175 ΣΧΟΛΙΑ

Μελισσανίδης: Το πλάνο μου δεν αλλάζει, δεν θα υποθηκεύσουμε το μέλλον της ΑΕΚ

Ξεκάθαρος και κάθετος ο Τίγρης για την οικονομική πολιτική της ΠΑΕ


Ξεκάθαρος και απόλυτος σχετικά με το οικονομικό πλάνο που ακολουθεί και θα συνεχίσει να ακολουθεί στην ΠΑΕ ΑΕΚ, ώστε να "μην υποθυκεύσουμε ξανά το μέλλον της ΠΑΕ" εμφανίστηκε ο Δημήτρης Μελισσανίδης, κάνοντας την αυτοκριτική του για τα λάθη που έγινα: 

Για την φετινή χρονιά: «Γίνανε λάθη τα οποία τα είπα πρώτος. Είμαστε απογοητευμένοι από τη χρονιά που πέρασε. Την ευθύνη την έχω εγώ. Πιστεύω ότι θα υπάρξει αντίδραση. Αλλά δεν πρέπει να απαξιώνουμε όσα έχουμε πετύχει από το 2013 μέχρι σήμερα. Ειλικρινά εγώ δεν θα φτάσω ποτέ να υποθηκεύσω το μέλλον της ΑΕΚ με τα λάθη που έγιναν. Θα στηριχτώ στο Financial Fair Play, θέλω το κλαμπ να χρηματοδοτείται από τα δικά του έσοδα. Δεν κάνω πίσω ούτε γραμμάριο σε αυτό. Θα διορθώσουμε τα λάθη μας, θα προχωρήσουμε, έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Αγωνιζόμαστε και προσπαθούμε, σημασία έχει ότι καταφέραμε αρκετά πράγματα. Μπορεί να μην έχουμε το τέλειο, όμως πετύχαμε αρκετά πράγματα και το κυριότερο δεν βγαίνει πρωταθλητής τον Νοέμβριο πλέον. Στόχος μου είναι να κρατάω την ΑΕΚ καθαρή και να φτιάξω το γήπεδο. Αυτή είναι η επιθυμία μου, αυτός είναι ο στόχος και δεν καταλαβαίνω τίποτα».

Για το αν μετανιώνει για κάτι: «Όταν η ΑΕΚ δεν έχει πετύχει τους στόχους της, αυτό τα λέει όλα. Δεν ήταν επιτυχημένη η χρονιά. Για ό,τι μετανιώνω, το κρατάω μέσα μου, δεν το λέω δημόσια. Σκέφτομαι τα λάθη και δεν είναι να τα συζητάω μαζί σας. Αυτό είναι κουτσομπολιό. Κουτσομπολιό δεν κάνουμε».

Για τα έσοδα – έξοδα και αν το μοντέλο που έχει εγγυάται ανταγωνισμό: «Η ΑΕΚ κάθε σεζόν θα κάνει πρωταθλητισμό. Θα γίνονται έξυπνες κινήσεις. Δεν θέλω να κάνω επίδειξη πλούτου. Έχω μια οικονομική πολιτική. Αυτή είναι και δεν αλλάζω. Βγάζω 100, χαλάω 99. Αυτή είναι και σε όποιον αρέσει. Ας έρθει άλλος να χαλάσει χρήματα. Φτιάχνω γήπεδο, προπονητικό, δεν χρωστάω, έχω ένα κλαμπ καθαρό. Προσπαθώ η ΑΕΚ να πρωταγωνιστεί πάντα».

Για το αν σκέφτεται να μπει κανονικά στην ΠΑΕ με το νέο νόμο που ψηφίστηκε: «Η ΑΕΚ έχει διοικητικό συμβούλιο, δεν σκέφτομαι κάτι. Όπως έχει θα μείνει».


ΣΧΟΛΙΑΑΡΘΡΟΥ
ΣΧΟΛΙΟΣΟΥ
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣΧΟΛΙΑ
TRELOPOULOS21 - 25/5/2019 09:55

Σωστο το πλάνο αλλα ο κοσμος θέλει κινησεις για να ακολουθησει

NemanjaVidic - 25/5/2019 09:00

Καλημέρα σας κυριοι


Ο Μελ. Ειναι businessman...εχει σκοπο οτι βαζει να το παρει πισω.

Ακολουθει πολυ σωστα πλανο σε ορους οικονομικους. Συντηριτικο μεν αλλα ασφαλες.

Αυτο π λεμε ...το ποδηλατο ειναι πιο ασφαλες απο μια ferarri.... Συνέχεια
Ομως η Α ΕΚ δεν ειναι απλα εταιρια...

Η ομαδα ειναι γ ν κυνηγαει το πρωταθλημα...

Να το κυνηγαει...

Δεν μπορει κατι αλλο με τα υπαρχοντα δεδομενα.

Κοινως συνηθιστε ολοι μας τα ...σιριαλ για παιχτες...των 400 χιλ συνηθηστε να μην μπορουμε...

Φτιαχνουμε ολα τα αλλα εκτος απο πρωταθληματικη ομαδα... τιμιο ...το λεει.

Δε μαρεσει ομως. Δεν ειναι αεκ αυτη. Δεν...

Απο μενα ολο μου το φοκους κ τα χρηματα μου στο μπασκετ.

Στον Μακη κ την προσπαθεια του.

Στη ΠΑΕ πλεον δε δινω σεντ.

Μεχρι ν δω πως βαζει λεφτα γ αυτο π θελω. Να δω ξανα αεκ.

ΥΓ ο Παοκ ειναι καλυτερος απο μας σαν ομαδα... ξεκαθαρα. Γιατι εχει παιχτες...

Μειωνοντας τον αντιπαλο δεν μεγαλωνουμε εμεις...

Οταν ο μετοχος θ ασχοληθει σοβαρα μ το αγωνιστικο θα πληρωσω... κ με διαρκειας κλπ κλπ.

Οσο εχεις οικονομου σβαρνα τσοσιτς κ λοιπους ...

Μονο μπακετ

peter365 - 24/5/2019 16:19

Ο Μελισσανιδης δινει λεφτα της ομαδας για μεταγραφες. Ο Μαρινακης εχει το λιπος ( οχι το δικο του) απο το cl και ο ρωσος για να κανει αλλες δουλειες στη Β. Ελλαδα. Οταν τελειωσουν αυτα θα δουμε ποιος εχει δικιο..

Sapient1924 - 24/5/2019 23:09

Ο Μελισσανιδης δινει λεφτα της ομαδας για το γήπεδο .

το 75% των εσόδων της ομάδας (CL) πηγαίνουν για το γήπεδο .

peter365 - 24/5/2019 23:43

Και το 25% για μεταγραφες! Απο του χρονου ολα θα ειναι για την ενισχυση της ομαδας

Sapient1924 - 24/5/2019 23:06

Επόμενο επίπεδο με έσοδα – έξοδα , Βγάζω 100, χαλάω 99, με το 75% των εσόδων της ομάδας να πηγαίνουν για το γήπεδο . Φοβάμαι ότι όλη η στεναχώρια που βιώσαμε φέτος θα είναι πολύ χειρότερη και επώδυνη του χρόνου , επειδη θα σπρώξει τον κόσμο στην αδιαφορία προς την αγαπημένη του ομάδα ...

η ομαδα θα εχει συρρικνωθει και αλλο, και ο ναος θα φανταζει μεγαλος...!!!

BYZANTIN - 24/5/2019 20:20

ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΡΕ ΤΙΓΡΗ. ΜΟΝΟ ΝΑ ΦΘΑΣΟΥΜΕ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΜΕ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ.

Christos21Loukerni - 24/5/2019 16:56

Πρόεδρε ακολούθα το πλάνο σου, της Υγείας και της Νοικοκυροσύνης!

Πολλοί εδώ μέσα επιθυμήσαν εποχές ενικ...

R21_AEK - 24/5/2019 16:13

Οσο το Ελληνικο πρωταθλημα ειναι της πλακας και δεν εχει εσοδα και επιπλεον ειναι πολυ παρασκηνιακο κανεις σοβαρος επιχειρηματιας δεν θα ριξει τα λεφτα του στη ΣουπερΛιγκ δεν αξιζει το κοπο μην βλεπουμε τον Ιβαν κι αυτος αυτο που ηθελε το πετυχε πηρε νταμπλ και εχει γινει ημιθεος στην Θεσ/νικη και Βορεια Ελλαδα ο στοχος του επετευχθει.

Ένωσης ΟΛΕ - 23/5/2019 21:29

Η αχαριστία μερικών εδώ μέσα ξεπερνάει τα όρια...Οι αληθινοί γνήσιοι ΑΕΚτζηδες και γενικότερα οι φίλαθλοι μιας ομάδας την υποστηρίζουν σε οποία κατάσταση κι αν βρίσκεται.Προσωπικα μένω Βόρειο Ελλάδα και είπα θα στερηθώ πράγματα φέτος για να βάλω λεφτά στην άκρη και να πάρω το πρώτο μου διαρκείας στα 18 χωρίς να έχω ανεξάρτητο εισόδημα...Εσείς που λέτε λοιπόν «με τέτοια ομάδα μην περιμένεις κόσμο στην Αγία Σοφιά τίγρη» πριν μιλήσετε να σκέφτεστε...Άλλοι θέλουν σαν τρελοί αλλά... Συνέχεια δεν μπορούν και στην τελική άμα δεν γουστάρετε τίγρη σκεφτείτε πως θα ήταν η ζωή χωρίς αυτόν.

veroia21 - 24/5/2019 14:57

Δεκτό φίλε και όντως και εγω έτσι έκανα πέρυσι. Δεν βγήκα αρκετές φορές για να πάρω διαρκειας. Αλλά όταν βλέπεις ολόκληρο μπερναμπεου άδειο επειδή δεν πάει καλά η ομάδα θα πούμε εμείς το ίδιο στο φτωχό ελληνικό ποδόσφαιρο;; το ποδόσφαιρο παίζετε με παίκτες και όχι με τείχους. Σίγουρα έχει δυναμική ένα γηπεδο αλλά ως εκεί. Ο κόσμος θέλει να δει μπάλα. Και αν δεν υπάρχει δεν θα πάρει και διαρκειας

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 24/5/2019 00:04

Μπραβο σου τσακαλακι μου!Για τον τροπο που σκεφτεσαι και νιωθεις...ΑΕΚ.

gerolykos - 23/5/2019 22:04

Με συγκινησες παληκαρι μου...... απαντηση για πολλους ο λογος σου.....

johnyaekara - 24/5/2019 12:10

ΑΕΚ_Zurich_R21 Φίλε μ στον Βαρελά έκανε πρόταση ανανέωσης 1,5 εκ. τον χρονο!!Αν είναι δυνατόν είναι πολλά λεφτά για 32 χρόνων ποδοσφαιριστή!!Από την στιγμή που δεν δέχτηκε σιγά μη δώσει περισσότερα π Ρώσος για Βαρελά!!Για Σακοβ δεν ξέρω!!Εμείς δεν δίνουμε 1,2 στον Πόνσε και λέμε για σμπαοκ!!

AEK_Zurich_R21 - 24/5/2019 10:06

Meriki mazoxi akoma goustaroun tus karameles. Tha protimousate proedro ton Tzetzeno pou milai gia aperioristo Budget kai oute Varela kai Shakhov den mpori na plitosi...


Sinexise Tigri. Mazi sou mexri telous.

veroia21 - 24/5/2019 11:55

Άσε ρε φίλε. Του αρέσει ο πόνσε αλλά δεν μπορούμε να δώσουμε 1.2 εκ για να μην παρεξηγηθουν τα καμάρια μας τα άλλα ότι κάποιος παίρνει περισσότερα.

Christos21Loukerni - 24/5/2019 06:28

Πρόεδρε ακολούθα το πλάνο σου, της Υγείας και της Νοικοκυροσύνης!

Πολλοί εδώ μέσα επιθυμήσαν εποχές ενικ...

george2121 - 24/5/2019 10:22

Νοικοκυροσυνη και υγεία είναι να μην στερείσαι τα βασικά και τα αναγκαία...

mono_aek_r21 - 24/5/2019 16:53

Πολύ σωστά. Αναγκαίο λοιπόν τώρα είναι το σπίτι μας και δυστυχώς δεν μπορούμε παράλληλα να πηγαίνουμε κάθε καλοκαίρι διακοπές στην Καραϊβική. Όταν με το καλό μπούμε στο σπίτι μας, γλυτώσουμες τα ενοίκια και αποκτήσουμε πραγματική δυναμική, τότε θα πάμε και στην Καραϊβική και στη Χαβάη. Τώρα σφίγγουμε για λίγο το ζωνάρι και κάνουμε υπομονή. Μην κοιτάτε τα 2 ή 3 επόμενα χρόνια, κοιτάτε τα επόμενα 20 ή 30. Πάντα φιλικά.

Sapient1924 - 24/5/2019 23:20

Δηλαδή για να δω καλύτερο παίκτη από τον Μάνταλο πρέπει να περιμένω 20 χρόνια ...???

mono_aek_r21 - 25/5/2019 17:29

Εμένα δεν με χαλάει να κάνω υπομονή για μερικά χρόνια ακόμη γνωρίζοντας τι θα ακολουθήσει με το γήπεδο. Αν εσύ χαλιέσαι τόσο, βρες μας τη διαδοχη λύση κ ακολουθαμε.

stef1970 - 23/5/2019 15:53

Ο Μελισσανιδης ήταν ξεκάθαρος απο την αρχη που μπηκε στην ΑΕΚ, όσον αφορά την οικονομική του πολιτική. Ο άνθρωπος οτι υποσχέθηκε το εκανε : κυπελλο, πρωταθλημα, Τ.Λ., γηπεδο, γραφεία, προπονητικό κεντρο, οικονομικη σταθερότητα.

Απο κει και περα αν υπαρχει αλλος ας έρθει να αναλάβει την ομάδα και να βάλει τα 10δες εκατ. Ευρώ. Το θεμα ειναι να μην κλαίμε μετά...... Συνέχεια
Εγω προσωπικά προτιμώ τον Μελισσανιδη ( με την οποια πολιτικη ακολουθει και τα οποια μειον του ) απο τους κατα καιρους σωτήρες που ειχαν αναλαβει την ομαδα και έφτασαν στο σημείο να την πουλάνε για 1 ευρω και τελικά την παράτησαν στη μοίρα της με 40 εκατ. Ευρω χρέη.

Απο αυτους που γκρέμισαν το γηπεδο χωρις λογο μεχρι και τους πιο προσφατους που υποσχέθηκαν γηπεδα 50000 θεσεων και δεν έκαναν απολυτως τιποτα .

Τουλαχιστον ο Τιγρης αποτελεί εγγύηση για την ομαδα σε ολα τα επίπεδα...

LambisAEK1950 - 24/5/2019 01:56

Αυτά περίπου έγραψα κι εγώ, με διαφορετικά επιχειρήματα μεν, αλλά με το ίδιο νόημα και πέσανε να με φάνε! Το πάθημα της Γ' Εθνικής δεν μας έγινε μάθημα....

Sapient1924 - 24/5/2019 01:43

Μετά από αυτές της δηλώσεις , κατάλαβε κανείς γιατί ΔΕΝ ο Πόνσε και ούτε καν ήρθε ο πατέρας του να μιλήσει ..???

Γιατί ΔΕΝ θέλουν να έρθουν οι παίκτες που κοιτάμε ..??

Εγώ ( ο φιτσούλοβιτς ) που είμαι στην ομάδα βλέποντας τους στόχους της ομάδας και ακούγοντας της δηλώσεις αυτές , γιατί πρέπει να δίνω σε κάθε ματς το 100% (με κίνδυνο τραυματισμού ) και να μην γίνω... Συνέχεια δημόσιος υπαλλήλος ...??

stevepyr - 24/5/2019 01:32

Τιγραρε, σωστη διαχείριση και ισολογισμός δε σημαινει τσιγκουνιά και πειραματα.

Η ομαδα θελει παικταραδες και ο κοσμος οταν δει προσπάθεια, παντα ανταμειβει...

ΜΟΝΟ ετσι τα κερδη θα ειναι για ολους πολλαπλα!!

ΑΕΚΑΡΑ-ΣΥΡΟΣ

summoning21 - 23/5/2019 11:00

Καλώς ή κακώς έτσι είναι τα πράγματα στο ποδόσφαιρο.Αν δεν βάλεις λεφτά δεν πας πουθενά.Σίγουρα θεωρώ ότι ο πρόεδρος έχει κάνει πιο πολλά καλά σε σχέση με αποτυχίες όπως η φετινή χρονιά.Μόνο και μόνο που φτιάχνει το γήπεδο αλλάζουν πάρα πολλά πράγματα στην ομάδα αλλά με ανυσηχούν χθεσινές δηλώσεις του όπως ότι το θεωρεί επιτυχία ότι πήγαμε σε 4 τελικούς και κερδίσαμε τον 1.Δεν νομίζω ότι αυτό είναι επιτυχία γιατί μιλάμε για την Α.Ε.Κ. και θα πρέπει να διεκδικεί το κύπελλο κάθε φορά που... Συνέχεια θα τις δίνεται η ευκαιρία και όχι αυτό το χάλι που έιδαμε σε 3 τελικούς.Βλέπω φέτος πάλι τα ίδια μεταγραφικά σύμφωνα με αυτά που είπε αλλά τουλάχιστον ας πάρει παίχτες που μπορούν να δώσουν κάτι...θα δούμε...ΜΟΝΟ ΑΕΚ!!!

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 24/5/2019 00:46

Βαλε το Minas Morgul να παιζει και ολα καλα αδερφε ! Μονο ΑΕΚ!

Constantinoupoli86 - 24/5/2019 00:18

Ρε παιδιά εσείς που λέτε να πάμε με παίχτες τέτοιου επιπέδου, ελπίζω να μη σας δω του χρόνου όταν θα παίζουμε σε Τούμπα ή Καραϊσκάκη να γράφετε εδώ μέσα "ψοφίμια", "φύγετε από δω ξεφτίλες" και τέτοια. Γιατί μερικοί αλλιώς τα λέτε τη μία αλλιώς τα λέτε την άλλη. Χτες και προχτές μερικοί γκρινιάζατε για τις μεταγραφές και σήμερα επειδή μίλησε ο Τίγρης τα βλέπετε σωστά. Οι περισσότεροι εδώ μέσα στηρίζουμε τον Τίγρη και θα τον στηρίζουμε, και πάντα θα εκτιμούμε τα όσα έκανε και κάνει για την... Συνέχεια ομάδα μας. Αλλά με ενοχλεί όμως που κάποιοι μπήκατε εδώ μέσα να κράξετε άλλους και να τους βγάλετε "δήθεν ΑΕΚτζήδες" και τα ρέστα. Ηρεμία επιτέλους. Όλοι ΑΕΚ είμαστε όλοι το καλό της ομάδας θέλουμε, πλην φυσικά κάποιων ελαχίστων που υπάρχουν μόνο και μόνο για να γκρινιάζουνε!

panos365 - 23/5/2019 13:00

και παλια η ΑΕΚ τοσα διαρκειας ειχε αλλα ο Μελ εφερνε παιχταραδες..και πληρωνε και τα πιο πολλα λεφτα σε αρκετες περιπτωσεις κλεβοντας παιχτες απο τους αντιπαλους..δεν μπορω να καταλαβω τι συμβαινει πραγματικα κριμα

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 24/5/2019 00:10

financial fair play συμβαινει.Και οτι υποκατηγορια φερει αυτο μαζι του.

franki - 23/5/2019 15:06

Αυτα που λεει και πρατει ο κ προεδρος ειναι μαθηματα ζωης τροπου διαχειρησης και διοικησης καθως και εργασιας τα οποια ο μεσος ανθρωπος ουτε θα κατανοηση ουτε θα αντιληφθη στην διαρκεια του βιου του οσοι ειστε νεοι καλα θα κανετε να ακουτε με προσοχη και να πρατετε με συνεση

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 24/5/2019 00:02

Ευγε.

the_teacher - 23/5/2019 14:39

Καληνύχτα. Τα λέμε του αντιχρονου

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 23:58

του αντιχρονου....απ εξω .Να παιρνεις μυρωδια.....

ilias_kappa - 23/5/2019 15:03

Αυτή είναι η συνταγή για την επιτυχία, δεν υπάρχει άλλη εκτός αν έχεις πίσω σου τίποτα Άραβες να σπρώχνουν χρήμα, ή αγωνίζείσαι στην premieleague με τα τεράστια έσοδα από τηλεοπτικά και χορηγούς Όραμα και πλάνο, το οποίο τηρείται πιστά, με βασικούς άξονες το νέο γήπεδο, σύγχρονο προπονητικό και επένδυση στα τμήματα υποδομής και scouting. Στο τελευταίο υστερούμε. Μαζί με υπομονή και στήριξη από τον κόσμο. Όταν φτάσουμε στο σημείο να πουλάμε ακριβά, τότε θα περιμένω να αγοράζουμε και ακριβά.... Συνέχεια Για αυτά τα δυο χρειάζονται βέβαια και κονέ με γνωστούς μανατζαραίους. Και σαν οπαδός μπορεί να μην μου αρέσουν κάποια από τα παραπάνω αλλά έτσι παίζεται το παιχνίδι στο σύγχρονο ποδόσφαιρο.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 23:54

Απλα και ρεαλιστικα.ρισπεκτ αδερφε.

petrosioannidis747 - 23/5/2019 15:52

Πρόεδρε εχω 3 παιδια και γυναικα κιτρινομαυρη. Για να έρθω γηπεδο οικογενειακός φέτος σε Ευρώπη και ντέρμπυ θυσιασα όλες τις βόλτες κυριολεκτικά των συγκεκριμένων μηνών.Με Σιμοες και τσιγκρινσκι και μπακασετα δε νομιζω να με ξαναδεις ουτε στην Αγια Σοφία. Δε νομιζω να θυσιασες παραπάνω απο εμενα για την ΑΕΚ

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 23:52

Οταν η ''αγαπη/καψουρα/ερωτας'' για την ΑΕΚ ,μπαινουν στην λογικη και αναλυση που παραθετεις ,

τοτε παυει να υπαρχει το εξης μαγικο και σημαντικο.Η ανιδιοτελή αγαπη για την ΑΕΚ.Βρες αλλους τροπους διασκεδασης για την οικογενεια και εσενα,και ασε εμας απ του διαολου την μανα να βγαζουμε διαρκειας και να μετραμε εκατονταδες χιλιομετρα για να βρεθουμε ξανα στην σαντα φε,και μεχρι να γινει ,να δακρυζουμε μονο και μονο στην σκεψη.-

R21_AEK - 23/5/2019 15:53

Προεδρε εδω εισαι λαθος αν πχ φερεις καποιους παιχτες σε μια καλη ηλικια τους αγορασεις 2-3εκ και μετα τους πουλας 10-15-20 εκ τοτε εισαι κερδισμενος πρεπει καποια στιγμη να επενδυσεις δεν γινεται μονο διαχειριση

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 23:45

Αυτα, με την ευκολια που τα λες(αλλα δυσκολα στην πραξη και για να γινουν χρειαζονται χρονια ,και στελεχωση με τους καλυτερους παγκοσμιως)στο football manager που πιθανον να παιζεις.

Dull_Knife_73 - 23/5/2019 23:11

Το πλάνο δεν αλλάζει αλλά το εκτελείς λάθος :


1. Αφού λειτουργείς ρεαλιστικά, επιλέγεις ρεαλιστή προπονητή που -με βάση τους παίκτες που μπορούμε να αποκτήσουμε- αναγκαστικά δίνει βάση στην άμυνα και μεταδίδει πάθος. Ενώ έχουμε τέτοιον προπονητή εσύ δεν τον θέλεις. Καλύτερος υπάρχει, μιλάω πάντα για το τι μπορείς να βρεις με... Συνέχεια τα χρήματα που εισαι διατεθειμένος να δώσεις σε προπονητή και παίκτες.


2. Εφόσον θες να πας έτσι όπως λες, παίρνεις τεχνικό διευθυντή με άκρες ώστε να έχεις την πιθανότητα να βρεις Γιόχανσον και Σιμόες με λίγα χρήματα. Επίσης σε συνεργασία με τον προπονητή να μπορεί να κλείνει τους περισσότερους παίκτες από νωρίς και στο τέλος να χτυπάμε κανένα λαβράκι που θα πέφτει η τιμή του και θέλει η ομάδα του να τον ξεφορτωθεί (βλέπε Αραούχο πρόπερσι). Είναι τέτοιος ο Λυμπερόπουλος;


3. Εφόσον θες να ζήσεις με τα έσοδα όπως λες, πας στον Σεγκούρα στην Μπαρτσελόνα και ζητάς να σου προτείνει κάποιον που να αναλάβει τις ακαδημίες. Σκοπός να βγάζεις έναν Παπασταθόπουλο κάθε 3-4 χρόνια και έναν Γαλανόπουλο τη διετία. Αν είσαι τυχερός μπορεί να βγάλεις και περισσότερους. Έχει γίνει κάτι τέτοιο;


4. Όταν λες "βγάζω 100 και δίνω 99" εννοούσες και το γήπεδο; Δεν το είχες διευκρινίσει όταν το πρωτοείπες.


Εγώ λέω το εξής. Πως δεν έχουμε Αραούχο, δεν ασχολούμαστε με Πόνσε κλπ γιατί έχουν συμβόλαια 1,2 εκατομμύρια. Δεν ασχοληθήκαμε με Χολτσχάουζερ γιατί ζήτησε συμβόλαιο 700 χιλιάρικα. Δεν ασχολούμαστε με κανένα παίκτη που θέλει έστω 500 ή 600, αυτό βλέπω. Λυπάμαι που σου το λέω αλλά έτσι ούτε σε ομίλους θα μπαίνουμε, ούτε υπεραξία θα βλέπουν οι παίκτες, ούτε θα έχουν καμμιά διάθεση να έρχονται στο πρωτάθλημα της καφρίλας. Και στο τέλος οι χαμένοι θα είμαστε εμείς. Υπάρχει η χρηστή διαχείριση (και είμαι μαζί σου σε αυτό) και υπάρχει και η οργανωμένη έξυπνη χρηστή διαχείριση την οποία δεν έχουμε και ούτε και θέλουμε να αποκτήσουμε όπως φαίνεται.

Dull_Knife_73 - 23/5/2019 23:43

Αν τα πράγματα πάνε έτσι όπως δείχνουν, η φετινή χρονιά θα είναι χειρότερη από τη χρονιά του υποβιβασμού. Δεν εννοώ πως θα πέσουμε. Εννοώ πως τα χρόνια εκείνα ξέραμε την παράγκα του γάβρου. Ξέραμε πως είμασταν χρεωμένοι. Ξέραμε πως δεν είχαμε χρήματα και χρωστούσαμε παντου. Δεν υπήρχε ελπίδα, υπήρχε όμως συσπείρωση.... Συνέχεια
Και όταν πέσαμε έφερες την ελπίδα. Την ελπίδα πως θα ξαναγεννηθούμε. Την ελπίδα πως τα λάθη θα μείνουν στο παρελθόν. Την ελπίδα πως σαν ποδοσφαιράνθρωπος θα φτιάξεις μια οργανωμένη ομάδα. την ελπίδα για το γήπεδο και την ελπίδα πως θα πέσει η χούντα του γάβρου και δε θα αδικηθούμε ξανά με δόλο.


Τώρα από όλα αυτά έχουμε δει μόνο το γήπεδο και προπονητικό. Δεν το λέω λίγο, σύγχώρα με αν φαίνεται έτσι. Αλλά δεν έχουμε δει την οργάνωση που θέλαμε. Δεν έχουμε δει το μικρό λιθαράκι που θα μας κάνει να πιστεύουμε πως θα γίνουμε πχ Σάλτσμπουργκ που έφτασε στους 4 πέρυσι. Όσο για την αδικία, την έχουμε νοιώσει στο πετσί μας με τους γάβρους του βορρά σε δυο κύπελλα κι ας μην είναι στο επίπεδο των κανονικών γάβρων ακόμα. Αλλά όπως βλέπεις κι αυτές περνάνε στο ντούκου γιατί ως λαός αυτομαστιγωνόμαστε για τα λάθη μας και μόνο. Και βλέποντας τους άλλους να δυναμώνουν, χάνουμε το σημαντικότερο, την ελπίδα.


Κι αν φέτος η ομάδα είναι απελπιστική όπως πέρυσι, αν φοβόμαστε να πάμε στο τηγάνι του βορρά και του νότου μήπως ξεφτυλιστούμε, αν δεν περάσουμε στους ομίλους ή αν φάμε μια ακόμα τιμωρία μιας και είμαστε με αναστολή, πολύς κόσμος θα αποξενωθεί περισσότερο. Μη νομίζεις πως ο κόσμος που τρώει σφαλιάρα και ματώνει στην κανονική του ζωή γουστάρει να τρώει κι άλλη μία στο γήπεδο βλέποντας τόσα λάθη στον σχεδιασμό. Η ήττα αντέχεται, η ήττα όπως πέρυσι που τα δίναμε όλα συσπειρώνει και δε χωρίζει. Η ήττα όμως από αστείο σχεδιασμό και εμμονές, η ήττα με κόσμο ξενερωμένο που δεν πιστεύει πως υπάρχει όραμα για εκείνη, δεν αντέχεται και συγγνώμη που σου το λέω. Και το γήπεδο θα γίνει αξιοθέατο και όχι το σπίτι μας. Γιατί αν η ομάδα που είναι μέσα εξευτελίζεται όπως η φετινή, θα πηγαίνουμε μόνο οι λίγοι να τη δούμε μόλις ξεφτίσει η χρυσόσκονη του καινούριου.

Μη βάλεις πολλά, απλά κάνε τα λογικά...

AEKsketo - 23/5/2019 18:15

Ρωταω και εγω κατι καλοπροαιρετα!

Αφου θα βαζει 99 απο τα 100 μπορει η διοικηση να μας παρουσιασει ενα οικονομικο πλανο; Δηλαδη να μας ποτε ποτε προβλεπεται η ΑΕΚ να βγαζει χρηματα και αυτα ΟΛΑ να μπαινουν για την αγωνιστικη ενισχυση της και μονο;

Γιατι αυτη την στιγμη τα εσοδα της ομαδας πρεπει να αντεξουν και το γηπεδο αν δηλαδη μπει η ομαδα... Συνέχεια εκει να περιμενουμε και αγωνιστικη ανοιξη;

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 22:52

Ναι απο εκει και μετα κανεις τα κουμαντα σου αλλιως.Και ειναι το πρωτο πραγμα που ειπε οταν ανελαβε.καθηστε και δειτε της συνεντευξεις του απο τοτε φιλε.Οτι ειπε ,αυτο κανει.Ειναι ο μονος δρομος και τροπος για μια ΑΕΚ οπως την θελουμε ολοι.

skepR21 - 23/5/2019 22:51

Εμένα δε με νοιάζουν τα εκατομμύρια. Με νοιάζει να δω την ΑΕΚ που θα σκυλιαζει για τη νίκη σε κάθε ματς όπως το 2018. Και όχι τα φλου ματς και η ηττοπαθεια-απαθεια που είδαμε φέτος.


Άσχετο αλλά δε θέλω να δω πάλι 25 δοκαρια. Έλεος ρε παιδιά τι γκαντεμιά ήταν αυτή φέτος?

asterixovelix21 - 23/5/2019 18:13

Κανένας δεν ζηταει παράλογες μεταγραφές, εάν για παράδειγμα αγοράσουμε 5 ποδοσφαιριστές δίνοντας συνολικά 10 εκατ δεν νομίζω ότι θα υπερχεωθει η ομάδα, αντίθετα, τα διάρκειας θα εκτοξευθούν και η ομάδα θα έχει τεράστια έσοδα, αλλά Δυστηχως από ότι βλέπω δεν...! Τουλάχιστον εάν δεν υπάρχει διάθεση για μεταγραφές επιπέδου ΑΕΚ κάντε σωστό σκαουτινκ μήπως και πετύχουμε καλούς και φθηνούς παίκτες όπως επί Μιλονανοβιτς (σιμοες, γιοχανσον, και άλλοι) ΔΥΣΤΗΧΩΣ ο ΛΥΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΧΕΙ..... Συνέχεια μακάρι να διαψευστώ θα το χαρώ πραγματικά αλλά τα πρώτα δείγματα για την καινούργια σεζόν είναι αποκαρδυωτικα.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 22:37

λες να μην μπορει αυτος να το σκεφτει αυτο που γραφεις στην αρχη ; υπαρχουν πραγματα ομως οταν χτιζεις κατι μεγαλο ,το οποιο απαιτει ποσά που ουτε στα ονειρα μας ,ποσο μαλλον να τα διαχειριστουμε εμεις ,πραγματα λοιπον που απαιτουν λεπτομερεις και με ακριβεια σχεδιασμους και εκτελεση τους ...αραξτε ,αγαπηστε την ομαδα μεινετε κοντα της και ολα θα γινουν ,μπαινουμε στο σπιτι μας το πιο βασικο απ ολα .Ξερει καλα αυτος τι πρεπει και ποτε πρεπει να γινει το καθε τι ...

FFC21 - 23/5/2019 22:28

Βγαζω 100 και χαλαω 99.Μαλλον βγαζω 100 και χαλαω 10.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 22:30

ετσι εγινε αυτος που εγινε, και ετσι χτιζεις κατι μεγαλο,μας αρεσει η οχι αδερφε, ετσι μονο γινεται .υπομονη και κοντα στην ομαδα εμεις,το καθηκον μας .

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 23:31

Εσεις που διαφωνειτε,περιμενουμε να ανακοινωσετε το ιβεντ σας με σπανια αυτοκινητα συλλεκτικα και να μπειτε στην ομαδα με καμια 50ρια εκ ο καθενας να την κανετε μεγαλη με τον δικο σας τροπο...

DMS_21 - 23/5/2019 22:05

Αυτό που προσωπικά με κάνει και απορώ, είναι πως ορισμένοι θεωρούν ακόμα ότι ο ιδανικός τρόπος για να φτιάξεις καλή ομάδα είναι να ξοδεύεις πολλά χρήματα... Όταν την τελευταία δεκαετία μόνο, αλλά και νωρίτερα, έχουμε δει απίστευτα παλτά ακριβοπληρωμένα να περνάνε από τη χώρα μας.

Έτσι στα γρήγορα θυμάμαι κάτι Μπόρχα, Εμενίκε, Βαλντέζ, Μπερμπάτοφ, Γκοβού, Εσιέν, Τουρέ, Ένγκελς... Άμα κάτσω κ γράφω δεν θα τελειώσω...... Συνέχεια
Οι ομάδες φτιάχνονται από σωστές ποδοσφαιρικές επιλογές. Άλλωστε όλοι οι παιχταράδες που έφτασαν να κοστίζουν αρκετά λεφτά, κάποτε αγοράστηκαν για πολύ λιγότερα. Πάλι αν ξεκινήσω να γράφω δεν θα τελειώσω...

Αυτό που πρέπει πιστεύω να μας απασχολεί, είναι να βλέπουμε από την διοίκηση, ότι αξιοποιεί σωστά τα οποία χρήματα επιλέγει να επενδύσει. Να έχει ανθρώπους που ξέρουν από ποδόσφαιρο με μάτι που κόβει, ικανούς να χτίσουν μια ομάδα ανταγωνιστική αξιοποιώντας πάντα με τον καλύτερο τρόπο το διαθέσιμο μπάτζετ.

Αυτό είναι που προσωπικά με στενοχωρεί περισσότερο. Ότι δεν έχουμε ένα αξιόλογο τιμ να βρίσκει παίκτες, προπονητές και γενικά να προωθεί το ποδοσφαιρικό μας πλάνο αξιόπιστα...

sol - 23/5/2019 21:55

Μερικοί μου φαίνεται έχουν ξεχάσει κάτι enic - netmed - τροχαναδες και πάει λέγοντας... Χαλαρώστε οι ομάδα βρίσκεται σε άνοδο σε όλα τα επίπεδα λογικό είναι ότι θα γίνουνε και λάθη τα καλύτερα έρχονται μόνο ΑΕΚ.....

marios69 - 23/5/2019 20:56

Σίγουρα σε κάποια πράγματα να έχουμε άλλη γνώμη, να θέλαμε διαφορετική αντιμετώπιση, δεν μπορούμε όμως να πούμε ότι δεν είναι ειλικρινής και δεν βάζει τον εαυτό του πρώτο στις άστοχες επιλογές που έγιναν εφέτος. Σίγουρα εφέτος θα γίνουν πιό προσεκτικές κινήσεις και το αποτέλεσμα θα είναι πολύ καλύτερο. Αυτό που πρέπει να καταλάβουμε όλοι είναι να μην ξαναγίνουν τα λάθη του παρελθόντος και ξαναμπεί η ομάδα σε περιπέτειες. Τέλος νομίζω η αγάπη μας και η στήριξη στην ομάδα μας δεν πρέπει... Συνέχεια να επηρεάζεται από προπονητές, μεταγραφές κλπ.Την ΑΕΚ υποστηριζουμε ,και όσους περιβάλλουν τον οργανισμό.

andre21 - 23/5/2019 20:44

this is AEK......όποιος γουστάρει ακολουθεί.....

ORIGINAL SCORPION - 23/5/2019 20:03

Και πολύ καλά θα κάνεις...

... είδαμε τι πάθαμε εμείς και τι παθαίνει ο βαζελος...

... που να δεις τι θα γίνει με τον μπαοργκ όταν θα πέσει ο ΣΥΡΙΖΔ (Το Δ= Δεξια φυσικά)

Vasilis.A E K. HAIDARI - 23/5/2019 17:27

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ,ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ Η' ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ,ΟΜΩΣ ΝΟΙΩΘΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΠΩ ΤΟΥΤΟ, ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΖΟΥΜΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ,ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ,ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ......................ΕΠΙΣΗΣ Η ΠΙΚΡΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙΞΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΛΗΣΜΟΝΕΙ Η' ΔΕΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΖΗΣΕΙ, ΕΡΩΤΩ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ...............[... Συνέχεια ΣΗΜ'' στην ΑΓΓΛΙΑ Η ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ πραγματοποιησε μια τραγικη αγωνιστικη χρονια, αυτο ομως δεν εμποδισε τους φιλους της να εξαντλησουν ολα τα διαρκειας της νεας ποδοσφαιρικης χρονιας,χωρις να γνωριζουν ποια θα ειναι η πολιτικη της ομαδας στο θεμα των μεταγραφων κλπ. ] ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΤΟΤΕ Κ Α Λ Η Ν Υ Χ Τ Α ΜΑΣ....................Α Ε Κ Α Ρ Α .....ΤΕΛΟΣ.....

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 19:05

Άλλο να διδάσκεσαι από τα λάθη του παρελθόντος και άλλο να χρησιμοποιείς το παρελθόν ως "μπαμπούλα" για να μην προχωράς και να μένεις στη στασιμότητα. Λάθος του παρελθόντος κατά τη γνώμη μου δεν ήτανε οι ακριβές μεταγραφές, πάντα τις φθηνότερες μεταγραφές κάναμε, αλλά η κακοδιαχείριση και οι ιδιοτελείς σκοποί κάποιων διοικήσεων (Ψωμιάδη, διοικήσεις που ακολούθησαν το άρθρο 44 κλπ). Θεωρώ ότι πλέον δεν υπάρχουν ιδιοτελείς σκοποί, ότι υπάρχει εντιμότητα στη... Συνέχεια διαχείριση, ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι αυτό που ήτανε τα τελευταία 20 χρόνια όσον αφορά το εξωαγωνιστικό παρασκήνιο (χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι και τώρα δεν επιβιώνουν κάποια καρκινώματα του παρελθόντος). Δεν είπε κανείς ότι δεν θα γίνουν λάθη, ότι δεν θα γίνουν πισωγυρίσματα, ότι δεν πρέπει να γίνονται προσεκτικές κινήσεις. Όλα αυτά όμως σε τίποτα δε δικαιολογούν τη συνειδητή κάθε χρόνο υποβάθμιση της αγωνιστικής μας δύναμης σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας. Αυτό είναι ένα γεγονός που απ΄ ό,τι φαίνεται δεν είναι και τόσο "προσωρινό" όσο πιστεύαμε στην αρχή, μάλλον πρόκειται για πάγια πολιτική. Δεν διαφωνώ ότι πρέπει να δοθεί έμφαση στις υλικές υποδομές (γήπεδο, προπονητικό κέντρο κλπ), όμως η πείρα δείχνει ότι αν αυτά δε συνδυάζονται και με αγωνιστική ενίσχυση η ανάκαμψη θα γίνεται όλο και πιο δύσκολη παρόλες τις υλικοτεχνικές υποδομές που θα έχεις.

Hlektrogiannis - 23/5/2019 22:33

Φίλε μου αναφέρεις ότι δεν ενισχθηκαμε.. αναφέρεις ότι δεν πήραμε ακριβούς παίκτες...

Αναφέρεις το παρασκήνιο...

Αναφέρεις την σταδιακή υποβάθμιση της ομάδας...

Εγώ βλέπω

Από την τρίτη στην πρώτη κατηγορία συνεχή αναβάθμιση...... Συνέχεια
Βλέπω κάθε χρόνο καλύτερους παίκτες..(Αραούχο- Πόνσε, Χριστοδουλόπουλος- Αργεντινός, κριστισιτς, κτλ, και με λάθη γιαννιωτας, αλεφ κτλ.

Αλλά αν έπαιρνες το πρωτάθλημα ποιος σου λέει ότι δεν θα εδεινες τις οψιόν αγοράς?

Προπονητικό? Κάθε χρόνο και καλύτερο,

Ερασιτεχνική? Νέα κτήρια!

Γήπεδο? Με πόσα προβλήματα? Ιδιόκτητο! Χωρίς δάνειο!

Τι να πρωτοαναφερω... Σε όλα τα επίπεδα κάθε χρόνο αναβάθμιση... Μικρή? Ναι!

Αλλά αναβάθμιση....

Λάθη? Ναι! Αλλά όχι ότι δεν προσπαθούν!

Δεν θέλω άλλους ψωμιαδηδες ΚΤΛ..

Δεν θέλω παρασκήνιο σαν το παοκ .. ολυμπιακό..

Δεν θέλω σε τίποτα που να τους θυμίζει...

Δεν θέλω πετσινα.

Δεν θέλω δανεικούς σε όλη την Ελλάδα..

Δεν θέλω μια από τα ίδια στα πάντα...

Θέλω να είμαι ΑΕΚ και να μην παίρνω πρωτάθλημα και κύπελλο χωρίς την αξία μου..

Δεν θέλω να στεναχωριέμαι να είμαι ΑΕΚ..

ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΙΦΑΝΟΣ ΑΕΚΤΖΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΛΑΙΩ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΩ ΚΑΤΗΓΟΡΊΑ...

ΝΑ ΜΗΝ ΠΟΝΑΩ ΓΙΑ 24 ΧΡΌΝΙΑ..

συγνώμη αν σε κούρασα και δεν πιστεύω ότι τα λέτε από κακό όλα αυτά.

Το ξέρω ότι θέλετε να μεγαλώνουμε όλο και πιο γρήγορα.. αλλά δεν πειράζει!

Ζούμε περιφανοι..γιατι είμαστε ΑΕΚΑΡΑ!

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 23:37

Τα έχουμε πει χιλιάδες φορές αυτά τα πράγματα, και θα τα ξαναλέμε άλλες τόσες και θα ευχαριστούμε τον Μελισανίδη στον αιώνα τον άπαντα. Όμως η ζωή συνεχίζεται και προχωράει!

gerolykos - 23/5/2019 19:44

Παληκαρι μου δεν ειναι ετσι ακριβως..... πια υποβαθμιση? πρωταθλημα πηραμε.... ξεχναμε γρηγορα μαλλον... ολα και ολοι θα κριθουν οταν μπουμε σπιτι μας.... αλλα αν σκεφτουμε οτι πηραμε πρωταθλημα την περσινη χρονια και ειμασταν τριτοι σε φιλαθους στο γηπεδο.... κατι δεν κανουμε καλα και εμεις..... και δεν μιλαω να γεμιζε το οακα.... γιατι τα λεφτα ισως δεν φτανουν για ολους.... αλλα ημαρτον.... ροτεισον να καναμε στους φιλαθλους μας με παρουσια μια φορα τον μηνα..... μην πω και μια φορα το... Συνέχεια 2μηνο.... επρεπε να ηταν στο γηπεδο ανετα 30.000 καθε φορα..... δεν ξερω αν διαφωνει κανεις

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 20:04

Το πρωτάθλημα το πήρες εκμεταλλευόμενος και τα λάθη των άλλων. Αλλά την επόμενη χρονιά αποδυναμώθηκες αντί να δυναμώσεις και δεν πήρες τίποτα, που είναι και το λογικό. Αν εσύ τα βλέπεις όλα όμορφα είναι δικαίωμά σου. Εγώ λέω αυτό που βλέπω. Το ρόστερ της ΑΕΚ φέτος θα κινηθεί σε επίπεδα λίγο πάνω από Άρη και Ατρόμητο και μακάρι να βγω ψεύτης. Στα ντέρμπι σε τούμπα και Καραϊσκάκη βλέπω να τα τρώμε εύκολα, όπως και πέρυσι. Όπως και να 'χει εγώ στο γήπεδο θα είμαι και το διαρκείας μου θα... Συνέχεια το πάρω. Από κει και πέρα ΑΕΚόμετρο δεν βάζω σε κανέναν!

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 21:23

@Constantinoupoli86


Αδερφέ, είναι σαν να λες με λίγα λόγια, ότι το πήραμε κατά τύχη, το πρωτάθλημα. Πάντως, αυτό που με έχει εκπλήξει με όλους εδώ, είναι ότι 23 Μαΐου, έχει βγει το συμπέρασμα, ότι παραδώσαμε τα όπλα και ήμαστε καλυμμένοι, με την 3η θέση. Από που κι ως που;... Συνέχεια

Καταρχάς, η μόνη ομάδα που έχει αρχίσει την ενίσχυση είναι ο Ολυμπιακός, ο οποίος και ξεκινάει από νωρίς τις υποχρεώσεις του και θέλει να έχει έτοιμο το ρόστερ. Μην ξεχνάμε, πώς η πρώτη - ουσιαστικά - μεταγραφή του, θα είναι ο Βαλμπουενά.


Όσο, για τον ΠΑΟΚ, ποιο πολύ έχει αποδυναμωθεί, παρά έχει ενισχυθεί. Έχουν φύγει οι «σίγουροι» Βαρέλα και Σάκχοφ, ενώ και ο Ολιβέιρα, δύσκολα θα παραμείνει, αφού ήταν δανεικός.


Προσοχή, εγώ δεν θέλω να κρίνω τίποτα ακόμα. Αλλά δεν μπορώ και να διαβάζω μονίμως, για τους αντιπάλους μας, που ενισχύονται, οι οποίοι ουσιαστικά, βρίσκονται και αυτοί στο μηδέν!

gerolykos - 23/5/2019 21:05

Συμπαθαμε..... αλλα λογια ναγαπιομαστε.....

Constantin21 - 23/5/2019 18:57

Επειδή γκρινιάζετε όλοι και κάνετε άστοχες συγκρίσεις, ακούστε: Ο Σαββίδης δε βάζει λεφτά από την τσέπη του. Αυτά που βάζει είναι του Ρώσου φορολογούμενου.

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Ούτε ο Τζεφ Μπέζος που έχει την Άμαζον δε ρίχνει 130 μύρια στον κουβά της Σούπερ λίγκας κι άλλα τόσα για επενδύσεις σε μίντια. Ο Σαββίδης άλλωστε δεν έχει επουδενί τέτοια επιφάνεια.... Συνέχεια
Εγώ στηρίζω μια νοικορεμένη ΑΕΚ.

tommy_21 - 23/5/2019 17:22

καποια παληκαρια εδω μεσα ονειρευομασταν παιχταραδες ,ακομα και τροπαιο europaleague οταν ανελαβε ο Μελλισανιδης..δυστιχος μαλλον γερασε και δεν εχει τα ιδια ονειρα με εμας...

gerolykos - 23/5/2019 18:54

φυσικα δεν εχει τα ιδια ονειρα με σενα...... εσενα ειναι ο παχταρας..... εκεινου το σπιτι μας.... να βαλουμε με αξιοπρεπεια την κεφαλα μας μεσα...... να γεμιζει η Μαδυτος απο φωνες και μυρωδιες.....

tommy_21 - 23/5/2019 19:30

gerolyke εχεις δικιο οταν λες για το σπιτι μας πρωτα αλλα η οικονομικη επιφανεια του τιγρη υποστηριζει και ομαδαρα ανετα..καλοπροαιρετη κριτικη θα γινεται παντα και θα διεκδικουμε το καλυτερο για την ΑΕΚ ειτε απο τον τιγρη ειτε απο τον φουφουτο...

gerolykos - 23/5/2019 19:52

Παληκαρι μου.... και εσυ εχεις τα δικια σου.... αλλα οταν εχεις γεννηθει στην Φιλαδελφεια.... στην Μαδυτο διπλα στο γηπεδο.... πας εκει απο το 1962 οπως εγω...... κλαιγαμε σαν παιδια την τελευταια μερα.... οταν εχω ακομα κομματια τσιμεντου στο αλονι μου σαν ενθυμιο και το καθισμα μου...... και τωρα βλεπω στα 63 μου οτι θα ξαναμπω εκει που μεγαλωσα..... που δεν πιστευα ποτε οτι θα το ξαναζησω.... αυτο μου αρκει για να μη με νοιαζει ακομα ο παικταρας.... θα ερθει και αυτος να εισαι σιγουρος

ΑΕΚ1957 - 23/5/2019 18:47

Μπραβο προεδρε ετσι!!!! Να μην ξαναζησουμε μαυρες στιγμες!!!!

sithlord - 23/5/2019 15:36

Αδέλφια, εγώ θέλω να κάνω μια υποθετική ερώτηση: Εάν φέτος η ομάδα δεν έμπαινε στους ομίλους του C.L. και δεν έπαιρνε τα 20 εκατ. Ευρώ το γήπεδο μας δεν θα χτίζονταν; Έχω αυτή την απορία γιατί ο Πρόεδρος δήλωσε χθες ότι 15 εκατ. από το C.L θα πάνε στην Αγιά Σοφιά. Εφόσον το γήπεδο είχε ξεκινήσει να γίνεται πριν περάσουμε στους ομίλους σημαίνει ότι τα έσοδα από αυτούς δεν συνυπολογίζονταν για τα έξοδα κατασκευής του Ναού. Άρα, γιατί αυτά τα 15 εκατ. Ευρώ να μην κατευθυνθούν για την ενίσχυση της ομάδας... Συνέχεια με παίκτες κλάσης; Ειλικρινά, όποιος γνωρίζει να μου λύσει αυτή την απορία ας μου απαντήσει καλοπροαίρετα, ευχαριστώ.

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 23/5/2019 18:03

ΤΟΥΣ ΠΑΤΗΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΛΛΟ ΤΩΡΑ,ΑΔΕΡΦΕ...

afev - 23/5/2019 17:41

Aν δεν μπαιναν τα 15, αναγκαστικα θα προβαιναμε σε τραπεζικο δανεισμο, με οτι αυτο συνεπαγεται για το μελλον της ομαδας. Αυτη ηταν η αλλη λυση. Διαλεγεις κι παιρνεις

chrisaek21 - 23/5/2019 17:44

Δεν θα το έπαιρνε η ομάδα το δάνειο!

tommy_21 - 23/5/2019 17:58

λοιπον απο την μια φτιαχνει γηπεδαρα,προπονητικο,γραφεια κ.α που δεν θα γινονταν ουτε σε 10 χρονια χωρις αυτον και τον ευχαριστει γι'αυτο καθε ΑΕΚτζης...απο την αλλη αδικει τον εαυτο του πρωτα απο ολους ο ιδιος αν σκεφτει κανεις οτι την περσινη ομαδα να κρατουσε και να εβαζε εστω 5 εκ. απο τα 30 εκ. σε θεσεις κλειδια για μεταγραφες πιστευω οτι θα τελειωνε τους 2 γαυρους μια και καλη για πολλα χρονια!!!... Συνέχεια
υσ. Για μενα ειναι ΤΙΓΡΗΣ και περιμενω να το επιβεβαιωσει με τις κινησεις του!

dimitris_kr_21 - 23/5/2019 17:41

Το οτι θα μπαίνουμε στο γηπεδο την περίοδο που αγωνιστικά αλλα και μαρκετινίστικα θα ζούμε την απόλυτη ξενέρα μόνο στη ΑΕΚ αυτα....

gerolykos - 23/5/2019 17:35

Επειδη βλεπω πολλα dislike σε φιλους που μιλανε σωστα, και προφανως υπαρχουν πολλα λαμογια εκτος ΑΕΚ εδω και κανουν κακο.... καλυτερα το σαιτ να ζητησει νεα εγγραφη των μελων εδω, με σκαναρισμα το καρτα φιλου της ΜΑΝΑΣ ΑΕΚ..... για να ξερουμε τι λεμε και τι γινετε.....

LambisAEK1950 - 23/5/2019 13:41

Αδέλφια, να μαθαίνουμε από τα λάθη του παρελθόντος! Ας αναρωτηθούμε πού είμασταν το 2013 και πώς φτάσαμε εκεί!!! Η ΑΕΚ στη Γ' Εθνική!!! Γιατί ξοδεύτηκαν πολλά παραπάνω από αυτά που εισέπρατε η ομάδα!!! Σήμερα που μιλάμε και γκρινιάζουμε για το παραμικρό, ξεχνάμε πολύ εύκολα τα όσα έγιναν και γίνονται, χάρη στον Μελισσανίδη!!! Κύπελλο, πρωτάθλημα, συμμετοχή στο Europa League, στο Champions League, Αγιά Σοφιά(!!!!!!), προπονητήριο, ιδιόκτητα γραφεία ΠΑΕ, στέγαση και εξοπλισμός ερασιτεχνικών τμημάτων,... Συνέχεια οικονομική ευρωστία του club...κουράστηκα να γράφω αδέρφια!!! Και....σύμφωνοι...δεν ήταν καλή η χρονιά, όμως τα καλύτερα έρχονται και προσωπικά θέλω να βλέπω την AEK να πρωταγωνιστεί για πολλά χρόνια στο μέλλον, ένα μέλλον που δεν θα είναι οικονομικά υποθηκευμένο, όπως έγινε στο πρόσφατο παρελθόν!!! Ο Μελισσανίδης δεν θα είναι γιά πάντα, το έχει πει και ο ίδιος άλλωστε, η ΑΕΚ όμως θέλουμε να υπάρχει πάνω από πρόσωπα κλπ. γιατί Η ΑΕΚ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΑ, ΕΙΝΑΙ Η "ΣΗΜΑΙΑ" ΤΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΙΑΣ!!!! Ας έχουμε λοιπόν πίστη και όραμα και θα δικαιωθούμε σύντομα, λίγη υπομονή ακόμα και αν είναι δυνατόν όχι τόση πολλή εσωστρέφεια!!! ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΕΚ!!!

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 17:18

Δεν είναι η απόλυτη αλήθεια αυτή. Είναι πολύ απλοϊκή γνώμη και δεν λαμβάνει υπόψη της ότι πέρα από την κακοδιαχείριση υπήρχαν και ένα σωρό άλλοι παράγοντες που οδήγησαν την ΑΕΚ στην καταστροφή.

LambisAEK1950 - 23/5/2019 19:08

Είναι "απλοϊκή γνώμη" η υπερχρέωση της ΑΕΚ με δαπάνες πολύ πάνω από τα έσοδα, την περίοδο 2004-2013?? Οι δεκάδες μεταγραφές κάθε χρόνο??? Οι υπέρογκες αμοιβές σε προπονητές και τα υψηλά συμβόλαια σε αμφιβόλου αξίας παίκτες??? Πώς φτάσαμε να χρωστάει η ομάδα κοντά 40 μύρια ευρώ και απαξιώθηκε να παίζει στη Γ' Εθνική?? Να βλέπουμε το "δάσος" λοιπόν και όχι το "δέντρο"! Απόδειξη οτι μόλις μπήκε μία τάξη στα οικονομικά και μία σωστή διαχείριση και τίτλοι ήρθαν με το "καλημέρα" και Ευρωπαϊκές... Συνέχεια συμμετοχές και το σπουδαιότερο...Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ!!! Και επιπλέον μπαίνουν οι βάσεις για να μην ξαναζήσει η ομάδα "πέτρινα" χρόνια! Λίγη υπομονή ακόμα, δεν χάθηκε το παν επειδή μία χρονιά δεν πήγε καλά!!! Όσο γιά τους "ένα σωρό άλλους παράγοντες", που αόριστα αναφέρεις, θα ήθελα να γίνεις πιό σαφής!! Τίποτα πιό αληθινό από την αμείλικτη γλώσσα των αριθμών!!!

gerolykos - 23/5/2019 21:00

Ευγε..........Λαμπη......

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 22:48

ευγε και στον λαμπη και σε εσενα γερολυκε.μιλας ορθα.

LambisAEK1950 - 24/5/2019 00:45

Να' σαι καλά κι εσύ φίλε ΑΕΚΟΛΑΤΡΗ!! Με υπομονή, πίστη και όραμα θα γίνουν όλα καλύτερα και η ΑΕΚΑΡΑ μας δεν θα ξαναζήσει μαύρες μέρες και πέτρινα χρόνια!!! Μιά βόλτα στο "ναό" που μέρα με τη μέρα σηκώνεται, είναι αρκετή!!!!

LambisAEK1950 - 24/5/2019 00:40

Να' σαι καλά "γερόλυκε"!!! Κι εγώ "γερόλυκος" είμαι!!!

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 23:49

Λάμπη έπρεπε κατά τη γνώμη σου δηλαδή το 2004-2013 να μην παίρναμε Μπλάνκο, Σκόκο και κάποιους παίχτες που κάνανε τη διαφορά. Άρα και πάλι μικρή πλην τίμια ΑΕΚ. Εγώ θεωρώ ότι η κακοδιαχείριση δεν είχε να κάνει με τα συμβόλαια των παιχτών αλλά με τις λαμογιές που γίνονταν από διαφόρους παρατρεχάμενους. Δεν υπήρχε σωστή διαχείριση ως προς τη φιλοσοφία, όχι εξαιτίας των παιχτών. Ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός σου φέρνανε 10 φορές πιο ακριβούς παίχτες, αν δεν είχες και αυτούς... Συνέχεια τους λίγους καλούς που αγόραζες η σφαλιάρα θα πήγαινε σύννεφο. Μην λέμε ό,τι θέλουμε και πολύ περισσότερο μην ρίχνουμε την ευθύνη σε μεγάλους παίχτες που τίμησαν τη φανέλα της ΑΕΚ και πληρώθηκαν όπως τους άξιζε!

LambisAEK1950 - 24/5/2019 00:38

Φίλε "Constantinoupoli86", δεν είπα να μην παίρναμε Μπλάνκο, Σκόκο ή Ριβάλντο, όμως δυστυχώς αυτοί και κάποιοι άλλοι ήταν οι εξαιρέσεις!!! Και δόθηκαν πολλά χρήματα που δεν τα είχε η ΑΕΚ!!! Πώς να το κάνουμε? Η κακοδιαχείριση ήταν παντού, εγώ δεν είπα οτι ήταν μόνο στα συμβόλαια των παικτών. Δεν μπορώ να ξέρω τις λαμογιές των όποιων παρατρεχάμενων, αλλά ουσιαστικά η λάθος "φιλοσοφία" στην οικονομική διαχείριση έφερε την καταστροφή! Έτσι γίνεται όταν ξοδεύεις περισσότερα από όσα έχεις!... Συνέχεια Ουσιαστικά συμφωνείς μαζί μου! Και πουθενά δεν αναφέρομαι σε παίκτες που τίμησαν τη φανέλα της ΑΕΚ!!!

yellowvest - 23/5/2019 17:04

Χαίρομαι που επιτέλους οι ήπιοι τόνοι και οι χαλαρές ανακοινωσούλες μπήκαν στην άκρη και είχαμε κάπως μία πιό δυναμική στάση στις συκοφαντίες και στις προσβολές . Μακάρι αυτή η στάση να διατηρηθεί και μελλοντικά . Όποιος προσβάλλει την ΑΕΚ απαιτείται να παίρνει ανάλογες απαντήσεις ...

ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ - 23/5/2019 11:54

ΕΠΕΝΔΥΩ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΡΙΣΚΑΡΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ,ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΒΓΑΖΩ 100 ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΑ 99 (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΙΟΛΑΣ), ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ, ΑΛΛΑ Δ-Ι-Α-Χ-Ε-Ι-Ρ-Ι-Σ-Τ-Η-Σ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΡΕΑΛ ΚΑΙ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ, ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΡΕΛΑ ΕΣΟΔΑ ΑΠΟ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΚΑΙ ΦΑΝΕΛΕΣ, ΣΕ ΠΟΙΑ ΕΣΟΔΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ; ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΜΑΣ, ΚΛΑΦΤΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΕ.

barlos71 - 23/5/2019 15:36

Διαχειριστές θέλουμε, όχι επενδυτές. Γιατί στο τέλος η ομάδα την πληρώνει.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 23:39

Δεν εχουν ιδεα απο τετοια δυσκολα και μεγαλα πραγματα φιλε.Μονο να μιλανε σαν μπακαληδες για εκατομυρια ξερουν και το μεγαλυτερο ποσο που εχει περασει απ τα χερια τους ειναι κανα χιλιαρικο ευρω.Απ την αλλη θελουν μεγαλη ομαδα τυπου Μπαρτσελονα αλλα δεν γνωριζουν τα στοιχειωδη .Αυτο που ειπες δηλαδη.Οτι τετοιου επιπεδου ομαδες δεν εχουν επενδυτές αλλα διαχειριστές .Ο πρωτος επενδυτης ειναι ο κοσμος /λαος.Μετα ερχονται διαφημίσεις και σπονσορες και μετα ο διαχειριστής... Συνέχεια προεδρος. Δεν κοβουμε ουτε 20χιλ διαρκειας το μινιμουμ και εχουμε και αποψη.ΟΧΙ μεγαλε,αν θες την ομαδα σου ΜΕΓΑΛΗ πρεπει να στηριξεις .

Απο λογια χορτασαμε.

LambisAEK1950 - 24/5/2019 01:26

Σωστός φίλε ΑΕΚΟΛΑΤΡΗ! Ο κόσμος στηρίζει και "επενδύει" ηθικά και υλικά, όσο μπορεί! Παράδειγμα η Manchester United....κακή χρονιά, παίκτες λίγοι για το μέγεθος της ομάδας, λάθη επί λαθών από τη διοίκηση, ανύπαρκτες μεταγραφές, κακό κλίμα στ' αποδυτήρια, τραγικές εμφανίσεις, αλλαγή προπονητή ομως sold out τα διαρκείας εν ριπή οφθαλμού!!! Λέει κάτι αυτό μήπως????

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 12:35

@ΔικηγοροςΣκοτεινωνΥποθεσ


Κι όμως, αυτό το πλάνο θέλει χρόνο, για να μπορεί να λειτουργήσει. Γι'αρχή δεν έχουμε το δικό μας γήπεδο. Όταν θα το έχουμε, θα μπορούμε να λάβουμε χορηγία, μέχρι και για το όνομα του, όπου θα μας αποφέρει αρκετά χρήματα στα ταμεία.... Συνέχεια

Στις φανέλες, για παράδειγμα, έχουμε αυτήν την στιγμή το παραπάνω. Παίρνουμε 5.000.000€, για 3 χρόνια συμβόλαιο από την Capelli Sports. Έσοδα, είναι επίσης τα εισιτήρια και τα διαρκείας, που κόβουμε. Πωλήσεις παιχτών, επίσης.


Όλα αυτά, δεν είναι εύκολο να γίνουν απ'την μία μέρα στην άλλη. Θέλει χρόνο και υπομονή.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 23/5/2019 22:58

Πεστα ρε χρυσε μου ανθρωπε.Δεν καταλαβαινουν το πρωτο απλο ,αλλα πολυ σημαντικο.Πλανο Και Χρονος.

orbon - 23/5/2019 16:29

Οταν οι αλλοι εχουν προεδρους οι οποιοι (για δικους τους λογους, αλλα το κανουν) βαζουν τα λεφτα απο την τσεπη τους, πως ακριβως θα τους συναγωνιστουμε? Δεν εχει νοημα να μπεις στην Αγια Σοφια με ομαδα επιπεδου οπως η φετινη.

gerolykos - 23/5/2019 18:06

Δεν σου ειπε κανενας να ερθεις..... ασε που ισως να μπερδευτεις κατα που πεφτει η Φιλαδελφεια

AEKARAG21_kostis - 23/5/2019 17:04

Και πώς να γίνει φιλαράκι χωρίς γήπεδο ακόμη τα 99 από τα 100???περίμενε λιγάκι να γίνει και μετά όλοι μπορούμε να κρίνουμε,φιλικά πάντα....

stef1970 - 23/5/2019 16:43

Εν μέρει εχεις δικαιο. Να σου θυμίσω όμως και την προηγούμενη ιδιοκτησία, αυτήν που μπορούσε να αγοράσει 10 Ολυμπιακους όπως διατυμπάνιζε.

Παρολο που έβαλε την ομαδα στο αρθρο 99 και ουσιαστικα την καθάρισε απο χρεη, έφτασε στο σημείο να την πουλάει 1 ευρώ.

Και στο τέλος την παράτησε, με 40 εκ ευρω χρεη, στη μοιρα της. Αν υπαρχει αλλος καλυτερος απο... Συνέχεια Μελισσανιδη ας έρθει να αναλάβει. Κοιτα ομως μην το μετανιωσουμε στο τελος...

giapantaek - 23/5/2019 15:53

φίλε δυστυχως ουτε εσυ ουτε ο περισσοτερος κοσμος που ζηταει να βαλει λεφτα απο την τσεπη του εχει καταλαβει πως τα πραγματα εχουν αλλαξει και κυριως δεν εχετε μαθει απο την χρεοκοπια του 2013 και την τωρινη καταντια του ΠΑΟ μπροστα στα ματια σας απο τον Αλαφουζο που επενδυσε και συνεχιζει να χρεωνει τον βαζελο με ΑΜΚ για να τον κρατησει ζωντανο αλλα συγχρονως χρεωνοντας τον παραπανω!!

τα πραγματα ειναι οπως τα λεει ο Μελισσανιδης και το ζηταει η ΟΥΕΦΑ : εξοδα=εσοδα.Οποτε δεν θελουμε... Συνέχεια επενδυτες αλλα διαχειριστες!!

Manos_AEK21 - 23/5/2019 16:38

Εάν θέλεις να είσαι σε πρωταθλητισμο τότε θέλεις καλό προπονητή και καλούς παίχτες.... Άμα είναι να διώξεις Μανολο Χιμένεθ τότε φέρνεις κάποιον καλύτερο....

an0nymous - 23/5/2019 16:09

έλα πάμε να βγουν οι γκρινιάριδες...

Manos_AEK21 - 23/5/2019 16:02

Σύμφωνο εν μέρη με τον Πρόεδρο... Το να δώσεις και κάνα φράγκο παραπάνω έτσι δώρο για κάνα δυο παιχταράδες για να δυναμώσει η ομάδα σου δεν είναι κακό....

Manos_AEK21 - 23/5/2019 16:02

Σύμφωνο εν μέρη με τον Πρόεδρο... Το να δώσεις και κάνα φράγκο παραπάνω έτσι δώρο για κάνα δυο παιχταράδες για να δυναμώσει η ομάδα σου δεν είναι κακό....

Dintsikos1973 - 23/5/2019 13:43

Πρόεδρε μην το υποθηκευσεις δώσε 5-6μυρια από την τσέπη σου και κάνε 2 παίχτες δώρο στην ΑΕΚ! Το έκανες παλιά.....όταν δεν ήσουν στην ΑΕΚ!

barlos71 - 23/5/2019 15:35

Εύκολα τα μύρια όταν είναι αλλουνού

Ισοβια ΑΕΚ - 23/5/2019 17:49

Ναι ρε αδερφέ, για την ώρα,πού δεν έχω δικά μου για να είναι δύσκολο,προτιμώ την ευκολία του άλλου...

giapantaek - 23/5/2019 15:55

τα πραγματα δεν ειναι ουτε οπως το 1994 ουτε οπως το 2004!!εχουν αλλαξει και ειναι οπως τα λεει ο Τιγρης κι ετσι πρεπει να συνεχισουμε για να μην ξαναχρεωκοπησουμε..ζωντανο παραδειγμα μπροστα μας η καταντια του ΠΑΟ που συνεχιζει και τον χρεωνει ο Αλαφουζος με ΑΜΚ αφου πληρωνει τους παικτες για να κρατησει την ομαδα ζωντανη

panos_aekavala - 23/5/2019 15:50

Χαχαχαχαχα. Εισαι Αστερι!!!!!!

chrisaek21 - 23/5/2019 15:28

Για να ανεβάσεις τα έσοδα σου αρα να μπορείς να χαλάς και παραπάνω πρέπει να γίνει και καμία επένδυση διαφορετικά δεν γίνετε αλλά δεν φαίνεται ότι θα γίνει ποτέ κάτι τέτοιο!Πάντως για φέτος ακόμα και με τον ισοσκελισμο εσόδων-εξόδων υπήρχαν αρκετά λεφτά για μετάγραφες και καλύτερα συμβόλαια αλλά αυτά πήγαν για το γήπεδο.Για το γήπεδο που η χρηματοδότηση του είχε ειπωθεί πως θα ειναι από τον ίδιο με προσωπικό δάνειο άμα χρειαστεί τελικά το πληρώνει η ομάδα με λεφτά που... Συνέχεια κανονικά θα έπρεπε να επενδυθούν σε παίχτες που θα φέρνανε και παραπάνω έσοδα στο μέλλον.Δυστυχως δεν βλέπω πως θα είμαστε ανταγωνιστικοί του χρόνου,τις απαντήσεις του θα τις πάρει σε λίγες μέρες που θα βγουν τα διαρκείας!

giannick1924 - 23/5/2019 15:13

ΦΕΥΓΟΥΝ ΠΟΝΣΕ ΚΑΙ ΛΙΒΑΓΙΑ ΑΡΑΟΥΧΟ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑ.ΜΕ 300-400 ΧΙΛ ΕΥΡΩ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΠΟΙΟΣΑΞΙΙΑΣ ΠΑΙΚΤΗΣ ΘΑ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ?Η ΟΜΑΔΑ ΘΕΛΕΙ ΒΑΣΙΚΟ ΜΕΤΟΧΟ..ΟΧΙ ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΕΙ ΛΕΦΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ .ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣ ΒΡΕΙ ΜΕΤΟΧΟΥΣ..ΔΥΣΤΥΧΩΣ .ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ.

NightKing21 - 23/5/2019 15:11

Πριν γράψεις σχόλιο, θυμήσου το βράδυ του ματς με τον Πανθρακικό. Αυτό μόνο.

Euaggelos - 23/5/2019 15:10

Κάποτε λέγαμε ΕΡΧΌΜΑΣΤΕ με τις σημερινές δηλώσεις μάλλον ξανά ΦΕΎΓΟΥΜΕ!

AEKsketo - 23/5/2019 15:02

Ναι μονο που με τα 99 πρεπει να τακτοποιειται μονο το αγωνιστικο κομματι και οχι ΟΛΕΣ οι δραστηριότητες του κλαμπ...

Δεν μας τα λετε καλα

stefaekara - 23/5/2019 12:23

Καλά τα σχόλια και σεβαστά όμως η ΑΕΚ είχε 13000 διαρκείας και 9500 μέσο όρο εισιτήρια .Αρα πρώτα εμείς ο κόσμος που αγαπάμε την ομάδα δείχνουμε έμπρακτα την αγάπη μας και μετά όλοι οι άλλοι.

Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα .

The_Hound - 23/5/2019 14:51

Γιατι να χαλασω εγω παραπανω απο τι βγαζω για να παω γηπεδο?Εφοσον ο προεδρος μιλαει λογιστικα και οικονομικα κι εγω το ιδιο θα πραξω.Οταν βγαζω περισσοτερα θα παω γηπεδο με διαρκειας.

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 24/5/2019 00:40

Γιατι πολυ απλα μια ομαδα την κανει μεγαλη πρωτα ο κοσμος της και μετα τα υπολοιπα.βασικες αρχες συγχρονου(και παλιου)ποδοσφαιρου.Κατσε κοσμοτε φιλε με 30 ευρω το μηνα.Αλλα απο εκει δεν θα εισαι η μεγαλη ΑΕΚ που ονειρευεσαι.

koklei - 23/5/2019 14:24

DaltonsBrothers   καληνύχτα

Στράτος Γιδόπουλος 1988–1991

 Κώστας Γενεράκης 1991–1992

Δημήτρης Μελισσανίδης 1992–1993

Γιάννης Καρράς 1993–1994... Συνέχεια
 Δημήτρης Μελισσανίδης  1994–1995

 Μιχάλης Τροχανάς 1995–1997

DaltonsBrothers - 23/5/2019 14:33

ααα οκ θενκς δεν το γνώριζα δεν ήμουνα σε αυτό το μάθημα χαχα να είσαι καλά καλό μεσημέρι.

Aek1981 - 23/5/2019 14:05

το πίο ωραίο σχόλιο από το φίλο marv ναι μεν ναι στη σφιχτή πολιτική αλλά με εντελώς λάθος πρόσωπα....δείτε τι έφερνε ο milovanovic και τι φέρνει ο λύμπε.....και ένα δεύτερο προς τον πρόεδρο πως δεν μπορείς πάντα να ποντάρεις σε δανεικούς....κάποιους αγοράζεις ακριβά και τους πουλάς ακριβότερα.....κρατάμε μικρό καλάθι και όπως να έχει αυτό φέρνει μια στεναχώρια τα λαβράκια είναι λίγα

Germanos1966 - 23/5/2019 14:01

....''Δεν θέλω να κάνω επίδειξη πλούτου. Έχω μια οικονομική πολιτική. Αυτή είναι και δεν αλλάζω. Βγάζω 100, χαλάω 99''.....



Ο άνθρωπος είναι ειλικρινής. Τι δεν καταλαβαίνετε μερικοί; Δεν μας κορόιδεψε πότε!

koklei - 23/5/2019 09:46

ΠΡΟΕΔΡΕ ΕΙΣΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ.ΕΙΜΑΙ 56 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ 1979.

ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.ΕΤΣΙ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΣΤΗΝ ΠΩΛΗΣΗ ΤΗΣ ΑΕΚ ΣΤΟΝ ΤΡΟΧΑΝΑ ΤΟ 1195.ΑΥΤΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙΣ.

DaltonsBrothers - 23/5/2019 13:38

Ίδιος ο Χαιλάντερ ο Τροχανάς απέθαντος χαχαχαχ

DaltonsBrothers - 23/5/2019 13:35

Το 97 παρέλαβε ο Τραχανάς αν θυμάμαι καλά πιο 95 ρε αδερφέ;

jim_yellow_74 - 23/5/2019 10:29

To 1195 ειχαμε σταυροφοριες !

Sesso21 - 23/5/2019 10:56

Κλαίω

aleksika - 23/5/2019 10:39

Αδερφέ να'σαι καλά, πέθανα!!

artac_21 - 23/5/2019 10:43

Δεν πούλησε την ΑΕΚ στον Τραχανά. Στον ΣΟΕ την πούλησε.

spiros61 - 23/5/2019 13:35

Ωραίος ο Πρόεδρος να έχουμε μνήμη τι Θέλουμε να φύγει κάποια στιγμή και να είμαστε καταχρεομενεοι και να αναλάβει κάποιος Αδαμίδης. Γηπεδάρα προπονητικό ποιός θα τα έφτιαχνε μην τρελαθούμε κιόλας. Η Ομάδα πρέπει να έχει έσοδα έξοδα εδώ στο εξωτερικό βλέπεις ομάδες κάτω από την μέση κ τα γήπεδα είναι γεμάτα Όχι όπως σε εμάς. Έτσι έρχονται κ στα χώνουνε οι σπόνσορες οπότε Όχι γκρίνια τον σταυρό μας να κάνουμε που τον έχουμε αλλιώς ουτε να το σκεφτώ δεν θέλω που θα βρισκόμασταν

iptamenos - 23/5/2019 13:35

δυστυχως ο ελληνας δεν μαθαινει απο τα λαθη του οσες φορες και να τα κανει ετσι λοιπον και καποιοι εδω μεσα δεν μαθαινουν και εξηγουμαι τι λεω,ο γαυρος για δες τε ποσα χρωσταει ας επαιρνε τοσα χρονια τα φραγκα του τσαμπιονς λιγκ,δες τε τον βαζελο οσο για τον παοκ θα χρωστουεσε περισσοτερα αν τα χρεη καθε χρονο δεν τα επαιρνε πανω του ο σαββιδης,τι θελετε δηλαδη ορισμενοι να ξαναπαθουμε τα ιδια ? δεν σας εφτασε μια φορα ο προεδρος ξερει τι κανει μαγκες γι αυτο υπομονη ολα θα γινουν

Constantinoupoli86 - 23/5/2019 13:00

Το βασικότερο δεν είναι τα λεφτά αλλά η έλλειψη σχεδίου στις μεταγραφές. Αγοράζουμε ό,τι μας κάτσει δίχως να μας ενδιαφέρει και τόσο η θέση που είναι ειδικευμένος ο παίχτης. Από τη στιγμή που το τμήμα scouting που έχεις δεν έχει διασυνδέσεις και επαφές με πολλές ομάδες το να περιμένεις να πιάσεις καλή περίπτωση από τα 700 χιλιάρικα είναι αδύνατον.... Συνέχεια

Η σφιχτή οικονομική πολιτική πράγματι δεν μπορεί να βγάλει την ομάδα έξω από τα οικονομικά της όρια. Όμως υπάρχει και το άλλο. Υπεραξία από ποιόν θα βγάλεις; Άμα δεν αγοράσεις δεν θα πουλήσεις, οπότε μένεις σε μια στασιμότητα και η ψαλίδα με τους ανταγωνιστές σου μεγαλώνει. Δεν είμαι οικονομολόγος αλλά με την απλή λογική μου έτσι το βλέπω εγώ.


Διαρκείας θα πάρουμε και φέτος και ανεξάρτητα των μεταγραφών. Όμως καλό θα ήτανε να ξέρει και ο κόσμος γενικότερα ότι πάλι φέτος η ομάδα δεν θα κυριαρχήσει στο πρωτάθλημα, αλλά θα ποντάρει στα λάθη των άλλων 2 για να κλέψει κάτι παραπάνω από τη τρίτη θέση. Ας μην κοροϊδευόμαστε!



Εγώ προσωπικά δεν είμαι κατά της σφιχτής πολιτικής, αλλά πρέπει να ξέρουμε ότι με τη σφιχτή πολιτική δεν ανοίγεσαι, δεν ρισκάρεις, όμως δεν μπορείς και να μεγαλώσεις. Είσαι μεροδούλι μεροφάι. Υπάρχει και η χρυσή τομή, δηλαδή το να κάνεις τα ανοίγματα όταν πρέπει και να μην παίρνεις ρίσκα χωρίς λόγο.

eimaiGermanos - 23/5/2019 13:00

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΥΤΥΧΩΣ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΕΧΟΥΜΕ. ΙΣΩΣ ΜΕ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΟΔΑ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΧΤΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ

Magnet - 23/5/2019 11:56

Άσχετο λίγο αλλά ξέρουμε αν ειπώθηκε κάτι για τη συμφωνία με την capelli; Έμειναν ικανοποιημένο τόσο με το υλικό όσο και με τo οικονομικό σκέλος; Ακούστηκαν ποσά φευγάτα για τα Ελληνικά δεδομένα πέρυσι. Τα τηρεί η capelli;

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 12:31

@Magnet


Καλησπέρα, αδερφέ. Δεν νομίζω, να ειπώθηκε κάτι. Υπάρχει συμβόλαιο 3 χρόνων, με απολαβές 5.000.000€. Προσωπικά, δεν είναι η εταιρία που με κάνει να θέλω να πάρω κάτι. Και σαν σχέδια, δεν με εντυπωσίασε και το υλικό της.... Συνέχεια

Ελπίζω, σε 2 χρόνια που λήγει το συμβόλαιο, να βρούμε κάποια ενδιαφέρουσα προσφορά από Adidas ή Nike.

Magnet - 23/5/2019 14:07

Σε ευχαριστώ Κωνσταντίνε για την ενημέρωση. Εγώ θυμόμουν 3 εκ. € για 3 χρόνια τα οποία πάλι μου φαίνονται πολλά. Αφού δεν ειπώθηκε κάτι προφανώς η capelli είναι σωστή απέναντι στην ΑΕΚ. (Σχεδιαστικά και εγώ δεν τρελαίνομαι αλλά πιστεύω πως δεν φταίει η capelli. Tόσο ο χορηγός μπροστά είναι άχαρος και προσωπικά δε μου αρέσει το σήμα της εθνικής Ελλάδας στη φανέλα της ΑΕΚ. Γουστάρω τη φανέλα μας μόνο με κίτρινο και μαύρο χαχα)

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 16:26

@Magnet


Τίποτα, αδερφέ (ορίστε και το άρθρο, αν θες για λεπτομέρειες: http://www.aek365.com/a-592312/pente-ekat-eurw-gia-tria-xronia-pairnei-h-aek-apo-thn-capelli.htm). Τώρα, όσον αφορά για τον χορηγό κτλ, είναι πράγματα αναγκαστικά στην φανέλα, από τις χορηγίες.... Συνέχεια

Όντως, το "Πάμε Στοίχημα", δεν φαίνεται και τόσο ωραίο. Αλλά στην Β', ας πούμε που είχαμε την "Jeep", δεν φαινόταν αρκετά ωραίο, στην φανέλα; Ελπίζω, σε 2 χρόνια που λήγει η συμφωνία να αλλάξουμε εταιρία.


Υγ. Ρώτησα έναν φίλο, από εδώ στο site, ο οποίος μας είχε πει πέρσι πως θα είναι οι εμφανίσεις και ήταν όντως έτσι. Έγραψε και τις φετινές και μόνο που τις άκουσα, πιστεύω πως θα είναι κακές. Τι να κάνουμε, που επωφελείται από την συμφωνία η ομάδα. Περιμένω, σε 2 χρόνια να αλλάξουμε και ας είναι η συμφωνία και 500.000€ - 1.000.000€, θα τα βγάλει η ομάδα από πωλήσεις.

Αλκέτας - 23/5/2019 16:20

Και εγώ αυτό θυμάμαι, 3 εκατ. για 3 χρόνια με προοπτική 5 εκατ. για 5 χρόνια. Τα χρήματα είναι πολύ καλά, το υλικό σχεδιαστικά πολύ μέτριο αλλά δεν τους νοιάζει τι θα πουλήσει λόγω του υψηλού συμβολαίου με Capelli.

Jpandan21 - 23/5/2019 15:12

Στη μπουτικ μου ειπαν για 5 χρονια ελπιζω να μην ισχυσει βασει οσων εχουμε δει.

Κωνσταντίνος®21 - 23/5/2019 12:21

Εγώ, προσωπικά στηρίζω 100%, τον Μελισσανίδη και τις αποφάσεις του. Καλώς ή κακώς, αυτή η πολιτική είναι αρκετά σωστή. Δεν είναι μεν, η πολιτική που θα δεις να εκπληρώνεται από την μία ημέρα, στην άλλη.


Προσωπικά, απ'όταν έπεσε η ομάδα, περίμενα, πώς θα πήγαινε αργά και σταθερά. Δεν περίμενα, ειδικά,... Συνέχεια το πρωτάθλημα να έρθει τόσο νωρίς. Για το κύπελλο, περίμενα ότι θα παίρναμε μερικά (αν και πήραμε μόνο 1), αλλά το πρωτάθλημα περίμενα θα έρθει μετά από κάποια χρόνια.


Με την παραπάνω πολιτική, πήραμε το πρωτάθλημα. Δεν άλλαξε κάτι, τότε. Δεν ανέβηκε το μπάτζετ στα 30.000.000€. Ο ΠΑΟΚ, ξόδευε από την πρώτη μέρα που μπήκε ο Σαββίδης. Ο Ολυμπιακός, τα είχε τα λεφτά του Champions League και έπαιρνε, αυτούς που έπαιρνε.


Δεν γίνετε, κάθε φορά που πάμε ενάντια στις προσδοκίες των αντιπάλων, εμείς να ήμαστε τυχεροί κτλ και όταν αυτοί τα παίρνουν, να λέμε "Μα αυτός, κάνει επενδύσεις, ξοδεύει λεφτά, γι αυτό το πήρε". Πριν λίγες μέρες, διάβαζα σχόλια "Μα ο Σαββίδης, έχει στόπερ τον Βαρέλα με 1.500.000€ συμβόλαιο", ο οποίος τελικά δεν έμεινε.


Όλο, βλέπω ότι δίνουν αρκετά άτομα εδώ μέσα, παραδείγματα από τους αντιπάλους μας, όσον αφορά τις μεταγραφές, αλλά όταν τους πατάμε, αρχίζουν και λένε "Σιγά τα λεφτά, που βάλανε". Γενικώς, όταν θα πάει κάτι στραβά για εμάς, θα αποθεώνουμε τους αντιπάλους, αλλά και να πάει κάτι σωστά για εμάς, πάλι κάτι θα βρούμε όπως ότι "Τυχεροί ήμασταν, που μπήκε ο άλλος με το γκάνι και πήραμε πρωτάθλημα".


Αυτό, πρέπει να σταματήσει. Το πλάνο μας, το κάνει γι'άλλη μία φορά γνωστό ο «Τίγρης», οπότε μην περιμένετε αλλαγή. Έτσι, θα συνεχίσουμε και θα βλέπουμε τους κόπους μας να ανταμείβονται με τον καιρό.

jr21 - 23/5/2019 12:15

Δεν θελω η ομαδα μου να δαπανα τεραστια ποσα για μεταγραφες,ουτε να υποθηκευσει ξανα το μελλον της.Θα ηθελα ομως να επενδυσει στις ακαδημιες, σε προσωπα με τεχνογνωσια στην παραγωγη ταλεντων και σε ενα συστημα στο scouting που θα φερνει καλους και εξελιξιμους παικτες με διψα για διακρισεις και οχι δημοσιους υπαλληλους.Σε αυτη την κατευθυνση θεωρω οτι πρεπει να βαδισει ο συλλογος.Υπαρχει τετοια προθεση και πλανο?

Kostas38 - 23/5/2019 12:14

επενδυτής είναι ο κόσμος αν γεμισουμε το νέο γήπεδο θα έχουμε έσοδα και καλύτερους παίχτες, προσωπικά θα ήθελα στο νέο γήπεδο να χωθεί και χρήμα αλλά ο άνθρωπος έχει ήδη δώσει αρκετά γήπεδο προπονητικά ερασιτεχνική κλπ, από τον κάθε τυχαίο που σε παλτά θα ρίχνει 10 και θα τρώει 100 και θα χρεώνει την ομάδα προτιμώ τίγρη που δίνει ότι αξίζει στον καθένα και φάνηκε στις περιπτώσεις σιμοες μπακασετα. Μακάρι να βγει και εναν συμπαίκτη.

anarchris21 - 23/5/2019 12:14

Θα προσπαθήσω να υπολογίσω το βγάζουμε 100 χαλάμε 99, όταν μπούμε στην Αγία Σοφία .εισητηρια 5εκ,φανέλα 2εκ,τηλεοπτικό 5εκ,Ευρώπη 10εκ,διαφήμιση 3εκ,χορηγία γηπέδου 5εκ,άρα 30 εκ μπατζετ,όχι άσχημα θα έλεγα

mikros_serifis - 23/5/2019 09:39

Καταρχάς χρηματοδοτώντας μέσω αύξησης κεφαλαίου,ούτε πρόβλημα με το Financial Fair Play έχεις, ούτε κανά μέλλον υποθηκεύεται . Απλά δεν υπάρχει τέτοια πρόθεση. Από την άλλη μου αρέσει που είναι ξεκάθαρος οπότε να εμπεδώσουμε ότι δεν μπορούμε να συναγωνιστούμε οικονομικά τους άλλους 2 που είναι θέμα χρόνου να γίνουν 3. Με το έσοδα-έξοδα όσο έξυπνες κινήσεις και να κάνεις, μοιάζει με μικρό θαύμα να φτιάξεις μια μεγάλη αγωνιστικά ομάδα. Ειδικά όταν δεν βγάζεις παίχτες από τις ακαδημίες σου.

EyeofEagle - 23/5/2019 12:12

Αν κανει αμκ συνέχεια, μια εταιρία οδηγείτε σε τεράστια χρέη και προς τον γκρεμό... Θυμάσαι τι εκανε η ΑΕΚ πριν το 2011? Αυτο ακριβως.... Το οτι κανουν οσφπ και παοκ, μπορεί να τους ευνοεί τωρα, αλλα μακρο προθεσμα θα τους ερθει απο εκει που δεν το περιμένουν! Το αστείο ειναι οτι δεν το αντιλαμβάνονται τωρα τα παοκια κυριως! Οταν θα τελειώσει τις μπίζνες του ο Σαββίδης να δεις τι θα γινεται... Εδω συο μπάσκετ τους δεν θέλει να βάλει φράγκο αν δεν εχει έσοδο... Ποσο μαλλον στο ποδοσφαιρο που οταν θα... Συνέχεια συσσωρευτουν τα χρέη τους δεν βρίσκουν πόρτα για διαφυγή

ΑΕΚΟΛΑΤΡΗΣ - 24/5/2019 00:36

Δεν καταλαβαινουν και δεν εχουν και γνωση.Απορω με τους 66 που συμφωνουν με αυτα που λεει ! Διαβαστε ρε πιο κατω νινο eye of eagle και μοσχατο τα εξηγουν οσο απλα γινεται για να καταλαβετε!

Ninos_AEK - 23/5/2019 11:24

Δεν είναι ακριβώς έτσι. Όχι επειδή σε κάποιον του τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια, μπορεί να βάζει συνέχεια χρήμα. Έχει να κάνει με εταίρες το FFP. Έσοδα έξοδα. Ο παοκ θα έχει πρόβλημα σε λίγο καιρό γιατί δεν έχει τα ανάλογα έσοδα, τα οποία δικαιολογούν αυτά τα χρήματα που ρίχνει για παίκτες. Εδώ ομάδες όπως η Pari και η Sity έχουν πρόβλημα με την ΟΥΕΦΑ λόγω ανάλογων κινήσεων.

EyeofEagle - 23/5/2019 11:11

Αν κανει αμκ συνέχεια, μια εταιρία οδηγείτε σε τεράστια χρέη και προς τον γκρεμό... Θυμάσαι τι εκανε η ΑΕΚ πριν το 2011? Αυτο ακριβως.... Το οτι κανουν οσφπ και παοκ, μπορεί να τους ευνοεί τωρα, αλλα μακρο προθεσμα θα τους ερθει απο εκει που δεν το περιμένουν! Το αστείο ειναι οτι δεν το αντιλαμβάνονται τωρα τα παοκια κυριως! Οταν θα τελειώσει τις μπίζνες του ο Σαββίδης να δεις τι θα γινεται... Εδω συο μπάσκετ τους δεν θέλει να βάλει φράγκο αν δεν εχει έσοδο... Ποσο μαλλον στο ποδοσφαιρο που οταν θα... Συνέχεια συσσωρευτουν τα χρέη τους δεν βρίσκουν πόρτα για διαφυγή!

Moschato21 - 23/5/2019 11:09

Εχεις κανονικα προβλημα με το Financial Fair Play, χρηματοδοτωντας με ΑΜΚ. Το οριο βεβαια για τα ελλειμματα τα οποια μπορεις να καλυψεις με δανεισμο (ειτε απο μετοχους, ειτε τραπεζικο) ειναι 30εκ σε πλαισιο 3ετιας, οποτε περιπου 10εκ τον χρονο.

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 23/5/2019 10:40

Κι αυτό σωστό είναι όμως υπάρχει ένα αλλά.Κατ' αρχάς δεν είναι από τους ανθρώπους που του αρέσει να χάνει χρήματα.Το αντίθετο,λατρεύει να δημιουργεί χρήματα να φτιάχνει υπεραξίες στις επιχειρήσεις του.Και δεν έκανε τα χρήματά του για να τα χάσει στη μπάλα.Ειδικά σε αυτό το ελληνικό ποδόσφαιρο....Και άντε βάζει κάποια χρήματα και κάνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου μία φορά.Πόσες φορές θα κάνει αύξηση?Οι οπαδοί ζητάμε από τους προέδρους,από τους παίχτες και τους προπονητές να... Συνέχεια κάνουν πράγματα που εμείς δε θα κάναμε ποτέ.Να βάλουν πολλά χρήματα από την προσωπική τους περιουσία για μεταγραφές χωρίς ανταποδοτικό όφελος, να παίζουν απλήρωτοι για τη φανέλλα,να αρνούνται μία καλύτερη πρόταση από άλλη ομάδα γιατί αλλιώς είναι ''προδότες''.....Αν εμείς είχαμε μία επιχείρηση που για να λειτουργεί θα έπρεπε κάθε χρόνο να βάζουμε χρήματα για να την κρατάμε ζωντανή θα το κάναμε?Και αν ναι για πόσο διάστημα?

Kostasands21 - 23/5/2019 10:17

Αφού δεν υποθηκευεις το μέλλον με αμκ πες μου γιατί ο παοκ έχει οικονομική τρύπα 34εκ και ο γαύρος χρωστά 45εκ;με αυτά τα δεδομένα σε1 με 2 χρόνια δεν θα μπορούν αυτοί να σε ανταγωνιστούν οικονομικά μόνο και μόνο από τα έσοδα τής Αγίας Σοφίας γιατί στα σκαριά βρίσκεται και η εμπορική συμφωνία για το γήπεδο που θα αποφέρει κέρδη πολλά κέρδη και επιπλέον για να μήν έχεις θέμα με αμκ πρέπει να έχει ίδια και περισσότερα έσοδα αλλιώς μπαίνεις μέσα και πίστεψε με ένας τόσο επιτυχημένος... Συνέχεια επιχειρηματίας σαν τον τίγρη που ασχολείται και χρόνια με το ποδόσφαιρο ξέρει πολύ καλύτερα από τόν καθέναν μας τι είναι οικονομικά βιώσιμο για την ομάδα

borsalino911 - 23/5/2019 12:12

Μπράβο τίγρη εσύ ξέρεις...

marv - 23/5/2019 12:10

Αυτός είναι ο στρατηγός, αυτός ορίζει τη στρατηγική και από μένα είναι σεβαστό. Αλλά νομίζω πάσχουμε στη έλλειψη τακτικής. Από τότε που έφυγε ο Μπάγεβιτς νομίζω ότι δεν υπάρχει ο άνθρωπος που να τον εμπιστεύεται και να του πει αυτήν την ομάδα θέλω, αυτές είναι οι δυνατότητες μας και να τον αφήσει ελεύθερο να καθορίσει το πλάνο, δηλαδή να προσλάβει ή να απολύσει προπονητή, να πάρει δανεικούς ή να αγοράσει ή να πουλήσει ή ότι άλλο σκεφτεί. Νομίζω ότι χρειαζόμαστε έναν Μόντσι ή... Συνέχεια κάποιον αντίστοιχου βεληνεκούς να πάρει τα κλειδιά από το ποδοσφαιρικό τμήμα και ο Μελ να μιλάει ΜΟΝΟ με αυτόν. Μέχρι να τον βρει θα κάνουμε 2,5 βήματα μπροστά και 2 πίσω.

AEKARAG21_kostis - 23/5/2019 11:57

ΟΡΘΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΥΓΙΗ ΟΜΑΔΑ...ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΑΕΚ ΕΔΩ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΨΑΧΝΕ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΔΑΜΙΔΗ Η ΔΗΜΗΤΡΕΛΟ Η ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΟΙΟΣ ΑΠΙΘΑΝΟΣ ΘΑ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΟΤΑΝ ΤΗΝ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΕΠΩΣΕΙ...ΜΠΡΑΒΟ ΤΙΓΡΗ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΒΆΣΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ...........

19Fiorentina26 - 23/5/2019 09:53

Sorry αλλα βγαζεις 100 και χαλας 40 , οχι 99.

barlos71 - 23/5/2019 11:57

Έχεις στοιχεία?

gp42 - 23/5/2019 11:24

μιλάς βάσει οικονομικών καταστάσεων;

vasilis_v - 23/5/2019 11:22

Εφορία στα συμβόλαια, ΦΠΑ, λειτουργικά έξοδα μιας ΠΑΕ δεν μετράνε...??? Για να είναι βιώσιμη μια ΠΑΕ, πρέπει να πηγαίνει έως 50-55% στο αγωνιστικό για συμβόλαια και μεταγραφές.

Dimitris_21_ - 23/5/2019 11:08

Τα σχολια σου στην Φιορεντινα φιλε.

corfaek - 23/5/2019 10:54

Μόνο όσα πάνε σε παίχτες υπολογίζεις; γήπεδο προπονητικό δεν μετράνε;

Lemmy_21 - 23/5/2019 10:17

ειπε και αλλα.σφιχτη πολιτικη και νοικοκυριο,οτι δε θα δινε σε παιχτη 1.2 γιατι εχει στα αποδυτηρια παιχτες με 200-300 χιλιαδες.απο αυτα και μονο καταλαβαινουμε που θα κινηθουμε.απο τη μια λεει οτι θα δινε 6 μυρια για πονσε αλλα δε θα δινε το 1.2.καλες οι γκρανκασες και οι μαο μαο σαν ατακες αλλα με αυτο το μυαλο ομαδα για την επομενη τριετια δε φτιαχνουμε.και κανεις δεν απαιτησε να παρουμε 100 και να χαλασει 110,να χαλασει τα 99 οπως ειπε εκτος και αν θελει φετος να παρουμε και μεις τα διαρκειας με... Συνέχεια οψιον αγορας.αν παρουμε πρωταθλημα να πληρωσουμε

CaptainAndros - 23/5/2019 11:53

Σε βρισκω παρα πολυ σωστοτατο. Με οψιον αγορας λοιπον

MANUEL_D0MINGUEZ - 23/5/2019 11:50

Οσο γι'αυτό που είπε για το πότε βγαίνει ο πρωταθλητής...

Νομίζω ότι όλοι ήξεραν από τον Αύγουστο, ποιος θα έπαιρνε φέτος το πρωτάθλημα.

aris1924 - 23/5/2019 11:45

Δυστυχώς για τον πρόεδρο το μοντέλο που έχει στο μυαλό του και ακολουθεί πιστά είναι παρωχημένο. Χωρίς κάποιο λελογισμένο ρίσκο δεν τσουλάει το πράγμα

salaraujo21 - 23/5/2019 11:30

Δηλ στο μπάσκετ τι να πει ο Αγγελόπουλος που λεφτα βάζει κ γήπεδο φτιάχνει κ ομάδα χτιζει κ επιτυχίες έχει.....αλλά γήπεδο παμε 500-1500...αλλά εκεί δεν σας βλέπω ΑΕΚαρες!!!μόνο να κρίνετε εισαστε....εγώ δεν είμαι με κανέναν Αγγελόπουλο με κανέναν Μελισσανίδη.ΑΕΚ ήμουν κ πριν κ ΑΕΚΑΡΑ θα είμαι κ χωρίς αυτούς...κ ΑΕΚ έβλεπα με κρασαδες κ ΑΕΚ θα δω κ με αυτούς που έχουμε....άλλωστε ποτέ δεν είχαμε παιχταραδες όταν άλλοι είχαν κ περνάμε πρωταθλήματα μάγκικα κ αντρικά ..μπαοκ κ γαύροι δεν... Συνέχεια γιναμαι ουτε θα γινουμε ποτέ...οποτε Στηρίξτε με διαρκείας καφηστε την δουλειά να την κάνουν αλλοι

LUKOS - 23/5/2019 11:12

Το ζουμί είναι στο χαλάω 99 βγάζω 100.

Είνσι έτσι;;

koklei - 23/5/2019 11:12

εσύ jim_yellow_74 από όσα έχω γράψει αυτό κράτησες ?

angelm - 23/5/2019 11:06

ξεκαθαρος και μαγκας οπως ηταν απο την πρωτη στιγμη προτιμω μια υγιή ομαδα απο το να περασω οτι περναγα τοσα χρονια τωρα για οσους εχουν κοντη μνημη

G339 - 23/5/2019 10:53

Ολοι εμείς που ήμαστε σε ηλικία που έχουμε προλάβει να ζήσουμε σε ηλικία που καταλαβαίναμε μπάλλα και την ομάδα μοντέλο των Μελισσανίδη-Καρρά και που κατάντησε όταν πέρασε αρχικά στα χέρια του Τροχανά, στην συνέχεια στις πολυεθνικές και τέλος στους αμέτοχους. Όλοι εμείς που ζήσαμε την κόκκινη χούντα που 20 χρόνια μας έπινε το αίμα με το καλαμάκι και σχεδόν μας έκοψε την μπάλλα. Εμείς που προτιμήσαμε την κηλίδωση της ιστορίας μας στην Γ εθνική, από το να καταντήσουμε παράρτημα του... Συνέχεια Μαρινάκη με ένα μπροστινό και που νιώσαμε την δικαίωση βλέπωντας πάλι την ΑΕΚ πρωταθλήτρια και να προσπαθεί να σταθει στα ευρωπαϊκά σαλόνια, σαν ένα μικρο παιδι που προσπαθει να περπατήσει. Όλοι αυτοί που ζήσαμε το Ολοκαύτωμα της ΑΕΚ, οφείλουμε να πούμε Ποτέ Ξανά. Λάθη δεν κάνουν μόνο οι πεθαμένοι, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα καταστρέψουμε ένα πλάνο που μας βγαίνει, επειδή μια χρονιά δεν πήραμε ένα κύπελο. Η ΑΕΚ χτίζει γήπεδο, δίχως τελικά να πάρει δάνειο το οποίο θα έπρεπε να ξεχρεώνει. Μόλις αυτό τελειώσει και μπει μέσα η ομάδα, θα μειωθούν τα έξοδα και θα βελτιωθεί η κερδοφορία της εταιρείας, οπότε θα ανέβει και το μπάτζετ. Κανείς επιχειραματίας δεν χάνει σταθερά λεφτά, εκτός αν έχει και άλλους στόχους, όπως ο Σαββίδης (που τώρα πχ στηρίζει τον Ορφανό για Δήμαρχο, στις εσωκομματικές της ΝΔ στήριζε τον Τζιτζικώστα κτλ). Ο Τίγρης και μακάρι και στην συνέχεια ο γιος του είναι οι σταθερές μας. Ξέρει ποδόσφαιρο και χτίζει σε στέρεες βάσεις μια εταιρεία που όντως θα είναι μαγαζί γωνία, με το γήπεδο της, το προπονητικό της κτλ. Γιατί αυτά που πιστεύαμε στο παρελθόν, ότι τάχα ήμαστε μαγαζί γωνία χωρίς γήπεδο και με τεράστια χρέη, είδαμε ότι δεν ίσχυαν. Μόνο κάτι Κοζώνηδες και Ξενιάδηδες εμφανίζονταν. Τα ίδια έχει πάθη και ο ΠΑΟ, χωρίς γηπεδο και με χρέη, αν δεν του γίνει καμιά σούπερ χαριστική ρύθμιση, άνθρωπος να τον πάρει δεν εμφανίζεται.

giapantaek - 23/5/2019 10:44

Το εχω πει εδω και χρονια οτι στην οικονομικη πολιτικη που εχει ειμαι 100% μαζι του!!

Συμφωνω απολυτα και καλα κανει για τους λογους που αναφερει!!

Αλλα φυσικα κι εχει κανει λαθος κινησεις κι επιλογες παικτων,προπονητων και τεχνικων διευθυντων που ελπιζω να διορθωσει αμεσα!!

Σημαντικο οτι ειμαστε οικονομικα υγιες,φτιαχνουμε γηπεδο-προπονητικο και εχουμε παρει... Συνέχεια πρωταθλημα&κυπελλο παιζοντας ομιλους Ch L αυτα τα 4 χρονια που επανηλθαμε στη Λιγκα.

Παμε παρακατω κι προσπαθουμε παντα για το καλυτερο!!

taksim_21 - 23/5/2019 09:13

Καθαρές κουβέντες. Όποιος δεν γουστάρει στους γαύρους. Μετά από αυτό που βλέπω να φτιάχνεται στα ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ έχω και υπομονή και αγάπη για την ομάδα μου. Ένας πυλώνας είναι δέκα εξτρεμ. Τέλος. ΜΟΝΟ ΑΕΚ.

ΕΓΩ ΠΟΝΤΙΕ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.

komakino - 23/5/2019 10:44

Φίλε μαζί σου, ΜΕΓΑΛΟ ΕΡΓΟ το γήπεδο, αλλά πρέπει να υπάρχει και ομάδα να παίζει μέσα του... Και να σου πω την αλήθεια αυτή τη στιγμή έχουμε έτοιμους 3,5 πυλώνες, και κανένα εξτρεμ, δεν μου βγαίνουν στα μαθηματικά αυτά που λες...

zpeponi - 23/5/2019 10:40

Επειδή είμαστε άνθρωποι και ξεχνάμε, υπενθυμίζω ότι υπήρχαν αγωνιστικές που δεν μπορούσαμε να σφραγίσουμε εισιτήρια. Απαιτούμε να μπουν χρήματα σε πολιτικά ελεγχόμενο περιβάλλον - όλοι ξέρουμε τι γίνεται με το παοκάκι.

AEKaraleme - 23/5/2019 10:40

Ε τελος τι αναλυουμε τοτε.


Βγαζω 100 και χαλαω 99 με Λυμπεροπουλο σε πανε 3η θεση μαξ.


Οι εξυπνοι ειμαστε εμεις;... Συνέχεια

Βεβαια με.τα.λεφτα του τααμπιονς λιγκ θα ανεβαναμε σκαλια αλλα οκ πανε στο γηπεδο απ οτι καταλαβα...βεβαια θα παιζει μετα σε αυτο ο Μπακασετας.


Κριμα. Αλλα ονειρα ειχαμε οταν ηρθες

AEK_gia_panta2 - 23/5/2019 10:39

Νέτα σκέτα τα είπε. Είτε μας αρέσει είτε όχι, αυτή είναι η κατάσταση. Για μένα το θέμα είναι σε αυτά τα πλαίσια να γίνονται καλές μεταγραφές και να μη φέρνουμε παλτά και αδιάφορους.

teo72 - 23/5/2019 10:31

Είναι νοικοκύρης ο Μελ αλλά έχει μείνει κ λίγο στη δεκαετία του 90,αν δεν επενδύσεις μένεις πίσω στον ανταγωνισμό, αυτό κάνουν όλα τα κλαμπ που θέλουν να πρωταγωνιστήσουν... Με τρεις το λάδι δεν πηγαίνουν οι ομάδες τίτλων.... Στο κάτω κάτω η ΑΕΚΑΡΑ είμαστε.... Τον τίγρη δεν τον θέλουμε μόνο διαχειριστή οικονομικών....

dret_lanton21 - 23/5/2019 10:16

Ολα καλά πρόεδρε αλλά για να έχεις έσοδα δεν μπορεί να βασιζεσαι μια ζωή στον κόσμο της ΑΕΚ,πρέπει η ομάδα να παίζει σε ομίλους στην Ευρώπη ή να πουλάει παίχτες κάτι στο οποίο είμαστε πολυ πίσω.Οπότε για να παίξεις ομίλους πρέπει κάτι να ξοδεψεις και εσυ πρώτα

92_93_94_tria_seri_kai_ei - 23/5/2019 10:00

Το μπάτζετ μετά το γήπεδο θα ανέβει.Όχι γιατί θα βάλει χρήματα ο Μελ.Υποθέτω θα ανέβει στη λογική ότι τα χρήματα που τώρα ''δεσμεύονται''(σωστά κατά τη γνώμη μου) για το γήπεδο μετά την ολοκλήρωσή του θα είναι διαθέσιμα για την ομάδα.Συν ότι επιπλέον έσοδα θα έχεις από το γήπεδο.Περισσότερα εισιτήρια,άλλες χορηγίες,μικρότερο κόστος συντήρησης σε σχέση με το ΟΑΚΑ.Αν έχουμε 5-6 εκ. επιπλέον εγγυημένα έσοδα από το γήπεδο αυτά θα πηγαίνουν στην ομάδα και με σωστές επιλογές είναι αρκετά να... Συνέχεια έχεις ομαδάρα.Μιλάμε για 4 επιπλέον συμβόλαια επιπέδου Λιβάγια με πληρωμένη την εφορία

konan - 23/5/2019 09:43

Ωραία όλα αυτά αλλά δεν βλέπω φώς δυστυχώς

ΕΠΟΜΕΝΟ