυσι που με απόφαση μες το γήπεδο ακυρώθηκε το γκολ ως οφσάιντ και μετά μπήκε με όπλο και τους άλλους μέσα ο Σαββίδης,ούτε και ποτέ άλλοτε στο παρελθόν.Γιατί πολύ απλά ο παοκ δεν διεκδικούσε πρωτάθλημα.

mhtsos21 - 6/12/2018 16:01

Θυμήσου ποιος είσαι ντεμαρε.

LOGISTIS - 6/12/2018 15:58

ΕΙΠΕ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΟΥ ΣΑΒΒΙΔΗ

Thana21 - 6/12/2018 15:55

Δεν είπαμε να κάνεις το άσπρο-μαύρο για την ΑΕΚ.Αλλά όχι κι αυτή η αντικειμενικότητα ρε Ντέμη.Μη και δεν φανείς αντικειμενικός.

ΕΠΟΜΕΝΟ